«В гості до природи»

Про матеріал
Діти, хтось поспішає до нас в гості! Хто ж це? Це крапелька, яку звуть Капітошка. Наша гостя нам представилася, а тепер давайте і ми назвемо свої імена. (Кожна дитина бере в руки (картинку) і називає своє ім’я А прийшла вона до нас у гості до своїм сестричкам-крапельок, які живуть у нашому класі. Давайте покажемо Капітошка, де живуть сестрички-крапельки, що вони у нас роблять і яку приносять користь. А відзначати сестричок – крапельок ми будемо красивими крапельками з паперу.
Перегляд файлу

              Тема: «В гості до природи»

 Мета: Уточнити уявлення дітей про те, що вода дуже важлива для всіх живих істот, без неї не можуть жити рослини, тварини, людина (людям вода потрібна для їжі, пиття, для миття тіла, предметів, які є в приміщенні); Сформувати у дітей знання про значення води в житті людини: вода – джерело життя; вода необхідна для підтримання та забезпечення життя людини; навчати орієнтуватися в просторі; формувати основи екологічної свідомості, культури, виховувати дбайливе ставлення до навколишнього світу.

Корекційна мета: ; розвивати спритність та увагу;

 

Обладняння: лялька «Капітошка», краплі води (великі і маленькі), три ємності для досвіду, воронка, плакат із зображенням факторів, що підтверджують необхідність води на Землі; готові шаблони для акваріума,   рибки з картону.

Словникова робота: подорож, супутниця, водопровідні труби, кип’ячена вода.

Проблемні питання:

1.Для чого нам потрібна вода?

2.Як потрібно берегти воду?

 

 

Хід заняття

  1. Організаційний момент

У нас сьогодні дуже цікаве заняття А спочатку ми розуучимо девіз сьогоднішнього заняття..

«З блакитного струмочка

Починається річка

А гра починається з посмішки!»

(діти промовляють разом з вихователем)

Ігрова ситуація

Діти, хтось поспішає до нас в гості! Хто ж це?

Це крапелька, яку звуть Капітошка. Наша гостя нам представилася, а тепер давайте і ми назвемо свої імена. (Кожна дитина бере в руки (картинку) і називає своє ім’я

А прийшла вона до нас у гості до своїм сестричкам-крапельок, які живуть у нашому класі. Давайте покажемо Капітошка, де живуть сестрички-крапельки, що вони у нас роблять і яку приносять користь. А відзначати сестричок – крапельок ми будемо красивими крапельками з паперу.

  1. Основна частина

Подорож-пошук крапельок в класі

(Діти йдуть в класі і роблять зупинки)

У куточку природи: біля рослин.

– Квіти треба поливати, вони живі, без води засохнуть, зав’януть, їм потрібна вода. (Приклеюють велику крапельку)

В ігровому куточку: вода потрібна, щоб мити брудні іграшки і прати. (Приклеюють велику крапельку)

Біля столу, на якому стоїть кулер з водою: вода потрібна, щоб ми могли її попити. (Приклеюють велику крапельку)

– Діти, а тепер давайте перерахуємо крапельки, які живуть в нашому класі, щоб Капітошка знала скільки їх.

(Всі разом перераховують крапельки)

– Ось Капітошка, скільки в нашій групі сестричок-крапельок живе, які приносять нам велику користь. І ми обіцяємо з дітьми їх берегти, і даремно воду не витрачати, витрачати її за призначенням.

Фізкультхвилинка

«Рибки весело плескалися

В теплій, сонячній воді.

То стискатимуться, разожмутся

То зароются в піску!»

(рухи виконуються під музичний супровід)

Гімнастика для очей

За – За – За – березі свої очі. Простежувати поглядом руху пальця, вправо-вліво.

Зу – Зу – Зу – я побачила осу. Описати рукою в повітрі велике коло.

Са – Са – Са – на носі сидить оса. Торкнутися пальцем кінчика носа, простежити поглядом.

Ай – Ай – Ай – ти очима поморгай. Швидко покліпати очима.

Бай – Бай – Бай – міцно оченята закривай. Міцно заплющити очі.

Спільна діяльність

–Діти, як ви думаєте, в якій воді зможуть жити рибки? В чистій.

– Діти у мене є маленький чарівний акваріум з чистою водою. І живе в цьому акваріумі рибка. Але їй дуже сумно бути однією і вона просить нас допомогти їй придбати нових друзів. Я пропоную дітям, поселити нових рибок в акваріум. Рибки наші з картону, наклеюємо на основі. Ви їх, будь ласка, розташуйте по всьому акваріуму.

Але спочатку зробимо гімнастику для пальчиків, щоб вони добре працювали.

Пальчикова гімнастика «Дощик»

Дощик, дощик кап, так кап (Пальцем правої руки торкатися до долоні лівої руки, імітуючи крапельки)

Ти не капай більше так! (Пальцем лівої руки доторкатися до долоні правої руки, імітуючи крапельки)

Вистачить землю поливати, (Загрожувати вказівним пальцем, знак заперечення)

  1. Підсумок.

– Діти, давайте ще раз скажемо Капітошка, де ж у нас живуть сестрички-крапельки.

– Для чого нам потрібна вода?

– Як потрібно берегти воду?

 (Кожній дитині вручається крапелька)

– Спасибі тобі Капітошка, і вам, діти, спасибі за вашу активну і зацікавлену роботу на занятті.

 

 

docx
Додано
4 квітня 2019
Переглядів
748
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку