Вступ до історії, 5 клас
Узагальнююча робота №6
з теми: «Усе має минуле»
Правильні відповіді до завдань:
І варіант
І рівень
1. в);
2. а);
3. в);
4. а);
5. в);
6. а).
ІІ рівень
7. Університет – це вищий навчальний заклад, наукова установа з різними гуманітарними та природничо-математичними факультетами.
8. Київ, Львів, Чернігів.
ІІІ рівень
9. а) 3;
б) 1;
в) 2;
г) 4.
ІІ варіант
І рівень
1. б);
2. б);
3. а);
4. в);
5. г);
6. б).
ІІ рівень
7. Урбанізація – це зростання старих і поява нових міст, а також збільшення чисельності міського населення.
8. Хрещатик, Майдан Незалежності, Софіївська площа.
ІІІ рівень
9. а) 1;
б) 3;
в) 4;
г) 2.
Вступ до історії, 5 клас
Узагальнююча робота №6
з теми: «Усе має минуле»
І варіант
І рівень (1 тестове завдання = 1 бал, 6 тестових завдань = 6 балів)
1. Тип господарства, за якого продукти праці виробляються для задоволення власних
потреб, а не для продажу називається:
а) товарним господарством;
б) ринкове господарство;
в) натуральне господарство;
г) відтворююче господарство.
2. Києво – Могилянська колегія була утворена в:
а) 1632 р.;
б) 1661 р.;
в) 1805 р.;
г) 1834 р.
3. У 1834 році в Києві було відкрито університет, який зараз носить ім’я:
а) Івана Франка;
б) Василя Каразіна;
в) Тараса Шевченка;
г) Лесі Українки.
4. Осередком формування української культури було:
а) село;
б) місто;
в) ярмарок;
г) церква.
5. «Другим хлібом» на українських землях називали:
а) капусту;
б) рис;
в) картоплю;
г) буряк.
6. Василь Каразін був засновником:
а) Харківського університету;
б) Львівського університету;
в) Одеського університету;
г) Київського університету.
ІІ рівень (1 завдання = 1 бал, 2 завдання = 2 бали)
7. Дайте визначення поняття «Університет – це…».
8. Назвіть три найстаріші міста України.
ІІІ рівень (1 завдання = 2 бали)
9. Встановіть відповідність між навчальним закладом і особою причетною до його діяльності:
а) Києво-Могилянська колегія; 1. Василь Каразін;
б) Харківський університет; 2. Михайло Максимович;
в) Університет ім. Св. Володимира; 3. Петро Могила;
г) Львівський університет. 4. Михайло Грушевський.
IV рівень (1 завдання = 2 бали)
10. Розкажіть про життя в українському селі за планом:
1) Як і коли виникали села? Що характерне для їхньої забудови?
2) Хто проживав у селах? Якими були заняття їхніх мешканців?
3) Що визначало життя українських селян наприкінці XVIII - XIX ст.?
4) Що характерне для розвитку сіл сьогодні?
1
Вступ до історії, 5 клас
Узагальнююча робота №6
з теми: «Усе має минуле»
ІІ варіант
І рівень (1 тестове завдання = 1 бал, 6 тестових завдань = 6 балів)
1. Тип господарства, за якого продукти праці виробляються для продажу називається:
а) товарним господарством;
б) ринкове господарство;
в) натуральне господарство;
г) відтворююче господарство.
2. Києво – Могилянська академія була утворена в:
а) 1632 р.;
б) 1701 р.;
в) 1805 р.;
г) 1834 р.
3. Книгодрукування на українських землях започаткував...
а) І. Федоров;
б) Ю. Котермак;
в) В. Каразін;
г) П. Могила.
4. Виготовлення різноманітних виробів, необхідних для повсякденного вжитку – це...
а) збиральництво;
б) гончарство;
в) ремесло;
г) бортництво.
5. Перший електричний трамвай у 1892 році з’явився на одній з вулиць міста:
а) Катеринослав;
б) Одеса;
в) Харків;
г) Київ.
6. Перші сучасні Олімпійські ігри відбулися в:
а) 1960-ті роки;
б) 1896 році;
в) 1805 році;
г) 1661 році;
ІІ рівень (1 завдання = 1 бал, 2 завдання = 2 бали)
7. Дайте визначення поняття «Урбанізація – це…».
8. Назвіть три найвідоміші вулиці та площі Києва.
ІІІ рівень (1 завдання = 2 бали)
9. Встановіть відповідність між навчальним закладом і роком його заснування:
а) Києво-Могилянська колегія; 1. 1632 р.;
б) Харківський університет; 2. 1661 р.;
в) Університет ім. Св. Володимира; 3. 1805 р.;
г) Львівський університет. 4. 1834 р.
IV рівень (1 завдання = 2 бали)
10. Розкажіть про життя в українському місті за планом:
1) Як і коли виникали міста? Що характерне для їхньої забудови?
2) Хто проживав у містах? Якими були заняття їхніх мешканців?
3) Що визначало життя українських міщан наприкінці XVIII - XIX ст.?
4) Що характерне для розвитку міст сьогодні?
1