18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Відкрита година спілкування в 6 класі "Пізнай себе і світ навколо"

Про матеріал

Відкрита година спілкування у 6 класі. Додаю кольорові матеріали для друку (професії, хобі та ін.). Прошу також зауважити, що в тексті години спілкування містяться доповіді учнів мого класу, з особливостями роботи і проживання в сільській місцевості.

Перегляд файлу

«Як я бачу себе»

1. Я люблю збирати і розбирати різні предмети.

2. Мені подобається обдумувати щось, розв’язувати арифметичні задачі.

3. Мені подобається обговорювати різні ідеї.

4. Я відчуваю задоволення від того, щоуявляю себе учасником певної розповіді або книги під час їх читання і від вигадування нових подій.

5. У мене з'являється багато ідей при вирішенні проблеми.

6. Я умію планувати те, що я хочу зробити і дотримуюся свого плану.

7. Я часто звертаюся до музики, малювання або гри, щоб висловити свої почуття.

8. Мені не подобається погоджуватися з думкою кого-небудь, поки я її не обдумаю.

9. Я витрачаю більше часу, ніж мені потрібно, на домашні завдання, тому що мені подобається вчитися.

10. Я займаюся спортом і різними іграми.

11. Я добре навчаюся в школі.

12. Я доброзичливий і умію ладити з людьми.

13. Інші люди знають, що я здібний.

14. Я – хороший і розуміючий друг.

15. Зі мною легко ладити.

 

«Як я бачу себе»

1. Я люблю збирати і розбирати різні предмети.

2. Мені подобається обдумувати щось, розв’язувати арифметичні задачі.

3. Мені подобається обговорювати різні ідеї.

4. Я відчуваю задоволення від того, щоуявляю себе учасником певної розповіді або книги під час їх читання і від вигадування нових подій.

5. У мене з'являється багато ідей при вирішенні проблеми.

6. Я умію планувати те, що я хочу зробити і дотримуюся свого плану.

7. Я часто звертаюся до музики, малювання або гри, щоб висловити свої почуття.

8. Мені не подобається погоджуватися з думкою кого-небудь, поки я її не обдумаю.

9. Я витрачаю більше часу, ніж мені потрібно, на домашні завдання, тому що мені подобається вчитися.

10. Я займаюся спортом і різними іграми.

11. Я добре навчаюся в школі.

12. Я доброзичливий і умію ладити з людьми.

13. Інші люди знають, що я здібний.

14. Я – хороший і розуміючий друг.

15. Зі мною легко ладити.

 

 

 


Л

А

П

Ь

І

І

С

Т

Н

Й

Р

М

Е

Г

Е


Л

С

Е

Е

П

Л

Г

О

О

А

Д

Й

Е

В

Р


А

Б

Й

Р

К

Е

С

Ф

О

Л

Т

И

Р

 

 


C:\Users\TerKomp\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\retro-circle-frame-24254833.jpg 

Не забувай ні на хвилину
Свого призначення,

людино!

Радиш

Перегляд файлу

Войтенко М.В.

 

Форма проведення година спілкування

Клас 6

Вікова категорія 11-12 років

Кількість учнів 5

Тема: Пізнай себе і світ навколо

Мета:

Виховна – виховувати бажання дізнаватися щось нове, пробувати свої сили у різних сферах діяльності. Виховувати толерантне ставлення до співрозмовника, повагу до захоплень та інтересів своїх однолітків.

Навчальна – розкрити перед учнями чарівний світ людських захоплень, навчати людяності, доброти, любові до праці, бережливого ставлення до природи.

Розвиваюча – розширити знання учнів щодо видів праці, захоплень людей. Дізнатися, про що мріють ровесники, як вони втілюють свої мрії в життя.

 

Етапи підготовки і проведення виховного заходу:

1. Етап – вибір мети. Мета даного заходу підібрана таким чином, щоб не тільки можна було дати нові знання, але й перевірити вже набуті раніше. Головна мета – пізнавальна.

2. Етап – планування виховного заходу. На даному етапі йде підбір питань для заходу місця і часу проведення.

3. Етап – організація діяльності учнів. Учні раніше були попереджені про проведення заходу.

4. Етап – проведення заходу. Захід проводиться в формі спілкування, вчителя з учнями. Запитання, що ставить вчитель присутнім, містять елементи для розвитку логічного мислення учнів, вміння спостерігати та аналізувати, розвитку творчих здібностей. Виховує толерантне ставлення до захоплень однолітків. Інформація вчителя – пізнавального характеру.

5. Етап – підведення підсумків. Опитування учнів з метою виявлення здібностей, нахилів та захоплень.

Після проведення заходу обговорити захід з колегами, заступником з НВР.

 Обладнання: вислови видатних людей, зображення видів захоплень та хобі.

Хід години спілкування

Епіграф        Не забувай ні на хвилину
Свого призначення, людино!
(Радиш)

  1. Привітання (учні вітаються із присутніми в класі у формі віршованого діалогу з учителем)

Вчитель     Добрий день!

Учні      Весняний день!

Вчитель      Пролунав дзвінок:

Учні       «Дзелень!».

Вчитель

Ви навколо озирніться,

Один одному всміхніться.

Наших гостей привітайте

І за парти всі сідайте.

(Учні вітаються і сідають за парти.)

Вчитель

Діти,

Сьогодні у нас незвичайний урок:

Сьогодні ми зробимо ще один крок

В країну чудову, в країну відому.

Пізнаєм себе, а також світ, у якому:

Зростаєм, читаєм, танцюєм, співаєм,

Малюєм, печемо і граєм з м’ячем.

В'язати умієм і квіти полиєм,

А також підставимо дружнє плече!

  1. Вступне слово вчителя

Сьогодні в нас година спілкування «Пізнай себе і світ навколо». Ми поговоримо про свої мрії, захоплення, дізнаємося про те, чим цікавляться наші ровесники. Адже кожна людина має якісь уподобання, про щось мріє, прагне до чогось незвичайного, хоче проявити себе в чомусь, тому із задоволенням виконує ту чи іншу роботу. І дуже добре, якщо захоплення і мрії збігаються.

Виникає запитання: коли ж у людей з'являються захоплення?

Напевне, в дитинстві, коли дитина починає гратися і усвідомлювати, що їй подобається, а що – ні. Ігри кожен вибирає за своїми уподобаннями. І по тому, що тебе цікавить, можна зрозуміти, які риси ти виховуєш у собі. Свої захоплення діти часто стараються втілити у грі. Можна побачити, як вони граються у школу, лікарню, продавців, водіїв тощо.

У народі кажуть: «У що ти граєш, тим і захоплюєшся». У грі, як і в дорозі, пізнають людей. Вибирати свої дороги треба свідомо. Людина на землі не може просто існувати, бути пустоцвітом. Навпаки – потрібно мріяти, старатися робити так, щоб мрії здійснювалася. Бо той, хто прагне до досягнення своєї мети, той обов’язково досягне її.

Я для вас підготувала назви незвичних захоплень,  але для того, щоб дізнатися, які ж незвичні захоплення  існують, вам потрібно правильно розташувати літери у словах і прочитати їх.

На дошці прикріплені картки із перетасованими літерами. Учні уважно дивляться, правильно розташовують букви і відгадують слова. При необхідності вчитель допомагає учням.

(Альпініст, спелеолог, дайвер, байкер, флорист, геймер)

Вчитель

Відгадайте, яке хобі перекладається «Володар помер»?

Відповіді учнів

Це шахи, тому що це слово походить від  персидських  слів  «шах мат».

Вчитель

Добре,  а  чи  може хобі  бути  корисним  для  багатьох   людей? 

Відповіді учнів

Так. Якщо  це  винаходи.

  1. Основна частина

Робота з епіграфом. Учитель просить одного з учнів зачитати епіграф, а решта – пояснюють, як вони його розуміють.

Розповідь учителя про хобі різних людей. (Ця інформація повинна наштовхнути учнів на роздуми про власні вподобання та про взаємозв’язок хобі із подальшим шляхом у житті)

1) У ХІХ  столітті  жив  незвичайний  чоловік, якого звали Томас Едісон. Він любив щось винаходити, щоб полегшити своє життя. Він вважався великим винахідником. Одного разу він змайстрував нову хвіртку, але  вона важко відкривалася. Друзі запитали  його, чому  він, великий винахідник, не полагодить її. Відповідь  приголомшила  усіх: «Моя хвіртка – це і є великий винахід. Вона з’єднана з насосом у колодязі і кожен, хто через неї проходить і її  відкриває,  накачує  мені  20  літрів  води.»

2) Американець британського походження Олександр Грехем Белл був логопедом і працював із дітьми, а у свій вільний час він  спроектував телефон. У старовинному телефоні було дві трубки – в одну треба було говорити, а з другої  слухати. Це сталося 10 березня 1876 року. Перше, що сказав Белл своєму асистенту було: «Містер Ватсон, зайдіть до мого кабінету, будь ласка.».

3) У 1928 р. шотландський учений Олександр Флемінг експериментував із бактерією. Одного ранку він помітив, що в пробірці, де знаходилася бактерія, з’явилося щось зелене та м’яке. Олександр Флемінг вже збирався її викинути, та раптом помітив, що ця зелена субстанція вбила бактерію. Це була пліснява Пеніциліум. Завдяки цьому у 1943 році винайшли перший        у світі антибіотик першого ряду «пеніцилін» і завдяки йому врятували багато життів під час Другої світової війни. У 1945 році Олександр Флемінг отримав Нобелівську премію.

4) У 1886 році аптекар з Атланти (штат  Джорджія, США) Джон Пембертон випадково винайшов напій «Кока-кола». Він зробив коричневий сироп, змішавши листя коки та горіхи  коли. Він  назвав  напій  кока-кола і  продавав  як  ліки  від  усіх  хвороб. Лише  декілька  людей  купило ці ліки, тому Пембертон продав рецепт іншому аптекарю Асі Кандлеру, який додав   у напій газу і став мільйонером. Зараз не додають ні листя коки, ні горіхів коли у напій, але рецепт – таємниця. Лише декілька людей знає його, але смак кока-коли однаковий і в США, і в Україні.

Вчитель ділиться інформацією про свої захоплення, щоб надихнути учнів на розповіді про їхні хобі.

Ніщо не звеличує людину так, як праця. І ніщо інше, крім праці, того, що людина творить власними руками, не здатне по-справжньому звеличити людину, незважаючи ні на її вік, ні на характер, ні на вдачу. Наприклад, у мене є чимало захоплень: в’язання, читання книг, у тому числі англійською мовою. Я люблю доглядати за кімнатними рослинами та квітами на своїй клумбі; у захваті від відео-коміксів. Люблю водити автомобіль, слухати музику, танцювати.

Вчитель

Звичайно, «Ніщо не утверджує людину так, як праця. У ній розкриваються найкращі риси людини, яких доти можна було і не помітити.». Цим словам судилося стати крилатими. Важко встановити, хто сказав їх першим, можливо, саме тому їх приписують різним авторам. Але суть не в тому – під ними підписався б кожен. А чим захоплюєтеся ви, що вам подобається, чим цікавитесь?

Розповіді учнів

Руслана Колібабчук

У мене є захоплення. Я дуже люблю малювати. У тих, хто захоплюється малюванням, розширюється кругозір. Бо можна побачити світ сірим, буденним, а можна – у всіх кольорах веселки. Треба лише вчитися бачити і відчувати справжню красу, і тільки тоді можна збагнути, наскільки змістовнішим стане наше життя.

Як приємно дивитися виставки картин різних художників, а особливо учнів нашої школи. Сьогодні я хочу познайомити вас зі своїми малюнками. Звичайно, вони потребують удосконалення. Але, працюючи над ними, я старалася віддати всю свою душу.

(Учениця презентує свої роботи)

Вчитель (Звучить тиха музика.)

Музика... З давніх-давен наші предки прагнули передати у звуках свій настрій, переживання, радість, смуток. Музика виникла ще в сиву давнину і вже тоді стала джерелом естетичної насолоди. Вона надихала людей на сміливі вчинки, наснажувала відчуттям краси і благородства. Не випадково ще в найдавніших грецьких міфах серед дев'яти муз, красномовних дочок Зевса, особливо обожнювали юну покровительку поезії та музики Евтерпу. Древні говорили: «Сміливіше прилучайтеся до чар мистецтва, і воно ще більше вабитиме вас». У давньоруській легенді про співця Садка розповідається, як під його гусла все підводне царство починало танцювати. Музика билинного героя перевиховала холодну царівну Волхову, і серце морської володарки почало відчувати страждання, радість, любов.

Яна Каракчі

Я дуже люблю музику, пісні. Сама також люблю співати. Можливо, це я успадкувала від своєї мами, яка також дуже любить співати. В нашій сім'ї завжди звучить ніжна українська мелодія, а також сучасні пісні молодих виконавців. Я намагаюся розвивати свій талант під час уроків музичного мистецтва, а також на заняттях співочого гуртка «Берізка».

Дарина Кучерява

Я теж люблю музику, але по-іншому. Мені дуже подобається танцювати, і тому одним із моїх найулюбленіших предметів у школі є хореографія. Я люблю виступати під час різних позакласних заходів, які проводяться у нашій школі, а також у сільському клубі.

Вчитель

Спорт – одне з найцікавіших і найкорисніших захоплень, він є засобом вияву фізичної досконалості, мужності і краси. Ця магічна пристрасть полонить людей дедалі більше. У спорті ми пізнаємо радість фізичного самоутвердження, хвилювання боротьби за першість, щастя перемоги. Спорт не тільки фізично загартовує людей, він сприяє гармонійному розвитку, допомагає кожному виховувати в собі колективізм, почуття відповідальності, обов'язковість, рішучість та інші прекрасні риси характеру. Вольовими характерами спортсменів-чемпіонів світу, мабуть, захоплюються всі. Яку ж потрібно виробити в собі зібраність, яким треба бути натренованим, щоб вибороти першість серед найспритніших, найсильніших.

Андрій

Я дуже люблю футбол, дуже багато знаю про відомих футболістів не тільки України, а й світу, відвідую футбольну секцію, завжди беру участь      у спортивних змаганнях, які проводяться у нашій школі. Але чи зможу проявити себе, не знаю. Тому що для цього потрібно не тільки захоплення, а й велика праця над самим собою.

Вчитель

Саме захоплення спортом, щоденні тренування, сила волі, терпіння, а особливо мрія допомогли стати відомою чемпіонкою світу з фігурного катання Оксані Баюл і цим самим здобути славу не тільки собі, а й принести славу своїй країні. Відрадно, що коли в одному з німецьких університетів студентів запитали, що вони знають про Україну, то вони назвали ім'я Оксани Баюл. Андрію, ми бажаємо тобі вдосконалення та визнання твоїх спортивних досягнень! Хочу також відмітити, що під час роботи над класним проектом Андрій працював над темою «Фізична активність як складова здорового способу життя».

Вчитель

Ось нарешті ми дочекалися справжньої весни: сонячної, ніжної і квітучої. Чарівна і неповторна краса квітів! Хіба можна не милуватися їхньою красою, розмаїтістю, пишним цвітом. Чи є серед наших учнів такі, хто люблять не лише милуватися квітами, а й доглядати їх?

Ганна Липницька

Я люблю різні квіти: польові і городні. Моя бабуся багато розповідає мені про правила догляду за рослинами, про вчасний посів насіння в ґрунт. Але найбільше люблю царівну квітів – троянду. Сама вмію розмножувати її, доглядати. Мені дуже приємно знаходитися поміж квітів, адже у них такий приємний аромат, а пелюстки квітів бувають найрізноманітніших кольорів та відтінків!

Вчитель

Дякуємо учням за презентацію своїх захоплень!

Якщо гортати сторінки нашої газети «Моя громада», то можна дізнатися про захоплення ваших ровесників, учнів шкіл нашої громади, а також ви можете побачити себе на фото заходів, у яких брали участь. 

Так, наприклад ми знаємо, що учні Джулинської школи беруть активну участь у літературних конкурсах, Чернятська школа славиться своїм хором, Хмарівська філія відома своєю любов’ю до землі, вирощуючи городину та інші рослини у своїй теплиці. А учні нашої школи постійно дивують мешканців села та гостей своїми драматичними та комічними вміннями,   вокальним мистецтвом та танцювальними несподіванками на різних загальношкільних виховних заходах та, звісно ж, у місцевому клубі.

  1. Заключна частина

Вчитель

Звичайно, про захоплення можна говорити ще і ще. Не знаю, чи є людина, яка б нічим не цікавилася. Та не всі, хто захоплюються моделюванням, створюватимуть машини; не всі, хто захоплюються спортом, стануть спортсменами; не всі, кому подобається музика, стануть музикантами...

Головне – мати якесь улюблене заняття, щось робити. Бо, як писав відомий педагог В. О. Сухомлинський: «Ти не завжди будеш дитиною. Ми з'являємося на світ і спочатку буваємо маленькими дітьми для того, щоб ставши дорослими, залишити свій слід на землі, прожити життя справжніми людьми. Прагни швидше стати духовно зрілим творцем, мислителем, трудівником. Людина смертна. Ми йдемо в небуття, але, разом з тим, людина й безсмертна. Твоє безсмертя в тому, що ти зумієш створити для людей, для своєї Батьківщини».

Тому я вам пропоную невеличкий опитувальник, за результатами якого ви зможете краще пізнати себе та свої інтереси, визначити свої схильності, оцінити себе збоку.

«Як я бачу себе»

1. Я люблю збирати і розбирати різні предмети.

2. Мені подобається обдумувати щось, розв’язувати арифметичні задачі.

3. Мені подобається обговорювати різні ідеї.

4. Я відчуваю задоволення від того, що уявляю себе учасником певної розповіді або книги під час їх читання і від вигадування нових подій.

5. У мене з'являється багато ідей при вирішенні проблеми.

6. Я умію планувати те, що я хочу зробити і дотримуюся свого плану.

7. Я часто звертаюся до музики, малювання або гри, щоб висловити свої почуття.

8. Мені не подобається погоджуватися з думкою кого-небудь, поки я її не обдумаю.

9. Я витрачаю більше часу, ніж мені потрібно, на домашні завдання, тому що мені подобається вчитися.

10. Я займаюся спортом і різними іграми.

11. Я добре навчаюся в школі.

12. Я доброзичливий і умію ладити з людьми.

13. Інші люди знають, що я здібний.

14. Я – хороший і розуміючий друг.

15. Зі мною легко ладити.

Напишіть нижче про свої захоплення, інтереси, колекції. Це допоможе вам краще спрямовувати свої сили та розподіляти власний час.

(Учні працюють із опитувальниками, пишуть свої відповіді.)

Підсумкові слова учнів про призначення людини на землі
Не забувай ні на хвилину

свого призначення, Людино!

 

Бо якщо станеш забувати,

то будеш ти нічим ставати.


Бо як забудеш – всохнуть ріки,

на світ народяться каліки,


А опромінені тополі

підуть собі степами голі.


Бо якщо станеш забувати,

тоді себе не врятувати,


Бо віра вмре, надія згасне,

своє ім'я забудеш власне.


Забудеш ім'я свого роду,

і ім'я батька, і народу,


Забудеш знати і уміти,

і рідну мову розуміти.

 

Вчитель

Завжди залишаймося людьми, незалежно від наших талантів та вмінь!

 

Дякую всім за увагу, на все добре!

Перегляд файлу

Берізкобершадська філія Джулинської ЗОШ І-ІІІ ступенів

D:\Класний керівник\малюночки\depositphotos_117614256-stock-illustration-colored-frame-for-children.jpg 

Відкрита година спілкування у 6 класі

«Пізнай себе і світ навколо»

Класний керівник М.В.Войтенко

 

2018р.

 

0yiaveG.jpg
1024px-Synthetic_Production_of_Penicillin_TR1468-landscape.jpg
1426256664_qip-shot-screen-068.png
620.jpg
8789143_f520.jpg
John-S-Pemberton-Coca-Cola.jpg
PIPE-4.jpg
a0d9c3996c1cf8ae3cc38651c30e9fc9.jpg
a30588e1bcef98e31332b39421ecb95b_XL.jpg
altas-capacidades.jpg
coca.jpg
d48d48401437b71427f88857e15db604dd484.jpg
dance.jpg
e1c05d2b46b97966cd43a5c44dacd20e.jpg
geimer1.gif
great-garden-gate-ideas-midwest-living-in-decorative-gates-inspirations-19.jpg
hi-res-4d6a5bac06249316b5194ca100294cf2_crop_north.jpg
hobbi1-e1419882289905.jpg
kak-nayti-svoy-talant.jpg
kola2-523x346.jpg
o-cooking-facebook.jpg
sir_alexander_fleming_petri_dish_vy2lwx_imagefullwide.jpg
takmicenje.jpg
unnamed-51.jpg
yak-znayti-zahoplennya.jpg
zip
Додано
11 липня 2018
Переглядів
976
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку