УТВОРЮЄМО БАГАТОЦИФРОВІ ЧИСЛА РІЗНИМИ СПОСОБАМИ Домашнє завдання: с. 82 – 83 – теоретичний матеріал№ 10, 12 (с.83) - письмово
№ 2 с. 81 Клас тисяч Клас одиниць. С. Дес. Од. С. Дес. Од. 5 3 2 8 0 4 1) 532 804; 6 005; 7 832; 6 0 0 5 42 042; 38 060; 9 432; 7 8 3 2 234 000. 4 2 0 4 2 3 8 0 6 0 2) 32 308; 64 043;782 006; 9 4 3 2 6 050. 2 3 4 0 0 0 3 2 3 0 8 3) 439 634; 19 060; 894005; 6 4 0 4 3 3 038. 7 8 2 0 0 6 6 0 5 0 4 3 8 6 3 4 1 9 0 6 0 8 9 4 0 0 5 3 0 3 8
ПРОКАЧКА ІНТЕЛЕКТУ
? листопада. Класна робота№ 2 с. 82 Розташуйте споруди за збільшенням висоти. Проілюструйте їх висоту відрізками 9 650 см 10 200 см 38 500 см
№ 3 с. 82 473 045; 28 007; 624 309; 5 602; 13 000
ВІЗЬМІТЬ ДО УВАГИ!
№ 9 с.83326 203; 48 54?; 7 3 ?; 809 200; 504 48?;50 1?. № 11 с. 83 {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} ІІ клас(Кластисяч)І клас(Клас одиниць)С. Дес. Од. С. Дес. Од.
ПІДСУМОК УРОКУВаші відчуття на кінець уроку? Якими знаннями наповниться наплічник?
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект