Тема уроку: «Всебічний розвиток танцівника , засвоєння основник рухів на уроці народного танцю, поліпшення координації»
Мета уроку: Поліпшення координації рухів і емоційної виразності учнів шляхом повторення і відпрацювання пройдених рухів. Виявлення рівня освоєння програми.
Тип уроку: Урок закріплення знань, вироблення умінь і навичок.
Завдання уроку:
Освітні:
- закріплення знань, умінь і навичок, отриманих на попередніх уроках;
- розвиток осмисленого виконання рухів;
- розвиток пізнавальних інтересів і творчого потенціалу учнів.
Розвиваючі:
- розвиток координації рухів;
- зміцнення опорно-рухового апарату;
- розвиток витривалості і постановки дихання;
- психологічне розкріпачення учнів.
Виховні:
- формування естетичного виховання, вміння вести себе в колективі;
- формування почуття відповідальності;
- активізація творчих здібностей;
- вміння творчо взаємодіяти на уроках з педагогом.
Основні методи роботи:
- наочний (практичний показ);
- словесний (пояснення, бесіда);
- ігровий (ігрова форма подачі матеріалу).
Засоби навчання:
- музичний інструмент (Баян);
- музичний центр;
План уроку
Вступна частина уроку (3 хв.)
- вхід в танцювальний зал;
- уклін;
- позначення теми і мети уроку;
- налаштування учнів на гарний урок.
Підготовча частина уроку (10 хв.)
- підготовчі вправи (різні види кроків і бігу).
Основна частина уроку (30 хв.)
- рухи по діагоналі;
- рухи класичного танцю біля станка;
- повторення вивчених рухів на середині залу,
- оберти на середині залу;
- трюки хлопчиків;
- танцювальна композиція.
Заключна частина уроку (5 хв.)
- гра «Дружно танцюємо»;
- основне побудова для виходу із залу;
- уклін;
- вихід з танцювального залу під музичний супровід.
Конспект уроку
Вступна частина уроку
• Вхід учнів у танцювальний зал. Учні шикуються в дві лінії в шаховому порядку. Музичний супровід «Козачок», муз. р-р 4/4.
• Уклін. Музичний супровід «Козачок», муз. р-р 4/4.
• Позначення теми і мети уроку.
• Налаштування учнів на гарний урок.
Підготовча частина
• Учні шикуються в коло і виконують підготовчі вправи для розігріву м'язів. Музичний супровід Марш, муз. р-р 4/4.
- танцювальний крок з носка;
- кроки на полупальцах, на п'ятах;
- кроки на скошених стопах назовні ( «ведмеді») і всередину;
- легкий біг на полупальцах; Музичний супровід: «Ой лопнув обруч»
- кроки з високим підняттям ноги, зігнутою в коліні ( «чапля»); Музичний супровід: «Луговая»
- біг з підняттям ніг вперед, зігнутих в колінах ( «конячки»); Музичний супровід: «Полька»
- біг з відкиданням ніг назад, зігнутих в колінах; Музичний супровід: «Полька»
- кроки в присіданні ( «качечки»); Музичний супровід: «Полним- полна»
- стрибки на двох ногах ( «зайці»). Музичний супровід: «Дощик - дощик»
-український біг; Музичний супровід: «Козачок»
- крок підскоки; Музичний супровід: «Полька»
- бігунець; Музичний супровід: «Гопак»
- крок галопу; Музичний супровід: «Ой лопнув обруч»
- рухи у колі на розвиток суглобів: Згинання підйомів (по-черзі) Музичний супровід: «Вальс»
- оберти підйомами ніг (по-черзі) Музичний супровід: «Вальс»
- згинання колінного сустава (по-черзі) Музичний супровід: «Вальс»
- оберти колінними суставами (по-черзі) Музичний супровід: «Вальс»
- нахили тулуба вниз до підлоги; Музичний супровід: «Козачок»
- Sote по першій, другій позиціях; Музичний супровід: «Сувенір»
У даній вправі застосовується ігрова технологія. Учні виконують руху, мають образне схожість з різними тваринами. Це розвиває образне мислення учнів і збільшує інтерес до освітньої діяльності.
Основна частина уроку
1. Відпрацювання танцювального кроку по діагоналях в різному темпі і характері музики.
• Підскоки; Музичний супровід: «Козачок»
• Підскоки з полькою у комбінації; Музичний супровід: «Ой лопнув обруч»
• Бічний галоп по діагоналях. Музичний супровід галоп (2/4).
• Сутеню у повороті; Музичний супровід: «Під вишнею»
• Гусячий крок; Музичний супровід: «Під вишнею»
• Підготовка до голубців, одинарний голубець; Музичний супровід: «Полним полна»
• М’ячики у повороті на 180 градусів; Музичний супровід: «Козачок»
• Підготовка до Шене; Музичний супровід: «Вальс»
• Шене уповільному темпі із зупинками; Музичний супровід: «Вальс»
• Колесо по діагоналі; Музичний супровід: «Під вишнею»
• Гуцульський крок; Музичний супровід: «Гуцульські мелодії»
• Гуцульський крок - тропіток; Музичний супровід: «Гуцульські мелодії»
• український біг; Музичний супровід: «Козачок»
• бігунець; Музичний супровід: «Гопак»
2. Рухи класичного танцю біля станка:
3. Оберти та трюки на середині залу:
Заключна частина уроку
• Гра «Дружно танцюємо»; Учні повинні виконати команди педагога (руху)
• Вишикування у дві колони для закінчення уроку;
• Уклін. Музичний супровід «Козачок», муз. р-р 4/4.
• вихід з танцювального залу під музичний супровід (марш).