Закріпити знання, уміння і навички вивченого за темою «Речення».Учити застосовувати набуті знання.Установлювати зв’язки між словами в реченні за допомогою питань.Розвивати усне та писемне мовлення. Виховувати любов до мови.
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Речення»
Номер слайду 2
МОЯ ФОРМУЛА УСПІХУ: -Я все знаю і можу! -У мене все вийде! Щоб про речення все знати Починаєм працювати!Організація класу
Номер слайду 3
а) незакінчену думку; б) закінчену думку; в) назву предметів. 1. Що таке речення? Речення виражає: Повторюємо вивчене. Пригадай
Номер слайду 4
Номер слайду 5
3. За змістом розповідного речення побудуй кілька питальних. Запиши два речення. У небі з’явилася різнобарвна веселка. Де з’явилася різнобарвна веселка ? Що зробила різнобарвна веселка у небі ? Яка з’явилася у небі веселка ? Що з’явилося у небі ?
Номер слайду 6
Номер слайду 7
? ! .
Номер слайду 8
6. Спиши текст, розставивши у кінці кожного речення потрібні розділові знаки: Київ- столиця України яке чудове це місто ти був у Києві коли підростеш,то неодмінно побувай у найкращому місті нашої держави