Відкритий урок з англійської мови
Тема: Past Simple Tense. Повторення й узагальнення.
Мета: повторити й активізувати граматичний матеріал із теми.
Закріпити вживання вивчених ЛО з теми в усному мовленні.
Продовжити формувати навички діалогічного та монологічного мовлення.
Практикувати в аудіюванні.
Тренувати пам’ять та увагу.
Виховувати любов до природи.
Обладнання: підручник, лексико-граматичні таблиці, картки з неправильними дієсловами, люстерка, лист від Весни, деформований текст.
Хід уроку:
І.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
1. Привітання.
2. Повідомлення теми і мети уроку.
T: Тема нашого уроку « Повторення вивченого про Past Simple Tense»
Скажіть, діти, що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку ?
Гра «Інтерв’ю»
Ps: Хочу, щоб було цікаво!
- А я хотів би дізнатися щось нове.
- Повторити …
Т:А що, на вашу думку, треба нам зробити, щоб наші сподівання здійснились?
T:Сьогодні на уроці ми повторимо вивчені правила теми, виконаємо практичні завдання, будемо працювати в групах .
3.Уведення в іншомовну атмосферу.
1)Фонетична зарядка
T: Розпочнемо наш урок з фонетичноі зарядки . Сьогодні ми повторимо з вами, як правильно вимовити глухий звук [θ] та дзвінкий [ð].
Ps: (Слухають запис диктора)
T: Тепер приготуйте люстерко і, дивлячись у нього, вимовте слова з такими звуками за мною:
T: Repeat after me
зима сніг three mother
дзеркало приспів thanks father
заєць приніс north brother
заметіль сьогодні cloth there
дзига сорочка both northen
А зараз за диктором промовимо англійські слова зі звуками [θ]та[ð]. Be attentive !
ІІ.ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1) Робота з аудіювання.
(Стук у двері - заходить листоноша )
Листоноша: це 4-A клас ?
T: Так.
Листоноша: Вам лист. Ось.
T: Цікаво, що за повідомлення? Діти, воно англійською мовою! Послухайте уважно, спробуйте зрозуміти, що нам пишуть.
Listen and translate
Dear children !
Come to my place, please .You can travel by train and with my friend Piznayko! He’ll show you the way to me .
Spring .
Т: Що ви зрозуміли ? Хто нам пише ?
Рs: (Відповідають)
Т:Отже, поїдемо, діти, в гості до Весни ?
Рs: ( Відповідають)
Т: А ось і потяг, і друг Весни Пізнавайко. Рушаймо! (Lets go!). Будемо їхати з музичним супроводом. Але зачекайте, ми не можемо поїхати в гості без подарунка. Пропоную подарувати Весні квіти, але їх треба правильно розподілити у 2 кошики.
2)Розвиток граматичних умінь
Т: Put each flower into the right basket
{we} {you} {they} {I}
{she} {he} {it}
(were) ( was)
Т: Пояснить, чому саме так ми розподілили квіти?
Рs: ( Відповідають)
T:Тепер можна їхати. (Let’s go!)
3) Робота над реченням.
Т: Станція «Тренувальна».
Т: Користуючись повтореними правилами, доповніть речення . Complete the sentences.
She ... at her granny’s last Sunday.
We ...at the library two days ago.
This boy....in the hospital last week.
My parents....at work the day before yesterday.
T:Утворіть заперечну форму (1і2 реч.)
Утворіть питання до речень (3 і 4 реч.)
4) Робота над вживанням правильних та неправильних дієслів.
Т: Наступна станція «Всезнайок». Тут нам необхідно згадати, на які дві великі групи поділяються дієслова в англійській мові ?
Рs: Правильні та неправильні.
Т: Як утворюються правильні дієслова в Past Simple?
Рs: Шляхом додавання закінчення –ed до основного дієслова.
Т: Наведіть приклади.
Т: Як утворюються неправильні дієслова в Past Simple?
Рs: Змінюється все слово.
Т: Давайте згадаємо вже вивчені неправильні дієслова.
(За картками) Repeat ,please!
5) Гра «Долоні»
Пізнайко пропонує нам пограти у гру. Приготуйте долоні.Уважно слухайте і якщо почуєте правильні дієслова, плескайте в долоні, а якщо неправильні дієслова, то не треба плескати:
сooked, visited ,came, opened, gave, saw, spoke, collected, played.
6)Розвиток орфографічних умінь.
Т: Молодці! Рушаймо до наступної станції «Ланцюжок».
Неправильні дієслова з’єдналися в незрозумілий ланцюжок. Наше завдання -роз’єднати кожну ланку так, щоб утворилося дієслово.
hascameboughtwentspoketookhad
7) Ф-ка
Т: Наступна станція «Галявина відпочинку».
8) Робота над деформованим словом.
Т: А ось і станція «Уважних». Попрацюємо в парах .Кожна пара отримує неправильні дієслова, де відсутня буква. Допишіть її та назвіть слова.
с_me _ould _ead
_ent g_t sa__
boug_t g_ve wrot__
9) Робота над реченням.
Т: Вже скоро відбудеться зустріч із Весною. Станція, до якої ми потрапили, називається «Перекладацька». Ви бачите на дошці підстановчу таблицю.
Подивіться уважно та складіть речення, використовуючи і правильні і неправильні дієслова. (Гра «Перекладач»)
Т: Один учень піде до дошки і буде перекладачем.
I listened to music this morning
He gave two bananas to Ann two days ago
She got up at 6 o’clock last week
We played football two days ago
You visited the Аrt gallery last Monday
They spoke with Nick by phone the day before yesterday
Повторення правила утворення речень у заперечній формі в Past Simple.
Складання заперечних речень.
Повторення правил утворення питальної форми у Past Simple.
( Складання речень)
10) Робота з деформованим текстом.
Т: Станція «Самостійних».
Т: Важке завдання на цій станціі. Пізнайко пропонує виконати його у групах. Отже, дружба допомагає нам долати перешкоди .
Кожній групі я дам слова, з яких треба утворити речення , а з речень - уривок тексту . Потім ми всі разом утворимо цілий текст. Make up groups!
1група
Yesterday was Friday. The weather was fine. Bill and Taras walked in the streets and visited some places of interest. Bill’s parents were at work.
2 група
So Kate cooked the dinner. Bill and Taras helped her. After dinner they cleaned the rooms and washed the plates. Then Kate listened to music and phoned her friends.
3 група
Bill and Taras played computer games with Nick and Vicky. In the evening Taras and the Browns watched TV. The film was very interesting and Taras liked it a lot.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1.Домашнє завдання.
Скласти розповідь «Мій минулий вихідний день».
2.Підбиття підсумків уроку.
Т: Молодці, діти. Спливає час нашої подорожі, ми виконали всі завдання, що пропонувала нам Весна та ії друг Пізнайко, і нарешті потрапили у гості до Весни (відкриває малюнок Весни )
Р1: Нарешті ти прийшла до нас
Така прекрасна й повна чар :
Уся в трояндах і цвітах
З піснями щастя на устах .
(Діти співають пісню про Весну)
«Вийди, вийди, сонечно, на дідове полечко…»
Весна - красна спостерігала за нашою роботою весь урок .Вона вдячна за квіти і посилає нам своє сонячне тепло. (Відкриває малюнок сонця).
Т: Діти, а тепер скажіть, чи здійснились ваші очікування від уроку?
(Інтерв’ю)
Мої очікування теж здійснились!
(Оцінки, мотивація)
Т:Goodbye !
Ps:Goodbye!