Узагальнення знань про частини мови. Розподіл частин мови на групи.

Про матеріал
перевірити та узагальнити знання, вміння учнів розпізнавати частини мови за запитаннями; розвивати мовлення, зорову пам’ять учнів, вміння узагальнювати, аналізувати працювати самостійно, в колективі, групі та оцінювати свою роботу та роботу своїх товаришів; виховувати в учнів правила безпечного відпочинку на дитячих майданчиках.
Перегляд файлу

26. 04 2 клас             Урок української мови                  Урок узагальнення вивченого

 

Тема уроку: Узагальнення знань про частини мови. Розподіл частин мови на групи.

Мета уроку: перевірити та узагальнити знання, вміння учнів розпізнавати частини мови за запитаннями;

    розвивати мовлення, зорову пам’ять учнів, вміння узагальнювати, аналізувати   працювати самостійно, в колективі, групі та оцінювати свою роботу та роботу своїх товаришів;

   виховувати в учнів правила безпечного відпочинку на дитячих майданчиках.

 Обладнання: предметні малюнки, карти із завданнями для роботи в групах та парах, комп’ютер,

                                                Хід уроку

 

1. Організаційний момент.

2. Актуалізація опорних знань та вмінь учнів.

 * « Зоровий диктант». 

 Яблуко, дерево, гумова, Наталка, цукерка, скакалка.

 ** Вилучити «зайве» слово.

 ** Пояснити вибір.

 ** До якого іменника можна віднести прикметник Гумова? (Скакалка)

3. Повідомлення теми та завдання уроку.

4. Практична робота.

  * Гра «Наповни банку». Повторення вивченої інформації про кожну частину мови. Відновити запитання.

                  

Іменник     Прикметник  Дієслово    Числівник

  Повторення вивченого про іменники.

 *  Робота в парах.  Гра «Сито».  Виписати з тексту іменники. Доведіть вибір.

           ГРИБОК

Сонце з неба

так пече,

що на гірці —

гаряче.

Де знайти нам

холодок?

Так для цього ж

є грибок!                                       Перевіка виконаного завдання

 

* Колективна робота. Вправа «Поширити речення».

  З поданих слів вибрати прикметники та поширити ними речення.

До нас прийшла … весна.

Землю пригріває … сонечко.

Дихає … вітерець.          ( Солодка, рання, ясне, теплий, широке, рідний, фіолетовий)

 

5. Фізкульхвилинка           https://youtu.be/9GU7Kn_b6oc 

 - Які числівники ви почули роблячи вправи ? Доведіть.  

 

* Самостійна робота . До малюнка дібрати і записати у зошит дієслова.

 

      Збирає, бігає, кусає

 

    Кричить, радіє, грається          Взаємоперевірка

 

 

6. Хвилинка розвитку мовлення.

 

- Де можна побачити усі зображені предмети на малюнках, які ви отримали після виконання завдань?   (Дитячий майданчик)

   

* Обговорення правил поведінки на майданчику.

7. Підведення підсумків уроку та роботи учнів при роботі в групі, колективній та самостійній роботі.

  * Гра «Незакінчене речення…»

Повторили …

Згадали …

Навчилися …

Запам’ятали …

Зрозуміли …

Сподобалось …

* Самооцінювання із позначенням у зошиті за кольорами.   

 

docx
Додано
9 серпня 2023
Переглядів
464
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку