Різні точки зору щодо місця та значення домашнього завдання. Домашнє завдання – це продовження роботи, яка була розпочата на уроціЦе закріплення матеріалу, який вивчався на уроціПовинно мати випереджувальний характер. Повинно виконуватися з використанням додаткових джерел. Це один із різновидів організації позашкільного часц учнів. Повинно мати на меті розвиток творчих здібностей учнів. Не повинно бути обов’язковим
Методичні рекомендації: Домашнє завдання повинно органічно витікати з уроку, продовжувати його, давати поштовх до вивчення наступної теми. Необхідно мотивувати домашнє завдання, пов’язувати його з метою уроку. ABМатеріал домашнього завдання повинен бути переважно диференційованим, враховуючи осовисті здібності кожного учня. Хід виконання домашнього завдання повинен коментуватися вчителем, а також обов’язково перевірятися. EFCCлід дотримуватись існуючих норм домашнього завдання, розмір його повинен бути мвнвмальним, щоб не відштовхнути учня. DВарто підвищувати ефективність уроку, і це надасть сожливість зменшити обсяг домашнього завдання
Домашнє завдання може виконувати наступні функціїЗапам’ятовування і тренування. Застосування матеріалу в нестандартних ситуаціях. Контроль за вивченим матеріалом. Самоконтроль Систематизація Самостійне ознайомлення з новим матеріалом{03 E66567-940 E-49 C8-91 CF-6 B2857 B65 CE4}Where. When. What. Who. Why. How. Випереджувальне вивчення теми
Види домашніх завдань: РепродуктивніКонструктивніТворчіпрочитати і переказати;вставити пропущені слова;виділити головне;скласти план, таблицю, mind map;порівняти;складання кросвордів;знайти відповіді на питання;презентації;відгуки на прочитану книгу, переглянутий фільм;навчальні проєкти;малюнки на певну тему