Обґрунтування актуальності проекту
Важливо формувати особисту життєву позицію учнів, виховувати любов та повагу до України, національних традицій, символів та обрядів.
Проведення проекту напередодні Вербної неділі допомогло учням усвідомити з якою метою був проведений проект (веб-квест).
Спонукати дітей творити добрі справи задля свого народу та розквіту своєї держави.
Мета і завдання проекту
Освітній WEB-квест
«Котики вербові – вісники весни»
Я Літвінцева Наталя Миколаївна, запрошую тебе долучитися до захоплюючої пізнавальної гри (веб-квесту).
Тобі вже відомо, що з давніх- давен верба була символом українського народу, велика кількість свят та обрядів не обходилося без неї…Наш веб- квест буде присвячений саме вербі …
Верба – ти символ нашого народу,
Ми всі пишаємось на твою гарну вроду.
Верба- ти донечка весни,
Коли розпустилась –тепліє навкруги.
Тебе шанують, поважають,
Пісень багато теж співають,
Про тебе вербонько-верба…
Ти ж як дівчина молода.
Така ж красива, вправна, мила,
Народом всім оспівана давно.
Тебе шанує кожная людина
Що може в людях бачити добро.
Літвінцева Н.М.
Інструкція для учнів
1 . Ознайомтесь із темою та метою квесту.
2 . Оберіть одну із запропонованих ролей.
3 . Ознайомтесь із завданням своє ролі.
4 . Вивчіть список ресурсів.
5 . Складіть план пошуку інформації відповідно до своєї ролі.
6 . Дослідіть інформаційні ресурси відповідно своєї ролі.
7 . Оформіть звіт (після кожної ролі вказано формат звіту).
8 . Ознайомтесь із критеріями оцінки вашого звіту.
9 . Ознайомтеся з роботами ваших однокласників
10 . Підготуйте звіт про виконану роботу.
Мета квесту:
Обираємо собі ролі:
Літературознавець
Знавець музики
Художник
Історик
Дослідник
Кожна роль має своє завдання , що розміщене на певній сторінці.
Бажаю тобі успіхів, вірю, що тобі все вдасться!
Із нетерпінням чекаю на результати твоєї роботи!
Вітаю тебе на цій сторінці!
Ти обрав роль Літературознавця.
Ти начитана, ерудована людина, яка прагне дізнатися більше про те, як українські автори та народ увіковічили вербу у своїх творах. Тому ось тобі завдання, обери за смаком:
1. Створи добірку віршів про вербу (до 10 віршів). Один з них вивчити напам’ять.
2. Напиши власну казку.
Результати своєї роботи оформи використовуючи програму Microsoft Office Word.
Ресурси:
http://derevo-kazok.com.ua/folklor/ - Дерево казок
http://nashakazka.org.ua/ - Українські народні казки
http://megaznaika.com.ua/kazka/-Мегазнайка (вірші, казки)
http://mamabook.com.ua/dityachi-virshi-pro-dereva/- Вірші про дерева
http://virshi.in.ua/virshi-pro-prirodu - Вірші про природу
Вітаю тебе на цій сторінці!
Ти обрав роль Знавця музики,
а це означає, що ти надзвичайно талановитий, розвинений, маєш чудовий смак, любиш слухати музику. Маєш бажання дізнатися більше про пісні в яких співається про вербу. Отже, можеш обрати для себе одне із запропонованих завдань :
Ресурси:
http://virshi.in.ua/virshi-pro-prirodu - тексти пісень про природу
http://www.pisni.org.ua/songs/246498.html - пісні про вербу
http://nashe.com.ua/ -тексти українських пісень
http://4musics.name/%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%B1%D0%B0/
– пісні про вербу
Ти обрав роль Художника!
Вітаю , якщо ти зараз тут , це означає, що ти творча, натхненна особистість, а це завдання допоможе тобі розкрити себе.
Знайди репродукції картин відомих художників на яких зображена верба.
Виконай одне із запропонованих завдань :
Ресурси:
http://dobre.stb.ua/ru/2016/03/16/delaem-verbovye-kotiki-s-pomoshhyu-vaty-i-pva/ - Вербові котики з вати
https://www.youtube.com/watch?v=uH7AZ4lVr2U – Малюємо вербові котики
https://www.youtube.com/watch?v=gaXywnCdHNI – Аплікації
Ти обрав роль Історика,
Тобі вже відомо, що з давніх- давен верба була символом українського народу, велика кількість свят та обрядів не обходилося без неї. Для того, щоб краще усвідомити роль верби у житті нашого народу обери одне із запропонованих завдань :
Ресурси:
http://megaznaika.com.ua/kazka/-Мегазнайка (прислів’я)
http://shkola-1-hanna-dmytrivna.blogspot.com/2015/02/blog-post_33.html - прислів’я про вербу та калину
http://doshkolenok.kiev.ua/skazki-legendy/480-symvoly-ukrainy-verba.html - Верба символ України
Вітаю, якщо ти перейшов до цієї сторінки, це означає, що тобою обрана роль
Дослідника
Знайди 10 загадок про вербу. Напиши 5 власних загадок. Збірку загадок оформи за допомогою програми Microsoft Office Word.
Ресурси:
http://megaznaika.com.ua/kazka/-Мегазнайка
http://dovidka.biz.ua/zagadki-pro-dereva-ukrayinskoyu-movoyu/ - загадки про дерева
http://www.zahadky.ukrayinskoyu.pro/kalynu-i-verbu.html- Загадки
Критерії оцінювання
Критерії : |
Обгрунтування критеріїв |
Бали |
Розуміння завдання |
Робота демонструє точне розуміння завдання |
5 |
Включаються матеріали, якімаютьбезпосереднєвідношення до теми та такі, що не маютьбезпосереднюговідношення до неї. Використанняобмеженоїкількостіджерел. |
3 |
|
Включеніматеріали не маютьвідношення до поданої теми. Знайденаінформація не проаналізована та не оцінена. |
0 |
|
Виконання завдання |
Висновкиаргументовані. Джерела правильно цитуються. Використовуєтьсяінформація з достовірнихджерел. |
5 |
Не вся інформація з достовірнихджерел. Частинаматеріалу не відноситься до теми. |
3 |
|
Випадковапідбіркаматеріалів, матеріал не відноситься до теми. |
0 |
|
Результати роботи |
Чітке і логічнепредставленняінформації, яка добре підібрана до теми, точна, добре структурована, зрпозуміла. Оформлена правильно та точно з поданимивимогамипоставленогозавдання. |
5 |
Чітке і логічнепредставленняінформації, яка добре підібрана до теми. Недостатньо виражена власна позиція відносно цього матеріалу. Робота схожа на інші роботи. |
3 |
|
Матеріал логіно не побудований, дії виконувалися в хаотичному порядку не орієнтуючись на інструкції. Не дається відповідь на головніз апитання ,завдання. |
0 |
|
Творчий підхід |
Представлені різноманітні підходи для показу своєї творчості. Робота вміщує у собі критичну точку зору учня. Робота оформлена оригінально та творчо. |
5 |
Демонструється одна точка зору. Відсутній творчий підхід до виконання роботи. Робота оформлена оригінально. |
3 |
|
Інформаціяскопійована, не опрацьована, мало пов’язана з роботою Веб-квесту. Робота оформлена не творчо. |
0 |