Презентація - додаток до матеріалу відкритого уроку "П'ять стихій у математиці"
Тема. Многогранники. Обчислення елементів та площі поверхні правильного многогранника. Мета. Узагальнити та систематизувати знання з теми «Многогранники»Удосконалити вміння і навички у застосуванні отриманих знань при розв’язуванні задач. Розвивати творчу фантазію, критичне та просторове мислення та уявлення, формувати вміння вирішувати проблемні ситуаціїВиховувати ерудованість, наполегливість при виконанні завдань практичного змісту. Тип уроку. Урок узагальнення та систематизації знань з елементами STEM – освіти. Обладнання. Моделі многогранників: призма, паралелепіпед, піраміда; мультиборд; кольоровий картон, ножиці, клей; презентації. Форма проведення окремих елементів уроку: групова робота; інформаційно-дослідницька робота; виконання і показ виконаних макетів правильних многогранників.20.12.2022
1. Організаційна частина. Клас ділиться на 5 груп. В кожній групі є доповідач, помічник доповідача, конструктор і дизайнер. Кожна група отримує пакет завдань для роботи з одним із п’яти правильних многогранників. Туди входить: задача, розгортка, довідковий матеріал, ножиці, клей12/20/2022
2. Мотивація. Математика – це наука, наповнена формулами, теоремами, аксіомами, різними значками, а також різними фігурами: многокутниками та многогранниками. Ми з вами вже вивчили такі многогранники: призма, паралелепіпед, піраміда. Ми також з вами говорили про піраміду, у якої всі грані - правильні трикутники. Як називається така піраміда? Подумайте, чи є ще многогранник, у якого всі грані – правильні многокутники? Можливо, ви знаєте ще якісь правильні многогранники?Сьогодні ми з вами ознайомимося і «попрацюємо» ще з трьома многогранниками. Отже, правильних многогранників є всього п’ять. Їх називають Платоновими тілами. 12/20/2022