Відкритий урок читання для 2 класу на тему: О. Пушкін «Казка про рибака та рибку»

Про матеріал
КЗ «Добровеличківське НВО» Відкритий урок читання для 2 класу Тема: О. Пушкін «Казка про рибака та рибку» Вчитель початкових класів Чоботар Таміла Юріївна
Перегляд файлу

КЗ «Добровеличківське НВО»

Урок читання для 2 класу

Тема: О. Пушкін «Казка про рибака та рибку»

Вчитель початкових класів

Чоботар Таміла Юріївна

Мета:ознайомити учнів із «Казкою про рибака та рибку». Розкрити головну думку та особливості художньої  форми  казки; вдосконалювати навички правильного, виразного й усвідомленого читання; розвивати зв’язне мовлення учнів, уміння аналізувати характер героїв, ґрунтуючись на тексті твору; виховувати любов   до художнього слова, потребу виробляти позитивні якості характеру: доброту, лагідність. Викликати в учнів інтерес до  читання казок О .С. Пушкіна.

Обладнання. «Казка про  рибака  та  рибку», картки із  завданнями, ілюстрації до казки, портрет О.С. Пушкіна.

Хід уроку

І. Організаційний момент

     Сьогодні у нас незвичайний урок

     У казку сьогодні ми зробимо крок

     Із казкою ми зустрічались не раз

     І знову вона завітає до нас.

ІІ.  Мовленнєва розминка

1.Вірш

- Прослухайте уважно віршик Ліни Костенко «Затишно дітям в пазусі казок».

- Що хотіла нам донести поетеса?

- Яка головна думка цього вірша?

- Що таке казка?

- Які бувають казки?

- Як називаються люди, які пишуть лише казки?(казкарі)

- Сьогодні ми продовжимо подорож у захопливий світ літературної казки. Але спочатку виконаємо гру.

2. Гра «Найрозумніший».

3. Бесіда

- Що ми знаємо про О. С. Пушкіна

- Як називається вірш, який вивчили на минулому уроці?(«Край лукомор’я дуб зелений»)?

- Хто хоче розповісти?

ІІІ Повідомлення теми уроку.

- Сьогодні на уроці ми продовжимо вивчати твори О. Пушкіна, а яку будемо казку читати ви дізнаєтесь розгадавши загадку.

1.Відгадайте загадку

У лусці мої боки –
Вони холодні та слизькі.
Плавать можу досхочу,
Та усе життя мовчу.

Виконать бажання швидко

Зможе золотенька … (рибка)

3. Чистомовка

ІV. Сприймання та усвідомлення казки.

1.Тлумачний словничок і повітряні кульки

Подивіться в підручник. У якій формі написана ця казка?(віршована)

9. Словникова робота   (Прочитайте)

Ветха землянка-будинок,виритий у землі,дуже старий.

Невід-сітка рибальська.

Ночви - довгаста посудина для прання білизни, купання, виготовлення тіста.

Баговиння - тонкі густі водорості.

Стовбова дворянка-дворянка старовинного і  знатного  роду.

Грезетова кичка-давній головний убір заміжньої жінки із тканини з 

візерунком того   самого  кольору.

10. Фізкультхвилинка

11. Робота над текстом

- читання „ ланцюжком”

- вибіркове читання.

12. Гра «Риболови»

- Де жив старий зі своєю старою?(біля синього моря)

- Що було розбитим у старого зі старою?(ночви)

- Якими рибальськими снастями ловив рибу старий?(невід)

- З чим перший раз прийшов невід? (З баговинням)

- З чим вдруге прийшов невід? (З травою морської)

- Що в казці фантастичне? (Золота рибка виконує забаганки старої).

13.Завдання від Питайлика

14.Робота в групах(х-ка дійовим особам)

15. Перегляд мультфільму

16. Робота над крилатим висловом

Залишитися біля розбитого корита”.

V. Підсумок уроку.

 

 

docx
Додано
14 серпня 2019
Переглядів
847
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку