Заняття – тренінг для учнів 1-х класів
Тема: Моя родина
Мета тренінгу: сприяти формуванню в учнів уявлення про сім ю , як осередок любові, емпатії, взаємної допомоги та відповідальності.
Відкрите заняття – тренінг для учнів 1-х класів
Тема: Моя родина
Мета: Сприяти формуванню в учнів уявлення про сім ю , як осередок любові, емпатії, взаємної допомоги та відповідальності.
Результати навчання
Наприкінці заняття учні :
Обладнання і матеріали : класна дошка, лялька , будиночки «Склад родини», сніжинки , ялинки , картки , комп’ютер, мультимедійний проектор , картки з малюнками.
Орієнтований план заняття:
Стартові завдання 8 хв.
Вправа « Склад родини» 5 хв.
Бесіда : « Чому треба слухати батьків» 5 хв.
Руханка 2 хв.
Складання оповідання « Один день життя дружної родини» 5 хв.
Підсумкові завдання 10 хв.
Усього тривалість 35 хв.
Хід заняття
І. Стартові завдання (вступ до теми і знайомство)
1.Слово вчителя
- Доброго дня, діти! Сьогодні до нас завітали гості. Давайте до них привітаємось , але зробимо це не звичайно. Станемо у коло і пограємо .
Вправа « Привітання».
Вчитель :
Які правила при роботі ви можете запропонувати?
не перебивати інших,
прислухатися до думки співрозмовника,
правило вільної ноги,
правило піднятої руки,
правило пас.
Послухайте уважно віршик.
Раз - турботлива матуся,
Два до татка пригорнуся,
Бабця три – дідусь чотири,
П ять – сестричку полічили .
Ось така моя родина:
І привітна і гостинна.
Запитання для обговорення.
Вчитель
Запам ятайте це число .
2.Знайомство
Учитель пропонує дітям вправу для знайомства: кожен має продовжити таку фразу: «Мене звуть (ім я). У моїй родині (кількість членів родини).
3. Вправа «Склад родини»
Вчитель:
Підсумок:
Отже, ми пригадали , як називають членів родини.
А як називають людей будинки людей яких стоять поруч ? Сусіди.
Сусіди також повинні жити у дружбі один з одним.
Давайте прикрасимо подвір’я ялинками. Та сніжинками .
( Діти прикрашають).
4. Бесіда : «Чому треба слухатися батьків» (пояснити необхідність слухання батьків).
Давайте з вами пригадаємо казки в яких діти не слухались дорослих і потрапили у неприємність.
(Вмикають відео )
Казки : «Гусі – лебеді», « Сестриця Оленка та брат Іванко», « Півник золотий гребінець».
Послухайте про це оповідання.
Най слухнянішими дітьми серед диких тварин вважаються дельфінята. У перший рік свого життя маленький дельфін не відпливає від матері більш як на три метри. Він в усьому наслідує її, повторює кожен рух і кожну зупинку. Так він вчиться усього, що знадобиться у житті: добувати собі їжу, уникати небезпек, спілкуватися з іншими дельфінами .
Підсумок:
- Батьки попереджують, вчать, передають свій досвід своїм діточкам. Досвід який їм передали їх батьки , та який вони набули у протязі життя . Батьки бажають щасливої долі своїм дітям тому, що вони їх люблять.
5. Руханка
Вчитель :
Пропаную трошки порухатись.
Я зачитую віршик , ви називаєте останнє слово і показуєте рухи звірят.
Підведіться , починаємо гру.
У мами левиці є… (левенята).
А у ведмедиці - ….(ведмежата )
У мами зайчихи є … (зайченята).
У качки - маленькі смішні ….( каченята).
У мами моєї і тата є …(я).
Щаслива і дружна наша …(сім я) .
6. Складання оповідання про обов’язки дітей у родині. (Роздати дітям картинки).
Вчитель:
Діти розглядають малюнки і розповідають , що відбувається на кожному малюнку.
Вчитель :
( У ранці мама, тато і донька дружньо роблять ранкову зарядку.)
( Усі разом прибирають у квартирі: тато пилососить килим, мама прасує білизну, а дівчинка допомогає батькам – витирає пил).
( батьки везуть дітей до бабусі. Складають в машину речі, сажають дітей).
( збирає врожай яблук, тато і мама рвуть з дерева, а маленька донька збирає яблука з землі) .
( Після роботи всі дружно відпочивають на березі річки, плавають , засмагають , грають у м’яч )
Увечері мама з бабусею приготували смачну вечерю , і вся сім я зібралася за столом. Діти допомагали прибирати посуд).
Підсумок:
7. Підсумкові завдання ( закріпити отримані знання).
Вчитель :
Вчитель:
Підсумок :
Добре коли біля тебе є рідні люди до яких можна звернутися будь у якому випадку .
Вчитель :