26. 04 2 клас Урок української мови Урок узагальнення вивченого
Тема уроку: Узагальнення знань про частини мови. Розподіл частин мови на групи.
Мета уроку: перевірити та узагальнити знання, вміння учнів розпізнавати частини мови за запитаннями;
розвивати мовлення, зорову пам’ять учнів, вміння узагальнювати, аналізувати працювати самостійно, в колективі, групі та оцінювати свою роботу та роботу своїх товаришів;
виховувати в учнів правила безпечного відпочинку на дитячих майданчиках.
Обладнання: предметні малюнки, карти із завданнями для роботи в групах та парах, комп’ютер,
Хід уроку
1. Організаційний момент.
2. Актуалізація опорних знань та вмінь учнів.
* « Зоровий диктант».
Яблуко, дерево, гумова, Наталка, цукерка, скакалка.
** Вилучити «зайве» слово.
** Пояснити вибір.
** До якого іменника можна віднести прикметник Гумова? (Скакалка)
3. Повідомлення теми та завдання уроку.
4. Практична робота.
* Гра «Наповни банку». Повторення вивченої інформації про кожну частину мови. Відновити запитання.
Іменник Прикметник Дієслово Числівник
Повторення вивченого про іменники.
* Робота в парах. Гра «Сито». Виписати з тексту іменники. Доведіть вибір.
ГРИБОК
Сонце з неба
так пече,
що на гірці —
гаряче.
Де знайти нам
холодок?
Так для цього ж
є грибок! Перевіка виконаного завдання
* Колективна робота. Вправа «Поширити речення».
З поданих слів вибрати прикметники та поширити ними речення.
До нас прийшла … весна.
Землю пригріває … сонечко.
Дихає … вітерець. ( Солодка, рання, ясне, теплий, широке, рідний, фіолетовий)
5. Фізкульхвилинка https://youtu.be/9GU7Kn_b6oc
- Які числівники ви почули роблячи вправи ? Доведіть.
* Самостійна робота . До малюнка дібрати і записати у зошит дієслова.
Збирає, бігає, кусає
Кричить, радіє, грається Взаємоперевірка
6. Хвилинка розвитку мовлення.
- Де можна побачити усі зображені предмети на малюнках, які ви отримали після виконання завдань? (Дитячий майданчик)
* Обговорення правил поведінки на майданчику.
7. Підведення підсумків уроку та роботи учнів при роботі в групі, колективній та самостійній роботі.
* Гра «Незакінчене речення…»
Згадали …
Навчилися …
Запам’ятали …
Зрозуміли …
Сподобалось …
* Самооцінювання із позначенням у зошиті за кольорами.