В.Короленко "Сліпий музикант". Пошук головним героєм свого місця у світі

Про матеріал
Урок допомагає краще зрозуміти душевні переживання головного героя та утвердити думку, що людина з інвалідністю заслуговує на щастя
Перегляд файлу

Відкритий урок у 6 класі

Тема:    В.Короленко  «Сліпий  музикант». Пошук головним героєм свого місця у світі.

Мета: розвивати логічне мислення,навички аналізу художнього твору,виховувати повагу і толерантне ставлення до людей з інвалідністю.

Епіграф.                                «Людина створена для щастя, як птах для польоту…»

                                                                                     В. Короленко

                                             Хід уроку

І.Організація класу

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

       Сьогодні ми з вами продовжуємо говорити про повість «Сліпий музикант» . Запишіть  у зошит тдату,тему і  епіграф.

    На сьогоднішньому уроці ми повинні з вами визначити:

  • Чи знайшов Петро себе у житті,своє місце у світі?
  • Хто допоміг Петрові знайти свій шлях?
  • Як живеться людям з інвалідністю, які у них труднощі?
  • Що потрібно людині щоб бути щасливою?

   В процесі роботи на уроці ми будемо шукати відповідь на проблемне питання:

Чи може людина з інвалідністю бути потрібною і навіть щасливою?

Епіграфом уроку будуть слова В.Короленка «Людина створена для щастя,як птах для польоту».

А як ви розумієте щастя?Що потрібно людині для щастя?Що робить щасливими вас?(Діти висловлюють свої думки,а потім пишуть на листках і кріплять на дошку).

ІІІ. Робота над новим матеріалом

  1. «Хмари слів»

 Роман,оповідання,повість (робота угрупах)

Word Art (1).jpeg         Word Art (2).jpegWord Art (3).jpeg

  1. Літературна гра «Знайди помилку»

Подругу Петра звали Анна

Юхим навчив його грати на фортепіано

Петро народився у бідній сім`ї

Перший виступ відбувся у Львові

  1. Кроссенс ( у групах)
  2. Дослідження

Дослідити хто допомагав Петрусеві і як саме(підтвердити цитатами)

1-ша група – мама;
2-га група – дядько Максим;

3- тя група – Евеліна

  1. Фізкультхвилинка (гімнастика для очей)
  2. Бесіда
  • Чому після відвідин монастиря, Петро змінює погляди на життя?
  • Чому замкнувся в собі?
  • Хто допоміг?
  • Як вплинули мандри на нього?
  • Як закінчується повість?Чи став Петро щасливий?
  • Що зробило його щасливим?
  1. Літературний диктант
  1. В якій сім’ї народився Петро?
  2. Чим займався батько Петруся?
  3. Де Петрусь здобув освіту?
  4. Хто прославився як забіяка?
  5. Що подарував хлопчику дядько Максим?
  6. Де вперше зустрілися Евеліна і Петро?
  7. З якої сім’ї Евеліна?
  8. Де Петро познайомився з дзвонарями?
  9. Як у тексті говориться про українську пісню?
  10. Про яке історичне минуле згадується у повісті?
  11. Де відбувся концерт Петра?
  12. Хто найбільше радів за щастя Петра?

Обмінятися зошитами і перевірити один одному

  1. Робота з епіграфом
  2. Перегляд презентації
  3. Проблемне питання

 Як ми повинні ставитися до людей з інвалідністю?

ІV. Домашнє завдання

Пояснити значення слів «сліпа душа», знайти описи природи у творі,розповісти друзям  чому варто прочитати цей твір.

V. Рефлексія

Сьогодні я дізнався…

Було цікаво…

Мені захотілося…

У мене вийшло…

 

                                                                                   

 

 

docx
Додано
17 грудня 2020
Переглядів
1026
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку