Ранкова зустріч
Тема тижня. Весняні свята. Свято Великдень.
Мета:узагальнити знання дітей про писанки, розширювати і поглиблювати знання учнів про народну символіку, історію писанкарства . Виховувати повагу до звичаїв та традицій народу.
Хід ранкової зустрічі
Заграла музика і повідомила дітей що час збиратися у коло. Вчитель з дітьми стають у коло.
Вітання у колі друзів
Вправа « Комплімент»
Метеоролог доповідає про стан погоди.
Діти роблять записи в календарі природи.
Учитель
Настала весна. Саме на цю пору випадає одне з найбільших свят- свято Великодня, або Пасхи. Упродовж багатьох століть українці шанують цей обряд, тому що він символізує перемогу добра над злом. Скажіть, що є символом цього свята. (Відповіді дітей)
Звичай розфарбовувати яйця прийшов до нас з сивої давнини і втілює уявлення народу про єдність небесної і земної сфери, про красу нашої землі.Під час розкопок археологи знаходили розмальовані яйця, історія яких вимірюється тисячоліттями.
Крісло автора
Вправа «Що я знаю про свято»
Перед дітьми викладаються різні зображення, серед яких є ті, які символізують свято Великодня. Завдання полягає в тому, щоб відібрати саме такі малюнки. ( Додаток 1)
Динамічна вправа. «Печемо паску»
Вправа «Асоціативний кущ»
Ввечері матуся нас чарує,
Писанки на виставку малює.
Віск черпає пищиком із блюдця,
Очі мами лагідно сміються.
Очі мами світяться у ласці:
Квітоньки на писанці зірчасті,
А на другій - півники та бджоли,
Ми таких не бачили ніколи.
А на третій писанці - зірниці,
Ще й під ними золоті жар-птиці.
На четвертій - олені та сарни,
А на п'ятій - рушничок прегарний.
Ввечері матуся нас чарує,
Писанки на виставку малює.
Дивиться і тішиться матуся:
Я у неї малювати вчуся.
Вправа «Чарівні пензлики»
Діти самостійно вирішують, що будуть малювати і малюють в групах.
Додаток 1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|