Узагальнююча робота з теми: «Встановлення й утвердження комуністичного тоталітарного режиму в Україні»

Про матеріал
Узагальнююча робота №4 з історії України для учнів 10 класу у 2 варіантах та відповідей до них з теми: «Встановлення й утвердження комуністичного тоталітарного режиму в Україні» для використання вчителями історії на узагальнюючих уроках з відповідної теми.
Перегляд файлу

Історія України, 10 клас

Узагальнююча робота №4

з теми: «Встановлення й утвердження комуністичного тоталітарного режиму в Україні»

Правильні відповіді до завдань:

 

І варіант

І рівень

1. б);

2. в);

3. в);

4. г);

5. г);

6. г).

ІІ рівень

9. в), а), г), б).

ІІІ рівень

10.  а) 5;

 б) 3;

 в) 4;

 г) 1.

11.  1) голодомор;

 2) 1932-1933 рр.;

 3) вся територія УСРР (окрім Західної України).

 

ІІ варіант

І рівень

1. б);

2. б);

3. г);

4. в);

5. а);

6. г).

ІІ рівень

9. б), г), а), в).

ІІІ рівень

10.  а) 2;

 б) 4;

 в) 1;

 г) 3.

11.  1) М. Хвильовий;

 2) НЕП;

 3) Голодомору 1932-1933 рр.

 

Перегляд файлу

Історія України, 10 клас

Узагальнююча робота №4

з теми: «Встановлення й утвердження комуністичного тоталітарного режиму в Україні»

І варіант

І рівень (1 тестове завдання = 0,5 бала, 6 тестових завдань = 3 бали)

1. Як називався процес докорінної перебудови аграрного сектора,  ініційований більшовицьким керівництвом наприкінці 1920-х рр.?

а) модернізація;

б) колективізація;

в) кооперація;

г) індустріалізація.

2. Затвердження нової Конституції УРСР на надзвичайному XIV Всеукраїнському з’їзді рад відбулося у(в):

а) січні 1934 р.;

б) серпні 1935 р.;

в) січні 1937 р.;

г) квітні 1938 р.

3. З якою метою була здійснення партійна чистка?

а) послабити ролі партії в державному житті;

б) зміцнити роль партії;

в) зміцнити позиції Й. Сталіна;

г) поширити критичні настрої у ВКП(б).

4. Затвердження Декларації та Договору про створення СРСР відбулося:

а) 10 березня 1921 р.;

б) 14 грудня 1925 р.;

в) 9 січня 1924 р.;

г) 30 грудня 1922 р.

5. Термін «автокефалія» означає:

а) необмежену самодержавну владу;

б) самоврядування певної частини держави;

в) антидемократичну  систему  влади,  що  поєднується  з  особистою диктатурою;

г) повне самоврядування церкви, її незалежність.

6. У 20-ті роки в УСРР однією з основних ознак культурного життя стало створення:

а) «нової прогресивної інтеліґенції»;

б) «нової пролетарської церкви»;

в) «нової пролетарської інтеліґенції»;

г) «нової українізованої інтеліґенції».

ІІ рівень (1 завдання = 1 бал, 3 завдання = 3 бали)

7. Дайте визначення поняття «Розстріляне відродження».

8. Назвіть причини голодомору 1932-1933 рр.

9. Розташуйте події в хронологічній послідовності:

а) ліквідація Української автокефальної православної церкви;

б) самогубство М. Хвильового;

в) «шахтинська справа»;

г) прийнятий  закон про  охорону  соціалістичної  власності,  який  сучасники назвали «законом про п’ять колосків».

ІІІ рівень (1 завдання = 1,5 бали, 2 завдання = 3 бали)

10. Установіть відповідність між датами та подіями.

а) 1923 р.;

1. згортання політики НЕПу;

б) 1924 р.;

2. «Великий терор»;

в) 1925 р.;

3. прийняття Конституції СРСР;

г) 1928 р.

4. проголошення курсу на індустріалізацію;

 

5. проголошення політики українізації.

11. «…Соціально-господарське явище, що виявляється у позбавленні мінімуму необхідних продуктів харчування і призводить до зміни демографічної та соціальної структури населення регіонів, а інколи й країн».

 

1) Напишіть назву терміну.

2) Назвіть хронологічні межі, коли це відбувалося.

3) З якими територіями України це було пов’язано?

IV рівень (1 завдання = 3 бали)

12. Чим можна пояснити, що радянська репресивна система знищила або вилучила із громадського життя представників української інтеліґенції незалежно від партійної приналежності, навіть тих, хто сформувався за радянських умов? Свою думку обґрунтуйте.

1

 

Перегляд файлу

Історія України, 10 клас

Узагальнююча робота №4

з теми: «Встановлення й утвердження комуністичного тоталітарного режиму в Україні»

ІІ варіант

І рівень (1 тестове завдання = 0,5 бала, 6 тестових завдань = 3 бали)

1. Посаду наркома освіти УСРР в період українізації обіймав:

а) Л. Каганович;

б) М. Скрипник;

в) С. Косіор;

г) Е. Квірінг.

2. Наслідком голоду 1921–1923 рр. на Україні стало(-а):

а) придушення пролетарського повстанського руху;

б) придушення селянського повстанського руху;

в) активізація селянського повстанського руху;

г) послаблення влади більшовиків.

3. До заходів НЕПу відноситься:

а) централізація системи управління;

б) продовольча розкладка;

в) заборона кооперативної та приватної торгівлі;

г) продовольчий податок.

4. З якою метою здійснювалася суцільна колективізація?

а) для забезпечення населення країни дешевими продуктами;

б) як «допомога держави колгоспному будівництву»;

в) полегшити вилучення селянської продукції державою;

г) піднести матеріально-технічну базу сільського господарства.

5. У якому місті УСРР у листопаді 1932 р. стала до ладу гідроелектростанція?

а) Дніпропетровськ;

б) Запоріжжя;

в) Київ;

г) Харків.

6. Гоніння та репресії проти діячів культури 30-х рр. отримали назву:

а) «справа №30»;

б) «великий терор митців»;

в) «знищення талантів»;

г) «розстріляне відродження».

ІІ рівень (1 завдання = 1 бал, 3 завдання = 3 бали)

7. Дайте визначення поняття «Індустріалізація».

8. Назвіть причини голоду 1921-1923 рр.

9. Розташуйте в логічній послідовності етапи колективізації:

а) хвиля селянських виступів та повстань;

б) рішення політбюро ЦК ВКП(б) про примусове вилучення в селянства зернових надлишків та необхідність форсованої колективізації;

в) директивний лист ЦК ВКП(б) «Про колективізацію»;

г) створення першої машинно-тракторної станції (МТС) в Україні.

 

ІІІ рівень (1 завдання = 1,5 бали, 2 завдання = 3 бали)

10. Співвіднесіть дати з подіями.

а) травень  1929 р.;

1. постанова ВУЦВК про перенесення столиці з Харкова в Київ;

б) липень 1930 р.;

2. ХІ Всеукраїнський з’їзд рад і затвердження плану першої п’ятирічки;

в) січень 1934  р.;

3. постанова РНК УРСР і ЦК КП(б)У про обов’язкове вивчення російської мови в школах України з неросійською мовою викладання;

г) квітень 1938 р.

4. постанова ЦК ВКП(б) про загальне обов’язкове навчання;

 

5. «Шахтинська справа».

11. «Натхненник провідного літературного об’єднання України — Вільної академії  пролетарської  літератури  (ВАПЛІТЕ),  член  більшовицької партії, учасник громадянської війни, один із засновників новітньої української літератури. Письменника  цікавили  питання  відродження  й  розвитку  української культури, можливості її виживання за умов соціалістичного будівництва, в яке він у той час ще щиро вірив, а не відрив України від Радянської Росії. Але червневий пленум ЦК КП(б)У 1926 р. оцінив погляди письменника як заклик до сепаратизму. 1933 р. на знак протесту вчинив самогубство після голодомору та масових арештів діячів культури».

 

1) Вкажіть прізвище історичного діяча.

2) З яким періодом в історії України пов’язана його діяльність?

3) Учасником яких подій він був?

IV рівень (1 завдання = 3 бали)

12. Чи вважаєте ви, що НЕП — це вимушений відхід від «воєнного комунізму»? Свою відповідь аргументуйте.

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.7
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Гронюк Ганна Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Войтюк Леся
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Климпуш Марія
    Вдала розробка завдань з метою узагальнення і оцінювання знань.
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
30 січня 2020
Переглядів
13240
Оцінка розробки
4.9 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку