24 червня о 18:00Вебінар: Практика створення матеріалів для оформлення та зонування класного приміщення в НУШ

Відкритий урок з теми "Склад сім'ї"

Про матеріал
Мета уроку: дидактична: повторити й активізувати лексичний матеріал теми, продовжувати навчати рахувати в межах 10, повторити літери англійського алфавіту; розвивальна: розвивати навички правильної вимови звуків англійської мови, розвивати пам'ять, увагу та мислення учнів; виховна: виховувати культуру спілкування.
Перегляд файлу

Урок англійської мови

Вчитель: Бродяна Маргарита Юріївна

Урок № 20 (4)

Клас: 1-А

Дата: 22.11.18

Тема: Моя родина

Підтема: Склад сім’ї.

Мета уроку:

дидактична: повторити й активізувати лексичний матеріал теми, продовжувати навчати рахувати в межах 10, повторити літери англійського алфавіту;

розвивальна: розвивати навички правильної вимови звуків англійської мови, розвивати пам'ять, увагу та мислення учнів;

виховна: виховувати культуру спілкування.

Методична мета: використання ігрових форм роботи з метою формування творчих здібностей учнів на засадах нової української школи.

Тип уроку: Комбінований урок

Обладнання: підручник, роздатковий, наочний матеріал, мультимедія. 

Прийоми та методи: «Передбачення на основі опорних картинок», «Робота в групах з дидактичними завданнями», «Кластер».

Хід уроку:

  1. Підготовка до сприймання іншомовного мовлення
  1. Привітання (1 хв)

Teacher: Good morning, children! Добрий день, дівчатка та хлопчики! Sit down, please. Сідайте, будь ласка.

  1. Введення в іншомовну атмосферу (5хв)

Teacher: Сьогодні до нас на урок завітало жабенятко зі своєю родиною, щоб допомогти вам вивчити англійську мову. Що ми можемо запитати у нього? Так, звісно What is your name? My name is Froggy. And What is your name?

 

Teacher: Родина Froggy приготувала нам різні завдання. Look at the blackboard and say: Who is this?

  1. Повідомлення теми та мети уроку (1 хв)

 

Teacher: Тож, як ви гадаєте про що ми будемо говорити? Так, молодці про родину. А ще ми пригадаємо рахунок в межах 10 та згадаємо літери англійського алфавіту. Let’s start our lesson.

 

  1. Основна частина уроку
  1. Гра «Склади пазл» (10)

 

Teacher: Look at the blackboard. The following exercise fold the puzzle. Наступне завдання склади пазл. У кожної групи є пазл, це фото родини. Please tell me who is this? Скажіть будь ласка хто зображений?

Тож тепер давайте порівняємо родину нашого гостя та родину, яка зображена а дошці. Яка з них більша, а яка менша? Count with me.

Переверніть іншою стороною ваші пазли, що ми там побачили? Чи збігається ця цифра з кількість членів родини на ваших картинках? What is this number? Якщо ні, то порахуйте скільки членів родини зображено на картинках.

  1. Фізкультхвилинка (2 хв)

Teacher: Children, let’s have some rest. Діти, давайте трохи відпочинемо.

  1. Робота з підручником (3 хв)

Teacher: Наступна жабка дає нам інше завдання. Open your books page 20. Look at the exercise 3. Look at the picture and listen very carefully. (аудіозапис)

Now repeat with me.  

  1. Повторення літер (8 хв)

Teacher: Погляньте уважно на свої пазли, що ви ще крім цифр помітили на них? Так, жабка пропонує нам повторити літери англійського алфавіту. Look at the blackboard and repeat with me.  Тепер нам потрібно розташувати літери в алфавітному порядку. Яка перша літера? (учні виходять до дошки і розмішують літери в алфавітному порядку)

Молодці! А зараз кожен діставатиме кубик і називатиме знайому літеру та слова на неї.

  1. Підсумки уроку
  1. Рефлексія (4 хв)

Teacher: Look at the blackboard. У нас є слово родина, які малюночки ми можемо підібрати до цього слова? Давайте порахуємо скільки слів пов’язано із цим словом.

Ви сьогодні дуже гарно працювали, були уважними, активними. Деяким учням потрібно бути сміливішим не боятися відповідати. Our lesson is over.

docx
Додано
14 квітня 2019
Переглядів
407
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку