Відкритий урок з математики

Про матеріал
Тема: «Нумерація шестицифрових чисел у межах 200000. Повторення письмового ділення на одноцифрове число. Розв’язування задач». Мета: Формувати в учнів уміння читати і записувати шестицифрові числа в межах 200000,розкладати їх на розрядні доданки. Закріплювати обчислювальні навички та вміння розв’язувати задачі. Розвивати мислення,увагу,мовлення. Виховувати інтерес до предмета.
Перегляд файлу

Тема: «Нумерація шестицифрових чисел у межах 200000. Повторення письмового ділення на одноцифрове число. Розв’язування задач».

Мета: Формувати в учнів уміння читати і записувати шестицифрові числа в межах 200000,розкладати їх на розрядні доданки. Закріплювати обчислювальні навички та вміння розв’язувати задачі. Розвивати мислення,увагу,мовлення. Виховувати інтерес до предмета.

Обладнання:

Тип уроку: Формування знань і вмінь.

Хід уроку.

І.Організаційний момент.

Всі сідайте тихо,діти,

Домовляймось – не шуміти.

Руку гарно піднімати,

Чітко,влад відповідати.

На уроці не дрімати.

А знання мерщій хапати,

Щоб не було нам мороки – всі готові до уроку?

Тож гаразд,часу не гаймо,і в дорогу вирушаймо.

-   Поверніться, будь-ласка, один до одного і подаруйте один одному посмішку, поверніться, будь ласка, до наших гостей і подаруйте і їм свої щирі посмішки. . Ваше завдання показати нашим гостям які ми розумні, спритні, сміливі. Прошу всіх піднімати руку та відповідати. Домовились? (Так!)

      -  Зараз сядуть всі дівчата. А за ними і хлоп’ята.

- Погляньте мені в очі,усміхніться,перед вами лежать смайлики. Оберіть свій настрій на початку уроку і покажіть нам його.(на партах у дітей лежать смайлики).

- Із великою радістю та передчуттям нового ми щодня зустрічаємося у школі. Впевнена,що сьогодні урок у нас буде не менш цікавим і принесе нам приємні емоції,нові знання і впевненість у власних можливостях.

ІІ. Мотивація учбової діяльності.

- Сьогодні у нас урок буде незвичайним. Ми відправимось у подорож по країні «Математика»,дізнаємось про нумерацію шестицифрових чисел у межах 200000. Повторимо ділення на одноцифрове число та будемо розв’язувати задачі. Під час подорожі зробимо зупинки:»Тренувальна, каліграфічна,обчислювальна,оздоровча,задачна,підсумкова».

- А на чому будемо подорожувати?

Загадка: Людей везуть по всій землі,оці будиночки малі. Один за одним в даль біжать,шляхи далекі їм лежать».

А будемо працювати під девізом :

«Міркуємо – швидко,

Відповідаємо – правильно,

Лічимо – точно,

Пишемо гарно. Бажаю Вам успіхів!»

  1. Каліграфічна.

- С.39 , завдання 246. (запис числа 68548).

  1. Тренувальна. (Усний рахунок). (естафетой)

500*2+100                                       150*4+300

2*300+200                                        200*4+200

100*2+450                                        60*5+300

  1. Обчислювальна. Математичний диктант.
  1. Запишіть цифрами числа: 5123,62508,72004,43003.
  2. Запишіть число,яке складається з 17тис.і 30 одиниць.
  3. Перший доданок 60000,другий 32000. Напишіть суму.

- самоперевірка.

  1. Оздоровча. (під музичний супровід).
  2. Навчальна. (розгляд на відео у компі).
  3. Задачна. Робота за підручником.

С.39 , завдання 247. (перевірка за слайдом).

Завдання 249(усно) читання чисел у таблиці).

Завдання 250. (робота ланцюжком біля дошки).

Завдання 252. (розгляд приклада усно), 2 завдання письмово з поясненням.

Задача 253.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаткове завдання:

- порівняти числа.

 

 

 

 

 

 

  1. Підсумок уроку.

- у яку країну ми здійснювали подорож?

- За якими станціями?

Покажіть смайлики.

docx
Додав(-ла)
Іванова Юлія
До підручника
Математика 4 клас (Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)
Додано
25 березня 2020
Переглядів
694
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку