«З чого починається музика»
Дороганич Олена Сергіївна, керівник Народного художнього колективу студії вокального мистецтва «Антарес» комунального позашкільного навчального закладу «Кіровоградський обласний центр дитячої та юнацької творчості».
|
Мета:
- навчати відчувати зміст, настрій, характер твору.
Формування правильної вокальної позиції.
- Розвивати музичний слух, вокальні навички, увагу та спостережливість. Формування навичок двоголосного співу.
- Виховувати любов до музики, зокрема, до пісні під час ансамблевого виконання. Формування музично-естетичних смаків.
Завдання акомпаніатора:
- Забезпечити якісне виконання музичного супроводу ;
- Виготовити наочність для проведення гри « Ведмедик-школяр» ;
- Підібрати високохудожній музичний матеріал для слухання музики (гра «Сон») , що відповідав би віковим особливостям вихованців та був направлений на формування їх музично-естетичних смаків.
Обладнання та інструментарій:
- Фортепіано;
- Ноутбук та підсилююча апаратура;
- Фонограми (-) ;
- Магнітна дошка;
- Наочний матеріал ( плакат для проведення гри «Ведмедик – школяр» та картки-самоклейки ).
Додаток.
«Ведмедик – школяр»
Гра –перевірка знань з музичної грамоти.
Наш школяр- ведмедик днями
Загубив портфель з книжками.
А знайшов, поглянув – лихо!
Переплутались у книгах:
Цифри невідомі,
Букви незнайомі,
Ще й такі незвичні
Позначки музичні.
Засмутився клишоногий,
Потребує допомоги.
Справи всі свої облиш.
Відривай і клей скоріш :
Цифри – в «Математику»,
Літери – до «Азбуки»,
А значки музичні –
В рамку фантастичну.
(завдання дітей – відділити картки-самоклейки з музичними позначками від літер та цифр і наклеїти їх у рамку на плакаті. Гра проводиться за принципом естафети. Грають 2 команди, що мають картки різних кольорів. Виграє та команда, яка швидше і безпомилково впоралась із завданням).