«Ведмедик – школяр» (гра – перевірка знань з музичної грамоти у вихованців вокальної студії Кіровоградського обласного центру дитячої та юнацької творчості").

Про матеріал
- Забезпечити якісне виконання музичного супроводу ; - Виготовити наочність для проведення гри « Ведмедик-школяр» ; - Підібрати високохудожній музичний матеріал для слухання музики (гра «Сон») , що відповідав би віковим особливостям вихованців та був направлений на формування їх музично-естетичних смаків.
Перегляд файлу

«З чого починається музика»

Дороганич Олена Сергіївна, керівник Народного художнього колективу студії вокального мистецтва «Антарес» комунального позашкільного навчального закладу «Кіровоградський обласний центр дитячої та юнацької творчості».

 

Мета:

-   навчати відчувати зміст, настрій, характер твору.

Формування правильної вокальної позиції.

-  Розвивати музичний слух, вокальні навички, увагу та спостережливість. Формування навичок двоголосного співу.

- Виховувати любов до музики, зокрема, до пісні під час ансамблевого виконання. Формування музично-естетичних смаків.

Завдання акомпаніатора:

- Забезпечити  якісне виконання  музичного супроводу ;

- Виготовити наочність  для проведення гри « Ведмедик-школяр» ;

- Підібрати високохудожній  музичний матеріал для слухання музики (гра «Сон») , що  відповідав би  віковим особливостям вихованців та   був направлений на формування  їх музично-естетичних смаків.

Обладнання та інструментарій:

- Фортепіано;

- Ноутбук та підсилююча апаратура;

- Фонограми  (-) ;

- Магнітна дошка;

- Наочний матеріал ( плакат для проведення гри «Ведмедик – школяр» та картки-самоклейки ).

Додаток.

«Ведмедик – школяр»

Гра –перевірка знань  з музичної грамоти.

 

Наш школяр- ведмедик днями

Загубив портфель з книжками.

А знайшов, поглянув – лихо!

Переплутались у  книгах:

 

Цифри невідомі,

Букви незнайомі,

Ще й такі незвичні

Позначки музичні.

 

Засмутився  клишоногий,

Потребує допомоги.

Справи всі свої облиш.

Відривай і клей скоріш :

 

Цифри – в «Математику»,

Літери – до «Азбуки»,

А значки музичні –

В рамку фантастичну.

 

(завдання дітей – відділити картки-самоклейки з музичними позначками від літер та цифр і наклеїти їх у рамку на плакаті. Гра проводиться за принципом естафети. Грають 2 команди, що мають картки різних кольорів. Виграє та команда, яка швидше і  безпомилково впоралась із завданням).

 

docx
Додано
28 грудня 2019
Переглядів
279
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку