Мета: повторити матеріал про відмінки іменника, поглибити знання з цієї теми, навчити дітей відмінювати іменники; розвивати увагу та логічне мислення.
Пояснювальний диктант. Переписати речення. Підкреслити іменники, визначити відмінок.1 група: Рідна мова – не полова, її за вітром не розвієш. Ми з того роду, що любить свою мову й свободу. 2 група: Солов’їну, барвінкову українську рідну мову в дар дали мені батьки. Без мови немає народу, як сонця без сяйва й тепла.3 група: Як буде в дитини мова, то буде в народу пісня. Як буде в народу школа, то буде народ і держава.
Гра «Я - редактор»Виправте помилки, допущені у реченнях1 група 1. Фантазія!Ти сила чарівна! Ой палка ти була, моя пісня! (Леся Українка)2. Повій, вітер, на Вкраїну… (С. Руданський)2 група1. Спасибі, земля, за твої щедроти! (Л. Костенко)2. Видиш, брат мій,товариш мій,відлітають сірим шнурком журавлі у вирій. (Б. Лепкий)
Мовна гра «Коректор» Поставити в кличному відмінку слова. 1 команда. Іван, Оксана Тимофіївна, Гриць, пан добродій, Марія, Віталій, 2 команда. Тетяна, Максим, пан Президент, Ганна Миронівна, Андрій, Катря.3 команда. Пані вчителька, мрія, Іван Семенович, Микита, Тетяна, Дмитро.4 команда. Товариш Максим, сестра, Василина, Остап, Петро Іванович