У презентації розглядаються основні види контролю знань учнів: попередній, поточний, тематичний і підсумковий. Кожен із видів контролю має свої завдання та роль у навчальному процесі, допомагаючи вчителям ефективно оцінювати та коригувати рівень знань учнів на різних етапах навчання.
1. КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ ПОПЕРЕДНІЙ ПОТОЧНИЙ ТЕМАТИЧНИЙ ПЕРІОДИЧНИЙ ПІДСУМКОВИЙ 2. ЗАКЛЮЧНЕ СЛОВО 3. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ |
- це співвідношення досягнутих результатів із запланованими цілями навчання.
1 Здійснюється на всіх етапах навчання |
2 Його види класифікують за різними критеріями |
3 Обов'язковими видами контролю є тематичний і підсумковий |
ПОПЕРЕДНІЙ КОНТРОЛЬ |
Попередній контроль - це діагностування, визначення загальної підготовленості учнів, рівня володіння основними поняттями предмета, вивчення якого вони розпочинають. |
Основні функції: навчаюча стимулююча
Поточний контроль спрямований на оперативне виявлення якості засвоєння
учнями знань, навичок і вмінь на всіх етапах процесу навчання.
ЦІЛІ ТЕМАТИЧНОГО КОНТРОЛЮ |
|
ФУНКЦІЇ ТЕМАТИЧНОГО КОНТРОЛЮ |
|
||||
|
|
||||||
|
|||||||
ПЕРІОДИЧНИЙ КОНТРОЛЬ
ВНУТРІШНЬОШКІЛЬНА
(ДИРЕКТОРСЬКА) ПЕРЕВІРКА
Здійснює керівництво школи
Контроль за якістю знань учнів і роботою вчителів, виконанням вимог навчальної програми
Зазвичай відбувається на початку і наприкінці навчального семестру/року
Результати обговорюють на педагогічній раді навчального закладу або узагальнюють у наказах директора
Метою підсумкового контролю є встановлення системи і структури знань учнів. |
Перевірка здійснюється наприкінці семестру (навчального року) або після завершення вивчення предмета. |
Основними формами підсумкового контролю є заліки та іспити. |
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ВАСЮК, О., & МАЙДАНЮК, Н. (2009). ОРГАНІЗАЦІЯ КОНТРОЛЮ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ. ВІСНИК КНИЖКОВОЇ ПАЛАТИ, (5), 27-29.
БУХАНЕВИЧ, Н. В. (2007). ОБ’ЄКТИ, ФУНКЦІЇ І ВИДИ КОНТРОЛЮ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ. МОДЕРНІЗАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ ЄВРО ІНТЕГРАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ, 299-303.
КОНДРАТЬЄВА, О. М. (2007). МЕТОДИЧНА СИСТЕМА КОНТРОЛЮ І КОРИГУВАННЯ ЗНАНЬ ТА УМІНЬ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ.
ДІКАНЬ, Л. В., & ДИКАНЬ, Л. В. (2007). КОНТРОЛЬ І РЕВІЗІЯ:
НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК.