12 БЕРЕЗНЯ
КЛАСНА РОБОТА
ТЕМА: “УЖИВАННЯ ЧИСЛІВНИКІВ НА
ПОЗНАЧЕННЯ ДАТ І ЧАСУ.”
1) Перепишть, розкриваючи дужки.
Помж небом землею рухались рухались два жив (вогник). Високо в неб плавали два (яструб). Три (день) минуло, а лелеки не з’являлись. Наше село нараховує п’ятдесят одну (хата). Один син – не син, два (син) – пв сина, три (син) – ото тльки син.
2) Виконайте тестов завдання.
1. Помилку допущено в узгодженн числвника з менником у варант
Атри озерцяВ п’ять овець Бдва олвцяГ шсть клець
2. Помилку допущено в узгодженн числвника з менником у варант
Атри апельсина В два телефони
Бчотири озераГ три помдори
3. Помилку допущено в узгодженн числвника з менником у варант
Ап’ять з половиною яблук В сорок см з чвертю бдонв
Бшсть з третиною пляшокГ три з половиною мандарина 4. Помилку допущено в узгодженн числвника з менником у варант
Атроє двчатВ п’ятеро поросят
Бчетверо вортГ шестеро директорв
Для позначення дат порядков числ вники з менниками, причому числ вники у словосполученнях в дм нюються, а менники — назви м сяц в — вживаються в Р.в. одн. (чого?):
✔ першого счня, по перше счня, до першого счня✔ друге лютого, другого лютого, до другого лютого
Для позначення знаменних дат порядковий числ вник пишеться з великої л тери:
✔ з Восьмим березня ( а не березням! )
Інтерактивна гра
Рефлексія
Оберіть смайлик, який відповідає вашому настрою після уроку