Відкритий урок з математики на тему: «Множення складених іменованих чисел на двоцифрові числа. Розв'язування і порівняння задач."»

Про матеріал
Відкритий урок з математики на тему: «Множення складених іменованих чисел на двоцифрові числа. Розв'язування і порівняння задач."»
Перегляд файлу

 

 

 

Відкритий урок з математики на тему: «Множення складених іменованих чисел на двоцифрові числа. Розв'язування і порівняння задач."»

 

 

 

 

Підготувала

вчитель початкових класів

Веренка Крістіна Романівна

 

 

 

2020/2021 н.р.

Дата_____________

Тема: «Множення складених іменованих чисел на двоцифрові числа. Розв'язування порівняння задач."»

Мета: ознайомити учнів із множенням складених іменованих чисел на двоцифрові числа;  удосконалювати вміння розв’язувати задачі на знаходження числа за двома різницями, порівнювати їх умови і розв’язання; закріплювати уміння роз’язувати задачі на знаходження числа за його дробом.

Обладнання: презентація, відеоматеріал.

 

Хід уроку

  1. Організація класу

1.1.Привітання

1.2.Організація класу

  1. Вправа «Очікування»

За допомогою https://www.mentimeter.com учні вписують, що вони очікують від уроку.

  1. Повідомлення теми і мети уроку.

Який ми сьогодні день вже на острові? (Третій) Яке сьогодні число? (9 квітня). Запишіть у зошити число, класна робота.  Зараз ми з вами дізнаємося , яке повідомлення для нас приготували Алекс  та Марті.

  • Привіт, друзі! Який же все ж таки чудовий острів. Стільки смачних рослин я ще в своєму житті  ніколи не їв. Це вам не їжа з зоопарку, а справжня насолода! А ти Алексе вчора наївся?
  • Та де там! Ця ваша трава зовсім не смачна! Не розумію як ви нею харчуєтесь? Я від неї тільки ще більше їсти хочу!
  • Не хвилюйся, друже! Ми щось вигадаємо і знайдемо тобі м'ясо.

Ми з вами сьогодні на уроці спробуємо допомогти нагодувати лева Алекса.  Для цього нам знадобляться наші знання про іменовані числа та письмове  множення на двоцифрове число, адже сьогодні ми з вами будемо вчитися множити іменоване число на двоцифрове число. Також ми будемо сьогодні розв'язувати і порівнювати задачі.

2.1.Каліграфічна хвилинка

-Яке число називають іменованим?

Знайдіть масу лева та зебри . Це і є число вашої каліграфічної хвилинки. (350)

3.Актуалізація та корекція опорних знань

3.1.Завдання для опитування

Щоб допомогти леву потрібно дещо пригадати. Будьте уважні.

Подати в кілограмах : 2т 320кг, 5ц 30кг   ( 2320кг, 530 кг)

3.2.Усний рахунок

1ц : 20= 5кг           1т-20кг=980кг       2кг500г*2=5000г=5кг

4.Вивчення нового матеріалу

А тепер ми можемо з вами дізнатися скільки м'яса нам потрібно.

4.1. № 943 (Пояснення нового матеріалу)

Маса  одного ящика з м'ясом  42ц 65кг. Знайди масу 28 таких ящиків.

42ц 65кг*28=1194ц 20кг

Тож потренуємося обчислювати такі вирази.

4.2. Виконання №944

7ц 8кг*45=31860 кг= 318 ц 60 кг
24кг 800г*35=868000 г = 868 кг

5м 25см*24=12600 см= 126 м

5.Закріплення та узагальнення вивченого матеріалу

У вас є одна задача від лева та одна від зебри. Наше завдання розв'язати та порівняти ці задачі. Почнемо з задачі лева.

5.1.№ 945

Задача 1

Один капітан перевіз кораблем 560 ц м'яса, а інший- 490 ц. Перший зробив на 2 рейси більше, ніж другий. Скільки рейсів зробив кожен капітан, якщо вантажність корабля однакова?

1)560-490=70(ц)- на стільки більше;

2)70:2=35(ц)-за 1 рейч;

3)560:35=16(р.)- 1 капітан;

4)490:35=14(р.)

Відповідь: перший  капітан зробив 16 рейсів, а другий-14 рейсів.

 

Фізкультхвилинка

Задача 2

Два капітани перевезли кораблем  м'ясо.  Один зробив 16 рейсів, а другий – 14. Перший капітан перевіз на 70ц більше , ніж другий. Скільки м'яса перевіз  кожен капітан ?

1)16-14=2(р.) – на стільки більше;

2)70:2= 35(ц) – за 1 рейс;

3)16*35=560(ц)- 1 капітан;

4)14*35=490(ц)

Відповідь: перший капітан перевіз 560 ц м'яса, а другий – 490ц.

Аналіз задачі
-Про що задача? Скільки перший капітан перевіз? Скільки другий?
- Яке питання в задачі? Чи можемо ми одразу розв'язати її?
-Що будемо шукати в першій дії? Що в другій? А в третій? Четвертій?

-Розгляньте короткі умови до цих задач. Чим вони схожі? Чим відрізняються?

6.Підсумок уроку

-Тож підсумуємо.  Що ми сьогодні вивчали?
-Оцінювання своєї роботи.  Якщо вам було важко виконувати завдання на біфштексі ви берете червоне сердечко, якщо виникли трудності – жовте, а якщо було  легко – зелене.

-Дякую, що допомогли нагодувати нашого Алекса.  Бажаємо також і Вам  смачного апетиту.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
29 червня 2021
Переглядів
980
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку