Узагальнення та систематизація знань і вмінь з теми «Дії другого ступеня з натуральними числами». Екскурсія в парк.
Мета: Узагальнити та систематизувати знання учнів усно та письмово множити та ділитинатуральні числа, зокрема на 10, 100, 1000…, вчити застосовувати знання на практиці, ознайомити з хімічними реакціями гниття та горіння, вчити робити висновки, повторити правила поведінки на екскурсії, правила поведінки з вогнем.
Розвивати пам'ять,логічне мислення, творчість, вміння орієнтуватися в просторі;
Виховувати бережливе ставлення до парку, любов до природи, до рідного краю, до екології.
Обладнання: прапорці, конверти з завданнями для груп, компас, крейда,фішки для оцінювання, п,а,р,к, жаба з завданнями, картки – підказки, чарівна скриня, фото тварин і рослин, картки «Правила поведінки з вогнем», все для досліду.
Мостівський навчально-виховний комплекс «загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»
Відкритий інтегрований урок – екскурсія з математики на тему «Узагальнення та систематизація знань і вмінь з теми «Дії другого ступеня з натуральними числами». Хімічні явища гниття та горіння. Екскурсія в парк.»
Провели:
вчитель математики
Онищак Вікторія Семенівна
та вчитель природознавства
Коніщева Олена Володимирівна
с. Мостове, 2017
Урок №45
Тема: Узагальнення та систематизація знань і вмінь з теми «Дії другого ступеня з натуральними числами». Екскурсія в парк.
Мета: Узагальнити та систематизувати знання учнів усно та письмово множити та ділити натуральні числа, зокрема на 10, 100, 1000…, вчити застосовувати знання на практиці, ознайомити з хімічними реакціями гниття та горіння, вчити робити висновки, повторити правила поведінки на екскурсії, правила поведінки з вогнем.
Розвивати пам'ять, логічне мислення, творчість, вміння орієнтуватися в просторі;
Виховувати бережливе ставлення до парку, любов до природи, до рідного краю, до екології.
Обладнання: прапорці, конверти з завданнями для груп, компас, крейда,фішки для оцінювання, п,а,р,к, жаба з завданнями, картки – підказки, чарівна скриня, фото тварин і рослин, картки «Правила поведінки з вогнем», все для досліду.
Тип уроку: Комбінований
Вид уроку: Інтегрований урок-екскурсія
Хід уроку
І. Організація класу
1. Вітання вчителя
2. Перевірка готовності до уроку
3. Фіксування відсутніх
ІІ. Актуалізація опорних знань
І група -237.8=1896 ІІ група - 4950:15=330
- це не просто числа, 1896- це рік засадження саду, який згодом став парком, 330м – це довжина головної алеї парку від НВК до церкви св.. Миколая.
4. Оцінювання міні-фішками.
ІІІ. Оголошення теми і мети уроку
ІV. Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок
2х2 16:2 2х15
4х8 27:3 100:2
3х4 36:4 30х2=60
- Як ви зрозуміли, останній добуток особливий, він вказує на кількість метрів, які нам необхідно подолати, рухаючись на південь до наступної зупинки - 60 м. А визначити правильно напрямок вам допоможе Олена Володимирівна.
2. Коментоване усне розв’язування задачі на розвиток фінансової грамотності. Зупинка №2
- Щоб отримати наступну підказку вам необхідно розв’язати задачу.
Для святкування цікавого і веселого дня народження ви задумали організувати в Мостівському парку квест, для якого необхідно придбати 5 кг цукерок. Скільки коштів необхідно виділити з сімейного бюджету батькам, якщо 1 кг цукерок коштує 100 грн?
5х100=500(грн)
Відповідь: 500 гривень необхідно виділити з сімейного бюджету батькам.
3.Творче завдання. Зупинка №3
1) Складання задачі
- Складіть задачу , використовуючи зв'язок «Дерево-листя».
2)Розповідь про гниття. Олена Володимирівна
- Наступна підказка прикріплена на дереві (30 м на схід від алеї).
Фізкультхвилинка «Трава низенька-низенька» виконується на шляху до 4 зупинки
4.Розвязування завдання від жаби. Зупинка №4
- Озирніться навколо! Тут поблизу розташувалася гостя нашого уроку – пані Жаба з «завданням-ключем» від чарівної скрині , в якій міститься наступна підказка.
20695х3=62895 (в скрині містяться ще й фото рослин і звірів, які є жителями парку)
5.Хвилинка – цікавинка про жителів парку від учнів
А) заєць
Б) білка
В) дуб
6. Повторення правил поведінки з вогнем і проведення досліду «Горіння»
- Правила поведінки з вогнем у вас на картках , давайте повторимо їх!
V. Підсумок уроку
1. Фронтальна бесіда
- Визначте приблизний вік цього красеня дуба обчисливши 50х3(=250 років).
2. Вправа «5 речень»
- Розкажіть, про те що було на уроці в 5 реченнях.
3. Оцінювання учнів за фішками
VІ. Домашнє завдання