Мета:повторити, закріпити, поглибити, удосконалити знання здобувачів освіти із розділів мовознавства; узагальнити засвоєний мовний матеріал; формувати уміння й навички усного мовлення, вміння швидко орієнтуватися у запропонованій ситуації; виховувати наполегливість у здобутті знань, інтерес до вивчення рідної мови; розвивати пам’ять, аналітичне та образне мислення, творчі здібності; виховувати естетичні смаки, любов до рідної мови.
Лексикологія Доберіть правильний варіант відповіді: Найвища ... Карпат. Точка, крапка. Моя ... пісня. Любима, улюблена. Він любив ... в чужі справи. Втручатися, вмішуватися. Вранці він ледве ... очіРозплющив, відкрив. Він забув ... дверіЗакрити,зачинити,Ти забула ... світло. Вимкнути, виключити. Я завітаю на ... день. Слідуючий, наступний. У мене нова ... книжкаІлюстрована, ілюстративна. Сьогодні він ледь ... очіВідкрив, розплющив. У Петрика ... відповідь. Вірна, правильна. Моя мама ...краща. Сама, най
Морфеміка. Схемі “префікс + корінь + суфікс + закінчення” відповідає словопопересідатизакарпатськийособистийказатиправнук. Спільнокореневим до слова будувати є всі слова, окрімбудинокрозбудованийбудитибудівлябудівельник. Суфікс –ик- має однакове значення в усіх словах , окрім. Хлопчик. Зайчик. Братик. Котикісторик
Рефлексія. Як ви зрозуміли ці побажання? Під час заняття мені найбільше сподобалося …Найскладнішим для мене виявилося …Здобуті знання я зможу використати… Пам’ятайте золоте правило: не буває легкого хліба. Завжди прагніть підкорити вершину. Не пасіть задніх. І не забувайте: мудрим ніхто не вродився, а навчився. Мудрий не той, хто надто багато знає, а той, чиї знання корисні.