Тема: «Нумерація шестицифрових чисел у межах 200000. Повторення письмового ділення на одноцифрове число. Розв’язування задач».
Мета: Формувати в учнів уміння читати і записувати шестицифрові числа в межах 200000,розкладати їх на розрядні доданки. Закріплювати обчислювальні навички та вміння розв’язувати задачі. Розвивати мислення,увагу,мовлення. Виховувати інтерес до предмета.
Обладнання:
Тип уроку: Формування знань і вмінь.
Хід уроку.
І.Організаційний момент.
Всі сідайте тихо,діти,
Домовляймось – не шуміти.
Руку гарно піднімати,
Чітко,влад відповідати.
На уроці не дрімати.
А знання мерщій хапати,
Щоб не було нам мороки – всі готові до уроку?
Тож гаразд,часу не гаймо,і в дорогу вирушаймо.
- Поверніться, будь-ласка, один до одного і подаруйте один одному посмішку, поверніться, будь ласка, до наших гостей і подаруйте і їм свої щирі посмішки. . Ваше завдання показати нашим гостям які ми розумні, спритні, сміливі. Прошу всіх піднімати руку та відповідати. Домовились? (Так!)
- Зараз сядуть всі дівчата. А за ними і хлоп’ята.
- Погляньте мені в очі,усміхніться,перед вами лежать смайлики. Оберіть свій настрій на початку уроку і покажіть нам його.(на партах у дітей лежать смайлики).
- Із великою радістю та передчуттям нового ми щодня зустрічаємося у школі. Впевнена,що сьогодні урок у нас буде не менш цікавим і принесе нам приємні емоції,нові знання і впевненість у власних можливостях.
ІІ. Мотивація учбової діяльності.
- Сьогодні у нас урок буде незвичайним. Ми відправимось у подорож по країні «Математика»,дізнаємось про нумерацію шестицифрових чисел у межах 200000. Повторимо ділення на одноцифрове число та будемо розв’язувати задачі. Під час подорожі зробимо зупинки:»Тренувальна, каліграфічна,обчислювальна,оздоровча,задачна,підсумкова».
- А на чому будемо подорожувати?
Загадка: Людей везуть по всій землі,оці будиночки малі. Один за одним в даль біжать,шляхи далекі їм лежать».
А будемо працювати під девізом :
«Міркуємо – швидко,
Відповідаємо – правильно,
Лічимо – точно,
Пишемо гарно. Бажаю Вам успіхів!»
- С.39 , завдання 246. (запис числа 68548).
500*2+100 150*4+300
2*300+200 200*4+200
100*2+450 60*5+300
- самоперевірка.
С.39 , завдання 247. (перевірка за слайдом).
Завдання 249(усно) читання чисел у таблиці).
Завдання 250. (робота ланцюжком біля дошки).
Завдання 252. (розгляд приклада усно), 2 завдання письмово з поясненням.
Задача 253.
Додаткове завдання:
- порівняти числа.
- у яку країну ми здійснювали подорож?
- За якими станціями?
Покажіть смайлики.