Комунальний заклад «Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 31
Маріупольської міської ради Донецької області»
Розробка уроку з теми «Тварини»
2 клас
Вчитель англійської мови
Тарасова Н.А.
м. Маріуполь
2020 р
Тема: «Тварини»
Цілі: повторити й активізувати лексичний та граматичний матеріал теми;
ознайомити з новими лексичними одиницями з теми «Тварини»; ознайомити з конструкцією «How many…?» та утворення множини прикметників;
формувати навички діалогічного та монологічного мовлення, аудіювання;
виховувати любов до тварин.
Очікуваний результат: учні вміють назвати тварини, скласти запитання та дати відповіді стосовно заданої ситуації.
Обладнання: маски /картинки із зображенням тварин, картинки з зображенням дій та рухів, пісні, аудіо супровід до підручника Smart Junior 2.
Хід урока.
І. Організаційний момент
І. Привітання.
Учитель входить в клас в масці якоїсь тваринки та привітається.
T: Good morning children. How are you. Do you know me?
Діти називають тваринку і привітаються.
Ps: Good morning! We are well. How about you?
T: I am great!
Діти співають пісеньку (https://www.youtube.com/watch?v=gghDRJVxFxU )
Учитель роздає маски/картинки та пропонує учням назвати тваринку та привітатися.
ІІ Основна частина
1. Введення лексичного матеріалу. Учитель показує картки і називає що зображено і прикріплює флеш картки с тваринами. Учні повторюють.
Вправи на закріплення лексики:
Гра «Відгадай тваринку»
Один з учнів виходить до дошки та загадує тваринку. Решта учнів намагається відгадати:
Is it a parrot?
No, it isn’t
Is it a cat?
Yes, it is.
2. Введення граматичної конструкції How many…?
a) повторення числівників. https://www.youtube.com/watch?v=D0Ajq682yrA
b) повторення конструкції I can https://www.youtube.com/watch?v=_Ir0Mc6Qilo
c) введення конструкції How many…? Пояснення вживання питання та відповіді на нього. Звернуть увагу дітей на утворення множини прикметника a cat – cats.
T: How many dogs can you see?
Ps: I can see 2 dogs
d) з опорою на картинки діти ставлять питання одне одному (робота в парах)
P1: How many monkeys can you see?
P2: I can see 3 monkeys
e) розвиток навичок аудіювання. Учні слухають і виконують вправу 2 стор 53
3. Фізкультхвилинка. https://www.youtube.com/watch?v=OwRmivbNgQk
Діти співають і рухаються як тваринки
4 Узагальнення і систематизація знань
1.
1.Відпрацювання вивчених граматичних конструкцій
Гра «Вгадай, хто це»
Учень виходить до дошки, стаючи до неї спиною. Вчитель прикріплює картинку з твариною. Ставлячи питання учень намагається відгадати тваринку
Am I big?
Am I grey
Have I got a big nose?
Can I fly?
I am an elephant.
ІІІ. Підсумок уроку
1. Домашнє завдання.
впр 1 стор 41 робочий зошит письмово
2. Підведення підсумку уроку.
Чи сподобався вам урок?
Що ми з вами робили на уроці? Що сподобалось найбільш?
Учні висловлюють свою думку