Відкритий урок з англійської мови Тема: Clothes.Shopping

Про матеріал
Мета: повторити і закріпити назви предметів одягу, вдосконалювати вміння та навички практичного оволодіння англійською мовою з теми «Clothes.Shopping.» з усіх видів мовленнєвої діяльності, вчити описувати зовнішність; практикувати учнів в аудіюванні; розвивати мовну здогадку, вміння діалогічного та монологічного мовлення; виховувати охайність, інтерес до вивчення англійської мови. Обладнання: аудіозаписи , презентації, мультімедійний проектор, таблиці, вірші, предмети для інсценування діалогів, картки із зображенням предметів одягу, зошити.
Перегляд файлу

Відкритий урок з англійської  мови

Тема: Clothes.Shopping

Мета: повторити і закріпити назви предметів одягу, вдосконалювати вміння та навички практичного оволодіння англійською мовою з теми «Clothes.Shopping.» з усіх видів мовленнєвої діяльності, вчити описувати зовнішність; практикувати учнів в аудіюванні; розвивати мовну здогадку, вміння діалогічного та монологічного мовлення; виховувати охайність, інтерес до вивчення англійської мови.

Обладнання: аудіозаписи , презентації, мультімедійний проектор, таблиці, вірші, предмети для інсценування діалогів, картки із зображенням предметів одягу, зошити.

 Хід уроку:
І.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1.Привітання
2.Повідомлення теми та мети уроку
Т:The theme of our lesson is «Clothes.Shopping».So what are we going to do at the lesson?
The answer is at the blackboard. Let’s read it !
Ps:We are going to speak about clothes,fashion and shopping.
Т:Сьогодні на уроці ми з вами продовжимо говорити про одяг. Ви будете інсценувати діалоги, грати в ігри ,тренуватись читати й писати. Let’s start our lesson!
3.Уведення в іншомовну атмосферу

1)Робота над прислів’ям.
Т:Let’s begin with the phonetic drill .
Read the transcription
(на дошці транскрипція  прислів’я )
Good clothes open all doors.
Т:How do you understand it?
Give Ukrainian equivalent.
Ps:Не одяг прикрашає людину ,а добрі справи.
2)Робота над скоромовкою
Т:Let’s read this patter as quicker as you can.
Ps:She sells shirts,skirs and T-shirts at the shop.I’m sure.
3)Лексична розминка
Т:And now let’s brush up the words on our theme
Ps:(Слухають аудіозапис)
Т:Let’s check how do you remember these words

Fill in these cards

               woman                                                                  man

(Діти розподіляють одяг,записують жіночий у колонку  woman, а чоловічий у колонку man  )                                                     

4)Гра «How many?»

Т:How many pupils in the classroom who are wearing ?...(sweaters, skirts, shoes…)

Ps:... in the classroom who are wearing …

II Основна частина уроку

1)Повторення правила

quality +size +colour+material

2)Складання словосполучень

Т:Look at the blackboard .Here we can see different kinds of words .Divide them into 4 groups.

Ps:записують слова в зошит в 4 колонки

quality                 size                    colour               material 

smart                    long                  yellow               silk                       blouse

elegant                 short                pink                    cotton                   sun-dress

expensive            large                black                   leather                   jacket

beautiful              small               white                    woolen                 sweater

2.Гра «Опиши гостя»

Т:And now let’s describe our guests’ clothes.

We must guess who is he or she

Ps: He/she is wearing ......

3.Розвиток умінь мовленння

Т:Let’s imagine that we are in a big departament store. Here we can buy some food,clothes, films, toys.Let’s act the dialogues.

Ps:Інсценують діалоги.

Розпвідають вірші:

1)Shoes and boots,

Boots and shoes,

Come and buy

The size you use.

 

Try them on

Before you choose

Shoes and boots,

Boots and shoes.

2)Shops are here,

Shops are there

Stalls and markets

Everywhere.

Run and jump

And hop and twist

Don’t forget the shopping list!

4.Фізкультхвилинка

5.Навчання читання

1)Робота над новою лексикою до тексту

2)Читання тексту «The Shirt»

3)Робота над змістом

4)Робота над прислів’ям до тексту

The clothes doesn’t make a man.

III Заключна частина уроку

1.Домашнє завдання

Описати улюблений одяг свого друга

2.Підведення підсумків уроку. Виставлення оцінок.

Т:Clothing is an important part of our life. Most people like tо dress up ,but we must remember about good taste to be smart and elegant.

docx
Додано
2 лютого 2021
Переглядів
1068
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку