Мета : створити атмосферу свята в грі-змаганні ; виховувати любов до фізкультури та спорту ; розвивати пам'ять , увагу ,організованість, самостійність ,уміння узгоджувати інтереси , долати труднощі ; зміцнювати здоров’я ; виховувати в учнів почуття дружби ,колективізму ,взаємовиручки . Обладнання :спортивний інвентар (два обручі , дві скакалки, два баскетбольні м’ячі ,тенісні ракетки , кеглі , картопля ; ємкості з водою ; ложки) технічні засоби ; грамоти ; медалі ; цукерки. Хід заходу Команди виходять у центр спортивної зали ,шикуючись одна навпроти одної . Учитель . Друзі , вітаємо вас на нашому святі! Сьогоднішні змагання допоможуть вам стати сильнішими . Бажаємо командам великих перемог, значних досягнень ! Будьте сильними і мужніми ! Спортивне змагання Почати пора. Нумо, дружно , діти , Крикнем всі «Фізкульт –ура!» Ведуча. Команди ,привітайте одна одну !(Команди вітають одна одну.) Ведучий .Визначати переможців Буде в нас жюрі поважне . Воно буде ,знаємо точно , Об’єктивне і уважне . Ведуча . Ми починаємо наші змагання . Конкурс 1 .Стрибки на скакалці За сигналом учителя кожен гравець бере скакалку і стрибає до кольорового кегля .Назад повертається бігом зі скакалкою у руці . Конкурс 2. «Передача м’яча ». Команди шикуються в колонах по одному, піднявши руки .За командою вчителя перший гравець передає м’яч іншому .Останній гравець із м’ячем біжить уперед і передає знову м’яч .Перемагає та команда, у якій перший гравець першим зайняв своє місце. Конкурс 3. «Пінгвіни з м’ячем .» Команди шикуються у колони за лінією старту . За сигналом перші номери ,затиснувши між колін баскетбольний м’яч ,рухаються до свого кольорового кегля .Коли гравець досягне кегля,він бере м’яч до рук і бігом повертається до своєї команди. Конкурс 4. «Не загуби м’яча. » За сигналом учителя кожен гравець повинен швидко пронести м’ячик, що лежить на тенісній ракетці ,не загубивши його. Конкурс 5. «Ведення баскетбольного м’яча . » На відстані 20м від команд стоять прапорці .На дистанції до прапорця стоять шість кеглів .За сигналом перший гравець веде баскетбольний м’яч «змійкою» до прапорця та назад до своєї команди .Передає м’яч другому гравцеві .Перемагає команда,яка першою завершила естафету,не припускаючись помилок. Конкурс 6 . «Катання обруча. » Кожен учасник команди по черзі повинен прокотити обруч від старту до фінішу . Конкурс 7. «Плавці.» Кожна команда отримує по папірцю , лежачи,без допомого рук, дмухаючи необхідно довезти папірець до фінішу. Конкурс 8. «Інтелектуальний конкурс .» Питання до конкурсу 1. Скільки гравців у футбольній команді ? ( 11 гравців ) 2. Як часто проводяться Олімпійські ігри ?( Раз у 4 роки ) 3. Який м’яч найважчий ?( Баскетбольний) 4. Який м’яч найлегший ? (Тенісний ) 5. Які ви знаєте ігрові види спорту ?( Волейбол,футбол …) 6. Хто такий Віталій Кличко? ( Боксер) 7. Скільки білих фігур у шахах? (16) 8. Які ви знаєте фізичні якості (Спритність ,витривалість,сила …) (Поки судді підводять підсумки вікторини ,проводиться гра ). Учитель. Зараз ми з вамипограємо у веселу гру «футбол».Ця гра на уважність, отже ,слухайте уважно умови гри . Коли я підніму праву руку вгору – всі кричать «футбол»; ліву руку – «штанга »; руки в «замок » - «мимо »; дві руки вверх – « гол ». Ось так весело і просто ми пограли з вами у футбол . Оголошення підсумків конкурсів . Конкурс 9. «Стрибки боком.» Кожен учасник стрибає до фінішу – правим боком, назад – лівим .
Конкурс 10. «Варися, кашо!» Конкурс 11. «М’яч між грудей .»
Учні поєднуються у пари. Утримуючи м’яч грудьми й руки тримають за спиною, їм необхідно оббігти позначку та повернутися до своєї колони.
Конкурс 13. Загадки .
Ведучий. Наші змагання завершилися. Вони довели, що всі діти дружать з фізичною культурою. Учасники змагань доклали чимало зусиль для командної перемоги. |