Дата 08.12
Клас 3
Урок № 27
Тема Розпорядок дня
Мета ознайомити з лексикою теми й активізувати її в мовленні; навчити використовувати модальні дієслова в мовленні; виховувати повагу до культури інших країн.
Обладнання підручник, зошит, словник, годинник, картки до теми №1, №2.
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Привітання
T: Good morning, children! How are you?
Ps: Good morning, teacher! I am fine, thank you!
Т: Привітайтесь з сусідом по парті та запитайте як справи один в одного.
2. Оголошення теми й мети уроку
T: Сьогодні ми поговоримо про те, що ви робите щодня, тобто про ваш розпорядок дня. Ви навчитесь розповідати про свій день англійською мовою
3. Введення в іншомовну атмосферу
T: Remember the clock! What time is it?
P1: It is _ o'clock.
P2: It is _ o'clock.
(Учні по черзі називають англійською мовою котра година на годиннику)
ІІ. Основна частина уроку
1. Перевірка домашнього завдання
Ex.3 p. 60
Read and translate
2. Активізація лексичного матеріалу
Do ex. 4 p. 61
Look and answer
3. Формування навичок аудіювання
T: Зараз ви прослухаєте текст. Ваше завдання позначити в порожній колонці таблиці, що повинна робити Kate. Написати на картці до теми №1 Yes, No.
What must Kate do? |
Kate must |
Wake up at 7 o’clock |
|
Wash her face |
|
Clean her teeth |
|
Go to a tennis club on Saturday |
|
Go to chess club on Friday |
|
Play with her little brother |
|
Do her homework in the evening |
|
Go to bed at 10 o’clock |
|
T: Kate is a schoolgirl. She goes to school. The school starts at nine o’clock, so Kate must wake up at seven o’clock. Then she must wash her face and clean her teeth. Kate has breakfast at 8 o’clock. Then she goes to school. Kate comes home at 2 o’clock in the afternoon. She has dinner and then she can have a rest: she can watch cartoons, read a book or play with her little brother. But in the evening Kate must do her homework. Kate likes tennis very much and she must to go to a tennis club on Saturday. On Sunday Kate usually helps her mum. Kate must to go to bed at 10 o’clock.
T: А тепер давайте скажемо, що повинна робити Кейт?
T – P1, P2, P3
T: What must Kate do?
P1: Kate must..
4. Фізкультхвилинка
Game ‘Countries’
Hands up
5. Формування навичок письма
(Учитель роздає учням картки №2 з малюнками)
T: Look at pictures. What do you do every day? What time do you wake up, clean your teeth?
Wake up, play football, go to school, read a book, have breakfast, clean the teeth, go to bed, watch TV, dress, wash the face, play computer games, ride bikes.
(Учні по черзі заптсують речення)
P1: I wake up at 7 o’clock.
III. Заключна частина уроку
Do ex3p64 (письмово)
T – P1, P2, P3
Що нового ви дізнались на уроці? Чого навчились?
T: The lesson is over. Goodbye!
Ps: Goodbye, teacher!