Відкритий урок у 6 класі
Тема: В.Короленко «Сліпий музикант». Пошук головним героєм свого місця у світі.
Мета: розвивати логічне мислення,навички аналізу художнього твору,виховувати повагу і толерантне ставлення до людей з інвалідністю.
Епіграф. «Людина створена для щастя, як птах для польоту…»
В. Короленко
Хід уроку
І.Організація класу
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
Сьогодні ми з вами продовжуємо говорити про повість «Сліпий музикант» . Запишіть у зошит тдату,тему і епіграф.
На сьогоднішньому уроці ми повинні з вами визначити:
В процесі роботи на уроці ми будемо шукати відповідь на проблемне питання:
Чи може людина з інвалідністю бути потрібною і навіть щасливою?
Епіграфом уроку будуть слова В.Короленка «Людина створена для щастя,як птах для польоту».
А як ви розумієте щастя?Що потрібно людині для щастя?Що робить щасливими вас?(Діти висловлюють свої думки,а потім пишуть на листках і кріплять на дошку).
ІІІ. Робота над новим матеріалом
Роман,оповідання,повість (робота угрупах)
Подругу Петра звали Анна
Юхим навчив його грати на фортепіано
Петро народився у бідній сім`ї
Перший виступ відбувся у Львові
Дослідити хто допомагав Петрусеві і як саме(підтвердити цитатами)
1-ша група – мама;
2-га група – дядько Максим;
3- тя група – Евеліна
Обмінятися зошитами і перевірити один одному
Як ми повинні ставитися до людей з інвалідністю?
ІV. Домашнє завдання
Пояснити значення слів «сліпа душа», знайти описи природи у творі,розповісти друзям чому варто прочитати цей твір.
V. Рефлексія
Сьогодні я дізнався…
Було цікаво…
Мені захотілося…
У мене вийшло…