Вправи до уроку узагальнення знань з теми "Лексикологія.Омоніми". Підібрано ланцюжок завдань інтерактивних, ігрових, з розвитку мовлення та довільних
Тема 6. Групи слів за значенням. Омоніми (повторення й поглиблення)
Якось після полудника весь наш загін пішов у ліс. Ну, що роблять у лісі – самі добре знаєте. Дівчата збирають квіти, ягоди чи сидять коло вихователя, слухають, як вона книжку їм читає.
А хлопці, звичайно, тікають кудись далі, а в них у лісі свої справи, важливіші. Зібралися у коло, перемовилися та гайда до озера. А там… Риба на воді кола виписує, жабенята крекочуть. Навіть, журавля побачити можна.
Дивишся навколо себе і такі краєвиди постають, що аж дух захоплює!
Тезко мій будує дім –
Я дам воду в домі тім. (кран)
Ознаки |
Омоніми |
Омоформи |
Омофони |
Омографи |
Багатозначні слова |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
Під парканом бачать…
Цуценятко ледь…
Що робити з ним? Де…?
Каже Гриць: «Хай в нас…
Я зроблю для нього…
Й доглядати його…».
В. Плахотников
Був холодний місяць…
Лис ходив голодний…
Всюди ліз, куди й не…
Замітав хвостищем…
До курей поліз у…
Жук піймав звірину…
Пес до лиса мав…
І загриз його…(І. Чорнобицька)
Додаток: лютий-лютий, хижу-хижу, діти-діти, буду-буду, слід-слід, живе-живе, відразу-відразу.
Журавлиний ключ Джерельний ключ
Скласти кластер до теми «Омоніми»