Тема:
Підтема: Лондон і його визначні місця
Цілі:
Мета:
Практична:
Освітня:
Розвиваюча:
Виховна:
Оформлення кабінету: малюнки з визначними місцями Лондона, карта Лондона, таблиця з багатоскладовими прикметниками.
Обладнання: комп’ютер, підручник «English. Pupil’s books» 4 (Karpiuk),
картки для роботи в парах, презентації: пісенька “Hello”, “London”.
Тип уроку: урок-подорож
Етапи |
Хід уроку |
Відмітки |
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення |
||
1. Greeting. |
Привітання. Організація класу T: Good morning, children! I’m glad to see you. P: Good morning, teacher. We are glad to see you too. T: Sit down, please! Учні повторюють за вчителем слова римування-привітання: Nice to see you, George! Nice to meet you, Sue. How are you getting on? How are the things with you? Організація класу. T: What is date today? P1: Today is … T: Who is absent today? P2: … is absent or all present |
|
2. Aim |
Повідомлення теми та мети уроку. T: Today we’ll have a very interesting topic – London. You’ll know a lot about this city and about its places of interest. |
|
3. Warming up |
Уведення в іншомовну атмосферу. Teacher: I’ve received a letter from London. It is from Mary Poppins (слайд с Mary Poppins):
Teacher: Let’s say hello to Miss Poppins! (Учні співають пісню “Say hello”) Фонетична зарядка: Teacher: Miss Poppins надіслала нам ще й звуковий лист і попросила нам, щоб ми повторили вимову звуків (учні повторюють звуки за вчителем)
|
|
ІІ. Основна частина |
||
4. Presenting Vocabulary |
Подання нового лексичного матеріалу 1) Учні розглядають малюнки й називають зображені на них будівлі. T: Look at the pictures and tell what buildings and places in the city you can see.
2) Учні записують назви будівель, намагаючись не підглядати в підручники 3) T: In the text we are going to read today the text with some numbers. So let’s practice them. Учитель пояснює слова hundred, thousand, million. Учні по черзі називають числівники, подані в тексті вправи. 2) Учні записують числівники словами й ланцюжком читають речення. T: Listen to the numbers. Circle the number you’ll hear: 1) Seven hundred; 2) fourteen thousand; 3) one million; 4) thirty; 5) twelve thousand; 6) eight million; 7) fifty thousand; 8) sixteen million
|
Впр.1, с.68
Презентація
Картка
Впр.2, с.68 Картка |
5. Reading |
Подання тексту для читання 1) Етап підготовки до читання тексту T: Мері Попінс дуже хвилюється й переживає за нас. Вона прислала нам ще листа, в якому розповідає нам про столицю Великобританії – Лондон. Але перед тим як його прочитати, вона пояснює нам декілька слів
2) Етап читання T: So, let’s read the text about London. Учні ланцюжком читають текст і перекладають на українську мову
3) Етап перевірки змісту прочитаного T: Are the following statements true or false?
|
Презентація нових слів
Презентація тексту |
6. Presenting Grammar |
Подання граматичного матеріалу. Ступені порівняння прикметників. 1) Усна бесіда T: We said that when we want to compare two things, we use a comparative adjective and if we want to compare three or more things, we use a superlative adjective. If the adjective is short we add suffixes –er, -est; but if the adjective is rather long, we add the words more, most. 2) Учні читають приклади прикметників, подані у вправі, і розглядають малюнки, які їх ілюструють. Потім читають речення з цими прикметниками
3) Учні в зошитах записують прикметники у трьох ступенях порівняння. |
Впр.4, с.71-72 Робота біля дошки. Впр.5 (с.72) |
7.Quiz |
Вікторина «Найкращий знавець Лондону» |
Картка |
ІІІ. Основна частина уроку |
||
Homework |
Домашнє завдання Підготувати коротеньку розповідь про Лондон. |
|
Summarizing |
Підведення підсумків уроку. Визначення переможців. Виставлення оцінок. |
|