Відкрите заняття у Ансамблі народного танцю (початковий рівень, другий рік навчання)

Про матеріал
Тема уроку: «Всебічний розвиток танцівника , засвоєння основник рухів на уроці народного танцю, поліпшення координації» Мета уроку: Поліпшення координації рухів і емоційної виразності учнів шляхом повторення і відпрацювання пройдених рухів. Виявлення рівня освоєння програми.
Перегляд файлу

План - конспект відкритого уроку у колективі народного танцю (початковий рівень, другий рік навчання)

 

Тема уроку: «Всебічний розвиток танцівника , засвоєння основник рухів на уроці народного танцю, поліпшення координації»

 

Мета уроку: Поліпшення координації рухів і емоційної виразності учнів шляхом повторення і відпрацювання пройдених рухів. Виявлення рівня освоєння програми.

 

Тип уроку: Урок закріплення знань, вироблення умінь і навичок.

 

Завдання уроку:

 

Освітні:

 

- закріплення знань, умінь і навичок, отриманих на попередніх уроках;

 

- розвиток осмисленого виконання рухів;

 

- розвиток пізнавальних інтересів і творчого потенціалу учнів.

 

Розвиваючі:

- розвиток координації рухів;

- зміцнення опорно-рухового апарату;

- розвиток витривалості і постановки дихання;

- психологічне розкріпачення учнів.

Виховні:

- формування естетичного виховання, вміння вести себе в колективі;

- формування почуття відповідальності;

- активізація творчих здібностей;

- вміння творчо взаємодіяти на уроках з педагогом.

Основні методи роботи:

- наочний (практичний показ);

- словесний (пояснення, бесіда);

- ігровий (ігрова форма подачі матеріалу).

 

Засоби навчання:

- музичний інструмент (Баян);

- музичний центр;

 

План уроку

 

Вступна частина уроку (3 хв.)

- вхід в танцювальний зал;

- уклін;

- позначення теми і мети уроку;

- налаштування учнів на гарний урок.

 

Підготовча частина уроку (10 хв.)

- підготовчі вправи (різні види кроків і бігу).

Основна частина уроку (30 хв.)

- рухи по діагоналі;

- рухи класичного танцю біля станка;

- повторення вивчених рухів на середині залу,

- оберти на середині залу;

- трюки хлопчиків;

- танцювальна композиція.

 

Заключна частина уроку (5 хв.)

- гра «Дружно танцюємо»;

- основне побудова для виходу із залу;

- уклін;

- вихід з танцювального залу під музичний супровід.

 

 

Конспект уроку

Вступна частина уроку

• Вхід учнів у танцювальний зал. Учні шикуються в дві лінії в шаховому порядку. Музичний супровід «Козачок», муз. р-р 4/4.

• Уклін. Музичний супровід «Козачок», муз. р-р 4/4.

• Позначення теми і мети уроку.

Налаштування учнів на гарний урок.

Підготовча частина

• Учні шикуються в коло і виконують підготовчі вправи для розігріву м'язів. Музичний супровід Марш, муз. р-р 4/4.

- танцювальний крок з носка;

- кроки на полупальцах, на п'ятах;

- кроки на скошених стопах назовні ( «ведмеді») і всередину;

- легкий біг на полупальцах; Музичний супровід: «Ой лопнув обруч»

- кроки з високим підняттям ноги, зігнутою в коліні ( «чапля»); Музичний супровід: «Луговая»

- біг з підняттям ніг вперед, зігнутих в колінах ( «конячки»); Музичний супровід: «Полька»

- біг з відкиданням ніг назад, зігнутих в колінах; Музичний супровід: «Полька»

- кроки в присіданні ( «качечки»); Музичний супровід: «Полним- полна»

- стрибки на двох ногах ( «зайці»). Музичний супровід: «Дощик - дощик»

-український біг; Музичний супровід: «Козачок»

- крок підскоки; Музичний супровід: «Полька»

- бігунець; Музичний супровід: «Гопак»

- крок галопу; Музичний супровід: «Ой лопнув обруч»

- рухи у колі на розвиток суглобів: Згинання підйомів (по-черзі) Музичний супровід: «Вальс»

- оберти підйомами ніг (по-черзі) Музичний супровід: «Вальс»

- згинання колінного сустава (по-черзі) Музичний супровід: «Вальс»

- оберти колінними суставами (по-черзі) Музичний супровід: «Вальс»

- нахили тулуба вниз до підлоги; Музичний супровід: «Козачок»

- Sote по першій, другій позиціях; Музичний супровід: «Сувенір»

У даній вправі застосовується ігрова технологія. Учні виконують руху, мають образне схожість з різними тваринами. Це розвиває образне мислення учнів і збільшує інтерес до освітньої діяльності.

Основна частина уроку

1. Відпрацювання танцювального кроку по діагоналях в різному темпі і характері музики.

Підскоки; Музичний супровід: «Козачок»

Підскоки з полькою у комбінації; Музичний супровід: «Ой лопнув обруч»

• Бічний галоп по діагоналях. Музичний супровід галоп (2/4).

Сутеню у повороті; Музичний супровід: «Під вишнею»

  Гусячий крок; Музичний супровід: «Під вишнею»

Підготовка до голубців, одинарний голубець; Музичний супровід: «Полним полна»

М’ячики у повороті на 180 градусів; Музичний супровід: «Козачок»

Підготовка до Шене; Музичний супровід: «Вальс»

Шене уповільному темпі із зупинками; Музичний супровід: «Вальс»

Колесо по діагоналі; Музичний супровід: «Під вишнею»

Гуцульський крок; Музичний супровід: «Гуцульські мелодії»

Гуцульський крок - тропіток; Музичний супровід: «Гуцульські мелодії»

  український біг; Музичний супровід: «Козачок»

 бігунець; Музичний супровід: «Гопак»

2. Рухи класичного танцю біля станка:

  • Demi plié с releve;
  • Battement tendu с releve (вперед та в сторону);
  • Demi rond de jambe par terre (En dehors) с port de bras;
  • Battement tendu jete  с  Pique 
  • Passe «Вірьовочка»
  •  Grand Battement jete (вперед та в сторону)

3. Оберти та трюки на середині залу:

  • Переступання на місці (тренувальна вправа до обертів) Музичний супровід: «Циганська мелодія»
  • «Неваляшка» (для хлопців) Музичний супровід: «Під вишнею»
  • Оберт у білоруському характері з паузами; Музичний супровід: «Білоруська полька»
  • «Крокодильчик» (для хлопців) Музичний супровід: «Гопак»
  • Присядка з оплесками у повороті; (для хлопців) Музичний супровід: «Козачок»
  • Оберт у російському х-рі з паузами; Музичний супровід: «Луговая»
  • Підсічка (для хлопців) Музичний супровід: «Ой лопнув обруч»
  • Млинок (для хлопців) Музичний супровід: «Ой лопнув обруч»
  • Сутеню у комбінації; Музичний супровід: «Козачок»

Заключна частина уроку

• Гра «Дружно танцюємо»; Учні повинні виконати команди педагога (руху) 

Вишикування у дві колони для закінчення уроку;

• Уклін. Музичний супровід «Козачок», муз. р-р 4/4.

• вихід з танцювального залу під музичний супровід (марш).

 

                   

doc
Додано
21 січня 2020
Переглядів
645
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку