Мета: навчальна: формування діяльності на основі вмінь організації робочого місця; удосконалення вміння працювати за зразком та інструкцією вчителя;
розвиваюча: розвиток творчих здібностей, уваги, зорової пам'яті; корекція просторових уявлень, слухової уваги, зосередження, дрібної моторики; корекція звуковимови, корекція постави;
виховуюча: виховання дисципліни, самостійності в роботі, виховання охайності та естетичного смаку, відповідальності за виконану роботу.
Зігуля Наталія Олександрівна, вчитель початкових класів
Гірська обласна спеціальна загальноосвітня школа-інтернат
Відкритий урок з трудового навчання у 2 класі
Тема: Конструювання з кольорового паперу. Аплікація « Сонячна зима »
Мета: навчальна: формування діяльності на основі вмінь організації робочого місця; удосконалення вміння працювати за зразком та інструкцією вчителя;
розвиваюча: розвиток творчих здібностей, уваги, зорової пам’яті; корекція просторових уявлень, слухової уваги, зосередження, дрібної моторики; корекція звуковимови, корекція постави;
виховуюча: виховання дисципліни, самостійності в роботі, виховання охайності та естетичного смаку, відповідальності за виконану роботу.
Хід уроку:
Психологічний настрій:
Починаємо урок,
Працюватимем старанно,
Щоб почути у кінці,
Шо у нашім другім класі,
Діти – просто МОЛОДЦІ!
Слайд 3
Вчитель: Дітки, сьогодні наш урок незвичайний, до нас завітали гості, давайте будемо чемними і привітаємося: «Доброго дня!». Щоб наш урок пройшов добре, вам слід зарядитися теплою енергією, а хто її подарує, ви самі відгадаєте.
Загадка про сонечко ( Слайд 4)
Вчитель: Правильно-це сонечко. А що таке для нас сонечко? Це тепло, радість, сміх. І щоб воно нам теж усміхнулося, треба з ним погратися, ми з вами погойдаємо.
( слайд 5)
Вчитель: Молодці! Але, дітки, сонечко не тільки нам дарує своє тепло, а ще й рослинам. Подивіться на наш маленький огород, який він чудовий. А що там росте, давайте спробуємо відгадати.
Загадка про цибулю ( слайд 6 )
Вчитель: Так, вірно. Цибуля-дуже корисний вітамін, не дивлячись на те, що вона змушує нас плакати- це не мішає їй піклуватися про наше здоров’я.
-Скажіть, будь ласка, на що схожа цибуля? ( на сонце ) (слайд 7)
-А якого вона кольору? ( жовта )
-А на яку геометричну фігуру? ( коло, круг )
Вірш про коло ( слайд 8 )
Вчитель: А тепер, я хочу вас познайомити з луковою одежиною, яка дуже корисна. Ми з вами спробуємо погратися з нею. Давайте помнемо її, який звук вона нам підказує (ш-ш-ш-ш ). А як приємно вона лоскоче наші долоньки. Так, як наша цибулька схожа на сонечко, ми з вами зробимо своє лукове сонечко.
3.Пальчикова забава.
Групове корекційне завдання « Сонечко» ( слайд 9)
4. Фізкультхвилинка ( слайд 10)
Вчитель: Молодці, сідайте! Скажіть мені, а яка зараз на дворі пора року (зима )
Вірш про зиму (слайд 11 )
Вчитель: А сонечко буває зимою? Звичайно, так! Подивіться уважно на нашу аплікацію, чого на ній на хватає? (сонечка), ми з вами сьогодні його приклеїмо, але спочатку давайте роздивимося, скільки частин нам залишилося приклеїти і які це геометричні фігури? СОНЕЧКО НА ДОШЦІ.
-Назва - сонце
-З якого матеріалу - папір
- Яка форма нашого сонця – коло, промінці - прямокутники
-З кількох частин складається – 6 (рахуємо )
Вчитель: Діти, не забуваємо про безпечну роботу з клеєм, тому давайте повторимо правила. ( слайд 13 )
5. Виконання роботи учнями.
Вчитель: Дуже гарно, всі упорались з завданням, давайте дамо трошки відпочити нашим очкам.
6. Гімнастика для очей. Офтальмологічні тренажери. ( слайд 14)
17. Підсумок уроку.
Вчитель: Всі сьогодні молодці, попрацювали старанно, тому у мене є для вас частина мого гарного настрою і я вам його дарую. ( смайли ) Слайд 15