Тест «У пошуках вітамінів»1)Запишіть 30% десятковим дробом: 2)Запишіть 1,25 за допомогою відсотків: 3) Знайти 2% від 100: 4)Знайти 30% від 120:5)Знайти число, 50% якого становить75:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}30,30,03 ИОФ{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}12,5%125% 1,25%ПВА{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}2200,02 ОТЕ{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}180361,8 КЧР{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}151501500 АІЛ
Огородна фізкультхвилинка Ми і вчились, і трудились,І, напевно, вже втомились,Тож давайте для розрядки. Зробим кілька вправ зарядки. Раз! – підняли руки вгору. Два! – нагнулися додолу. Три! – повернулись вправо, вліво. На «чотири»! – враз присіли. Похитали головою,Ще й притупнули ногою. Пальчиками повертілиІ за парти тихо сіли.
Вітамін СВітамін С відповідає за імунну систему, оберігає від простудних та інфекційних захворювань, прискорює загоєння ран. Найбільш багаті вітаміном С шипшина, болгарський перець, чорна смородина, цитрусові, капуста, цибуля. Багато вітаміну С міститься в хвої сосни, приблизно в 7 разів більше, ніж в лимонах. С
Тест «Від чого нас убереже вітамін С?» Дріб 1/5 дорівнює:2. 1% дециметра дорівнює :3. 1 міліграм дорівнює :4. У саду зростає 150 дерев, з них 30% складають вишні, а останнє - сливи. Скільки в саду зростає слив?5. У магазин привезли 25 ц фруктів. Яблука складають 60%, а груші 20% від загальної кількості фруктів. Всього в магазин яблук і груш привезли : {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}20% 30%50%ВЛР{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}1мм1см1мІОВ{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}20ц 30ц5ц. СОС{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}25 35105 ПОУ{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}0,1г0,001г0,01г. РРВ
За рекомендацією терапевта Вам всім прописується щодня приймати вітамін “Мультивітаматематика” А ось і рецепт цього вітаміну Усний рахунок щодня протягом 5 хв. Повторення таблиці множення 7 хв. 3) Перед виконанням домашнього завдання з математики спочатку вивчити правила, формули. 4) Під час розв’язування прикладів і завдань не відволікатися, вимкнути телевізор, музику.