Узагальнення знань "Розмноження і розвиток людини"

Про матеріал
Урок узагальнення знань дасть можливість заповнити прогалини у знаннях учнів і перевірити рівень володіння навчальним матеріалом
Перегляд файлу

8 клас. біологія.

Тема: Узагальнення і систематизація знань з теми «Розмноження та розвиток людини»

Мета: узагальнити знання учнів, отримані під час вивчення теми; повторити вивчені терміни і поняття ; сприяти осмисленню учнями отриманої інформації ; формувати навички складати порівняльну характеристику та робити логічні висновки; розвивати вміння співпрацювати та вільно висловлювати власну думку; здійснювати статеве виховання і прагнення вести здоровий спосіб життя.

Обладнання: дидактичні картки, мультимедійна презентація, підручник

Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Прокоментуйте вислів : «Людині в житті має поталанити тричі: у кого народитися, у кого навчатися і з ким народити дітей»

ІІІ. Повторення понять і термінів .

  1. Онтогенез та його етапи (робота біля дошки з дидактичним матеріалом, складання схеми, самостійна робота учнів у зошитах , співставлення відповідей зі схемою на слайді)

ІV.  Поглиблення та систематизація набутих знань

Учитель. Сьогодні ми з вами відправляємося в дивну і цікаву мандрівку разом з щойно утвореною зиготою . В мандрівку під назвою – життя. Ще раз пригадаємо і повторимо основні етапи, які проходить кожна людина та події під час них. Для успішної і ефективної роботи ви будете заповнювати опорні конспекти, які дадуть можливість нам в кінці зробити висновки.

  1. Процеси та етапи онтогенезу (робота в парах   : вибрати терміни, що стосуються певного етапу онтогенезу та дати їм визначення)

Терміни : менопауза, початок менструації, гаструляція, імплантація, акселерація, плацентація, овуляція, полюції, новонародженість, молочні зуби, шлюб, вагітність

  1. Тривалість етапів онтогенезу (самостійна робота з підручником, заповнення графи 2 у опорному конспекті)
  2. Зміни в організмі під час різних етапів онтогенезу ( інтерактивна вправа «Аукціон ідей» : один учень називає особливості періоду, решта – відгадують його назву; по ходу заповнюється графа 4 опорного конспекту)
  3. Порушення та відхилення у роботі репродуктивної системи. Профілактика.
  • Прийом «Прочитай і виправ» (учні читають помилкові твердження, коментують їх і формулюють правильний варіант)
  • Прийом « Життєві ситуації» : обговоріть в малих групах наведені в опорному конспекті ситуації , поясніть які можливі негативні наслідки.

V. Узагальнення  знань

1. Скласти сенкан до терміну .

2. Заповнити пропущені місця у тексті.

VІ. Підсумок уроку.

  1. Побажання всім присутнім ( побажай те, що ти взяв для себе з сьогоднішнього уроку )
  2. Оцінювання учнів, коментування оцінок

VІІ. Домашнє завдання: повторити вивчену тему

Виконати тестовий самоконтроль

Підготувати поради одноліткам щодо ведення здорового статевого життя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
24 жовтня 2019
Переглядів
866
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку