Інтегрований урок – екскурсія з математики на тему «Узагальнення та систематизація знань і вмінь з теми «Дії другого ступеня з натуральними числами». Хімічні явища гниття

Про матеріал

Узагальнення та систематизація знань і вмінь з теми «Дії другого ступеня з натуральними числами». Екскурсія в парк.

Мета: Узагальнити та систематизувати знання учнів усно та письмово множити та ділитинатуральні числа, зокрема на 10, 100, 1000…, вчити застосовувати знання на практиці, ознайомити з хімічними реакціями гниття та горіння, вчити робити висновки, повторити правила поведінки на екскурсії, правила поведінки з вогнем.

Розвивати пам'ять,логічне мислення, творчість, вміння орієнтуватися в просторі;

Виховувати бережливе ставлення до парку, любов до природи, до рідного краю, до екології.

Обладнання: прапорці, конверти з завданнями для груп, компас, крейда,фішки для оцінювання, п,а,р,к, жаба з завданнями, картки – підказки, чарівна скриня, фото тварин і рослин, картки «Правила поведінки з вогнем», все для досліду.

Перегляд файлу

Мостівський навчально-виховний комплекс «загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»

 

 

 

 

 

Відкритий інтегрований урок – екскурсія з математики на тему «Узагальнення та систематизація знань і вмінь з теми «Дії другого ступеня з натуральними числами». Хімічні явища гниття та горіння. Екскурсія в парк.»

 

 

 

 

 

Провели:

вчитель математики

Онищак Вікторія Семенівна

та вчитель природознавства

Коніщева Олена Володимирівна

 

 

 

 

 с. Мостове, 2017


Урок №45

Тема: Узагальнення та систематизація знань і вмінь з теми «Дії другого ступеня з натуральними числами». Екскурсія в парк.

Мета: Узагальнити та систематизувати знання учнів усно та письмово множити та ділити  натуральні числа, зокрема на 10, 100, 1000…, вчити застосовувати знання на практиці, ознайомити з хімічними реакціями гниття та горіння, вчити робити висновки, повторити правила поведінки на екскурсії, правила поведінки з вогнем.

Розвивати пам'ять,  логічне мислення, творчість, вміння орієнтуватися в просторі;

Виховувати бережливе ставлення до парку, любов до природи, до рідного краю, до екології.

Обладнання: прапорці, конверти з завданнями для груп, компас, крейда,фішки для оцінювання, п,а,р,к, жаба з завданнями, картки – підказки, чарівна скриня, фото тварин і рослин, картки «Правила поведінки з вогнем», все для досліду.

Тип уроку: Комбінований

Вид уроку: Інтегрований урок-екскурсія

Хід уроку

І. Організація класу

1. Вітання вчителя

2. Перевірка готовності до уроку

3. Фіксування відсутніх

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Перевірка наявності домашнього завдання
  2. Фронтальна бесіда. Визначення ключового слова
  • Назвати компоненти дії множення.(П)
  • Як називаються числа при діленні? (А)
  • Як знайти невідомий множник?( Р)
  • Які закони множення ви знаєте?(К)
  1. Розвязування вправ , подібних до д.з. Робота в  групах

І група -237.8=1896                              ІІ група - 4950:15=330            

- це не просто числа, 1896- це рік засадження саду, який згодом став парком, 330м – це довжина головної алеї парку від НВК до церкви св.. Миколая.

4. Оцінювання міні-фішками.

ІІІ. Оголошення  теми і мети уроку

  1. Оголошення теми і завдань уроку
  • Сьогодні ми з вами узагальнимо та систематизуємо знання та вміння  усно та письмово множити і ділити  натуральні числа, зокрема на 10, 100, 1000…, вдосконалимо вміння  застосовувати знання на практиці, ознайомимося з хімічними реакціями гниття та горіння,повторимо правила поведінки з вогнем та під час екскурсії.
  1. Повторення правил поведінки під час екскурсії на природу

ІV. Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок

  1. Усний рахунок. Орієнтування на місцевості. Зупинка№1

2х2 16:2 2х15

4х8 27:3 100:2

3х4 36:4 30х2=60

- Як ви зрозуміли, останній  добуток особливий, він вказує на кількість метрів, які нам необхідно подолати, рухаючись на південь до наступної зупинки - 60 м. А визначити правильно напрямок вам допоможе Олена Володимирівна.

2. Коментоване усне розв’язування задачі на розвиток фінансової грамотності. Зупинка №2

- Щоб отримати  наступну підказку вам необхідно розв’язати задачу.

Для святкування цікавого і веселого дня народження ви задумали організувати в Мостівському парку квест, для якого необхідно придбати 5 кг цукерок. Скільки коштів необхідно виділити з сімейного бюджету батькам, якщо 1 кг цукерок коштує 100 грн?

5х100=500(грн)

Відповідь: 500 гривень необхідно виділити з сімейного бюджету батькам.

  • Молодці, отримайте підказку - до наступної зупинки необхідно подолати  ще 60 м.

3.Творче завдання. Зупинка №3

1) Складання задачі

- Складіть задачу , використовуючи зв'язок «Дерево-листя».

2)Розповідь про гниття. Олена Володимирівна

- Наступна підказка прикріплена на дереві (30 м на схід від алеї).

Фізкультхвилинка «Трава низенька-низенька»  виконується на шляху до 4 зупинки

4.Розвязування завдання від жаби. Зупинка №4

- Озирніться навколо! Тут поблизу розташувалася гостя нашого уроку – пані Жаба з «завданням-ключем» від чарівної скрині , в якій міститься наступна підказка.

20695х3=62895 (в скрині містяться ще й фото рослин і звірів, які є жителями парку)

5.Хвилинка – цікавинка про жителів парку від учнів

А) заєць

Б) білка

В) дуб

6. Повторення правил поведінки з вогнем і проведення досліду «Горіння»

- Правила поведінки з вогнем у вас на картках , давайте повторимо їх!

V. Підсумок уроку

1. Фронтальна бесіда

- Визначте приблизний  вік цього красеня дуба обчисливши 50х3(=250 років).

2. Вправа «5 речень»

- Розкажіть, про те що було на уроці в 5 реченнях.

3. Оцінювання учнів за фішками

VІ. Домашнє завдання

  • 1)Поділіться на 2 групи: хлопці і дівчата. Сьогодні у вас чистий четвер, тому домашнє завдання буде дуже корисним для нас і для парку. Ваше завдання – зібрати якомога більше папірців, пляшок на головній алеї  парку, знайти їх суму і помножити на 4. Чому саме на 4, тому що в місяці зазвичай 4 тижні. Так ви дізнаєтесь скільки в середньому в місяць сміття ви можете зібрати проводячи благородну акцію «5-Б  клас за чисті алеї парку».
  • 2)Знайти інформацію про ще один засіб боротьби з вогнем, який є безпечним для техніки – про СУХУ ВОДУ!
  • Дякую за урок! До побачення!

 

 

D:\школа\бінарний  урок математика і природа 2017\на сайт сьогодні\бін 5.JPGD:\школа\бінарний  урок математика і природа 2017\на сайт сьогодні\бінарний урок 5.JPGD:\школа\бінарний  урок математика і природа 2017\на сайт сьогодні\бінарний урок 3.JPGD:\школа\бінарний  урок математика і природа 2017\на сайт сьогодні\бінарний урок 2.JPGD:\школа\бінарний  урок математика і природа 2017\на сайт сьогодні\бінарний урок 4.JPGD:\школа\бінарний  урок математика і природа 2017\на сайт сьогодні\бінарний урок 1.JPG

D:\школа\бінарний  урок математика і природа 2017\на сайт сьогодні\бінарний урок 11.JPGD:\школа\бінарний  урок математика і природа 2017\на сайт сьогодні\бінарний урок 12.JPGD:\школа\бінарний  урок математика і природа 2017\на сайт сьогодні\бінарний урок 13.JPGD:\школа\бінарний  урок математика і природа 2017\на сайт сьогодні\бін 6.JPGD:\школа\бінарний  урок математика і природа 2017\на сайт сьогодні\бінарний урок 9.JPGD:\школа\бінарний  урок математика і природа 2017\на сайт сьогодні\бінарний урок 6.JPGD:\школа\бінарний  урок математика і природа 2017\на сайт сьогодні\бінарний урок 10.JPG 

docx
Додано
4 травня 2018
Переглядів
1570
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку