Види контролю: попередній, поточний, тематичний, підсумковий.

Про матеріал

У презентації розглядаються основні види контролю знань учнів: попередній, поточний, тематичний і підсумковий. Кожен із видів контролю має свої завдання та роль у навчальному процесі, допомагаючи вчителям ефективно оцінювати та коригувати рівень знань учнів на різних етапах навчання.

Перегляд файлу

image

1.        КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ

image ПОПЕРЕДНІЙ

image ПОТОЧНИЙ

image ТЕМАТИЧНИЙ

image ПЕРІОДИЧНИЙ

image ПІДСУМКОВИЙ

2.        ЗАКЛЮЧНЕ СЛОВО

3.        СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

imageПЛАН ВИСТУПУ

imageКОНТРОЛЬ ЗНАНЬ

 - це співвідношення досягнутих результатів із запланованими цілями навчання.

1

Здійснюється на всіх етапах навчання

2

Його види класифікують за різними критеріями

3

Обов'язковими видами контролю є тематичний і підсумковий

image

ПОПЕРЕДНІЙ КОНТРОЛЬ

Попередній контроль - це діагностування, визначення загальної підготовленості учнів, рівня володіння основними поняттями предмета, вивчення якого вони розпочинають.

ПОТОЧНИЙ КОНТРОЛЬ

imageОсновні функції:        image навчаюча     image  стимулююча 

Поточний контроль спрямований на оперативне виявлення якості засвоєння

учнями знань, навичок і вмінь на всіх етапах процесу навчання.

imageimage
image ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ

ЦІЛІ

ТЕМАТИЧНОГО

КОНТРОЛЮ

 

ФУНКЦІЇ

ТЕМАТИЧНОГО

КОНТРОЛЮ

 

 

image

 

перетворити  imageвідповідність знань,та навичок учнів вимогам навчальних програм;    imageвиявити рівень навчальних досягнень учнів.

систематизувати й узагальнити матеріал всієї

теми;

шляхом повторення й перевірки знань попередити забування, закріпити його як базу.

 

image

ПЕРІОДИЧНИЙ КОНТРОЛЬ

image

ВНУТРІШНЬОШКІЛЬНА

(ДИРЕКТОРСЬКА) ПЕРЕВІРКА

imageimageimageimageimageЗдійснює керівництво школи

Контроль за якістю знань учнів і роботою вчителів, виконанням вимог навчальної програми

Зазвичай відбувається на початку і наприкінці навчального семестру/року

Результати обговорюють на педагогічній раді навчального закладу або узагальнюють у наказах директора

image
ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ

image

Метою підсумкового контролю є

встановлення системи і структури знань учнів.

Перевірка здійснюється наприкінці семестру (навчального року) або після завершення вивчення предмета.

Основними формами підсумкового контролю є заліки та іспити.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

image ВАСЮК, О., & МАЙДАНЮК, Н. (2009). ОРГАНІЗАЦІЯ КОНТРОЛЮ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ. ВІСНИК КНИЖКОВОЇ ПАЛАТИ, (5), 27-29.

imageimageimageimageimage БУХАНЕВИЧ, Н. В. (2007). ОБ’ЄКТИ, ФУНКЦІЇ І ВИДИ КОНТРОЛЮ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ. МОДЕРНІЗАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ ЄВРО ІНТЕГРАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ, 299-303.

image КОНДРАТЬЄВА, О. М. (2007). МЕТОДИЧНА СИСТЕМА КОНТРОЛЮ І КОРИГУВАННЯ ЗНАНЬ ТА УМІНЬ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ.

image ДІКАНЬ, Л. В., & ДИКАНЬ, Л. В. (2007). КОНТРОЛЬ І РЕВІЗІЯ:

НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК.

image

pdf
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
25 жовтня
Переглядів
6
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку