Клас: 2
Бесіда на тему. Види танцювального мистецтва.
- Дізнаймося, яке слово зашифроване у кросворді. (полька)
|
|
|
с |
|
|
|
|
б |
і |
|
з |
|
д |
а |
л |
|
н |
п |
о |
л |
ь |
к |
а |
а |
|
а |
|
л |
к |
у |
|
л |
|
ю |
|
з |
|
а |
|
ч |
|
а |
|
й |
|
|
|
|
|
к |
|
|
|
|
|
а |
|
|
|
- Полька-чеський веселий жвавий танець. Танцювали польку маленькими, недовгими кроками. Цей танець виник як народний в Чехії, а згодом став відомим у всьому світі бальним танцем. Музика польки легка, граціозна.
- Зараз ми послухаємо «Італійську польку», яку склав радянський композитор С. Рахманінов.
(після слухання «Італійської польки» описати характер музики).
- Ми з вами послухали танцювальну музику і мені здається, що наші ніжки також хотять піти у танок.
- А зараз ми з вами сядемо рівненько та будемо розспівуватися: «Співоча установка».
- Ми з вами познайомились з танцем полька і у нас є пісенка, яка теж називається «Полька». Зараз всі разом ми її виконаємо. Згадайте, який характер має ця пісенька?
(відповіді дітей, виконання класом).
- Сьогодні ми слухали інструментальне виконання танців і зараз ми з вами теж станемо музикантами-інструменталістами.
- Що у вас лежить на партах?
(відповіді дітей).
- Хто знає назву цих инструментів?
(відповіді дітей)
- Хто з вас спробує скласти ритмичне супроводження до нашої пісні?
(творче завдання)
- А зараз давайте спробуємо всі разом під музику. (Звучить пісня «Полька»)
- Кому сподобалося, підніміть руки?
- Всі молодці.
- Скажіть мені: з якими танцями ми сьогодні з вами познайомилися?
(відповіді дітей).
- Кожний танець має свої особливості, відміни. Звуки вальсу м’які, плавні. Звуки польки легкі.