Відкритий урок "Тварини"

Про матеріал
Навчання іноземним мовам - заняття дуже захоплююче і дуже відповідальна. Новий час вимагає від вчителів нового підходу до цієї проблеми. Значна роль при навчанні іноземних мов, зокрема англійської мови, належить використання навчальних ігор або ігрових вправ. Гра загострює розумову діяльність учнів; саме в грі діти засвоюють громадські функції, норми поведінки; всебічно розвиваються. Розвиваюче значення гри закладено в самій її природі, бо гра - це завжди емоції. Де емоція - там активність, там увага і уява, там працює мислення.
Перегляд файлу

Комунальний заклад «Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 31

Маріупольської міської ради Донецької області»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                              Розробка уроку з теми «Тварини»

                                          2 клас

 

 

 

 

 

 

Вчитель англійської мови

Тарасова Н.А.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Маріуполь

2020 р

 

 

 

Тема: «Тварини»

Цілі: повторити й активізувати лексичний та граматичний матеріал теми;

ознайомити з новими лексичними одиницями з теми «Тварини»;     ознайомити з конструкцією «How many…?»  та утворення множини прикметників;

формувати навички діалогічного та монологічного мовлення,  аудіювання;

виховувати любов до тварин.

 

Очікуваний результат: учні вміють назвати тварини, скласти запитання та дати відповіді стосовно заданої ситуації.

 

Обладнання: маски /картинки із зображенням тварин, картинки з зображенням дій та рухів, пісні, аудіо супровід до підручника Smart Junior 2.

 

Хід урока.

І. Організаційний момент

І. Привітання.

Учитель входить в клас в масці якоїсь тваринки та привітається.

T: Good morning children. How are you. Do you know me?

Діти називають тваринку і привітаються.

Ps: Good morning! We are well. How about you?

T: I am great!

Діти співають пісеньку (https://www.youtube.com/watch?v=gghDRJVxFxU )

Учитель роздає маски/картинки та пропонує учням назвати тваринку та привітатися.

 

ІІ Основна частина

1. Введення лексичного матеріалу. Учитель показує картки і називає що зображено і прикріплює флеш картки с тваринами. Учні повторюють.

Вправи на закріплення лексики:

Гра «Відгадай тваринку»

Один з учнів виходить до дошки та загадує тваринку. Решта учнів намагається відгадати:

Is it a parrot?

No, it isn’t

Is it a cat?

Yes, it is.

2. Введення граматичної конструкції How many…?

a) повторення числівників. https://www.youtube.com/watch?v=D0Ajq682yrA

b) повторення конструкції I can https://www.youtube.com/watch?v=_Ir0Mc6Qilo

c) введення конструкції How many…? Пояснення вживання питання та відповіді на нього.  Звернуть увагу дітей на утворення множини прикметника a catcats.

T: How many dogs can you see?

Ps: I can see 2 dogs

d) з опорою на картинки діти ставлять питання  одне одному (робота в парах)

 P1: How many monkeys can you see?

 P2: I can see 3 monkeys

e) розвиток навичок аудіювання. Учні слухають і виконують вправу 2 стор 53

3. Фізкультхвилинка. https://www.youtube.com/watch?v=OwRmivbNgQk

Діти співають і рухаються як тваринки

 

4 Узагальнення і систематизація знань

1.

1.Відпрацювання вивчених граматичних конструкцій

Гра «Вгадай, хто це»

Учень виходить до дошки, стаючи до неї спиною. Вчитель прикріплює картинку з твариною.  Ставлячи питання учень намагається відгадати тваринку

Am I big?

Am I grey

Have I got a big nose?

Can I fly?

I am an elephant.

 

ІІІ. Підсумок уроку

1. Домашнє завдання.

впр 1 стор 41 робочий зошит письмово

 

2. Підведення підсумку уроку.

Чи сподобався вам урок?

Що ми з вами робили на уроці? Що сподобалось найбільш?

Учні висловлюють свою думку

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 лютого 2020
Переглядів
466
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку