Тема: Володимир Винниченко. «Федько-халамидник».
Мета: допомогти учням сформувати свою позицію щодо поведінки та вчинків людей, дотримання ними морально-етичних норм і законів співжиття, поваги до прав людини; сприяти розвитку здатності образно мислити. Формувати навички аналізу художнього твору; Виховувати людяність, порядність, чесність, любов до ближнього.
Обладнання: підручник («Українська література. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Архипова В.П., Січкар С.І., Шило С.Б.)), дошка, крейда, фото-портрет письменника.
Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок.
Форми роботи: фронтальна, індивідуальна.
Методи і прийоми роботи: перегляд відео, кросворд, слово вчителя, метод «Асоціативний кущ», використання таблички, гра «Упізнай героя».
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка готовності учнів до уроку.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
На сьогоднішньому уроці ми продовжуємо досліджувати оповідання «Федько-халамидник». Це оповідання є дуже повчальним і одночасно сумним. Якщо ви добре будете відповідати, то всі отримають гарні оцінки.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
https://www.youtube.com/watch?v=n0SRe_MhWqY&ab_channel=IrynaDenysiuk
IV. Застосування умінь і навичок.
Для першого варіанту: написати з чим у вас асоціюється Федько, а для другого варіанту – написати з чим у вас асоціюється Толя.
V. Підсумок уроку.
1. Слово вчителя.
Отже, на сьогоднішньому уроці ми з вами розглянули детальніше оповідання В. Винниченка «Федько-халамидник». Надіюся для себе ви зробили якісь висновки. І запам’ятали цікаві моменти.
2.Оцінювання.
VI. Повідомлення домашнього завдання.