Виготовлення аплікації з нарізаних ниток «Тюльпан»

Про матеріал
Дана розробка буде корисною педагогам, які працюють з дітьми з ДЦП, які мають порушення інтелектуального розвитку.
Перегляд файлу

Тема. Виготовлення аплікації з нарізаних ниток «Тюльпан»

Мета:  формувати уявлення про використання ниток в побуті та їх властивості.

             Збагачувати словниковий запас.

             Вправляти учня в правильній звуковимові.

             Розвивати мовне дихання.

            Розвивати мовний апарат за допомогою логопедичного масажу.

             Розвивати тактильне сприймання.

             Розвивати дрібну моторику рук.

             Викликати в учня почуття радості від виконаної роботи.

             Розвивати естетичний смак.

             Навчати правилам безпечної роботи.

             Виховувати охайність під час роботи, бережливе ставлення до природи, чуйність та доброту.

Обладнання:  нарізані нитки зеленого та жовтого кольору, клей ПВА, пензлик, кольоровий папір, зразок аплікації «Тюльпан», інструкційна карта, невеликий пластмасовий обруч, гумовий їжачок з шипами.

Хід уроку

І. Психологічна підготовка

-Доброго ранку! Як тебе лагідно називає мама, бабуся?

- Квіточка.

Послухай віршика:      Співають ранішні тумани,

                                       Проміння дихає в вікні,

                                       А під вікном цвітуть тюльпани

                                       Весняні квіти чарівні.

Про яку квітку вірш? Які ще ти знаєш квіти?

ІІ. Логопедична розминка

Вчитель промовляє і виконує учню розслабляючий масаж.

Водичка, водичка, умий Владику личко  (легкі послаблюючі рухи кінчиками  

пальців з середини лоба до скронь)

Щоб оченята блищали,  (від брів до волосистої частини голови)

Щоб щічки горіли, (рухи вниз від лінії чола , через щоки до м'язів шиї)

Щоб сміявся роток, (розслаблення м'язів губ: вказівні пальці помістити в кути рота учня і губи розтягнути в посмішці –вихідне положення)

Щоб кусався зубок!

ІІІ.  Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності.

-Сьогодні продовжимо робити аплікації. Ми робили аплікації з паперу, а сьогодні зробимо аплікацію з нарізаних ниток.

ІV.  Засвоєння нових знань

  1. Розповідь учителя.

       Давня легенда розповідає, що в одній далекій країні люди дізналися, що в бутоні жовтого тюльпана заховане щастя.А так, як кожна людина хоче бути щасливою, то до жовтого тюльпану стали постійно приходити люди. Кожен сподівався, що жовтий тюльпан саме йому зможе подарувати щастя, і чекав, коли він зацвіте.

      Минали дні, минали ночі.Вслід за днями пішли тижні, але жовтий тюльпан не відкривався.Що тільки не вигадували люди, а тюльпан не відкривався і не звертав уваги на всі їхні хитрощі.

      Справа в тому, що щоб отримати щастя від жовтого тюльпана, необхідно, щоб він відкрився сам.І відкриється він саме тому, хто буде щиро бажати щастя всім людям, хто буде чистий і відкритий для доброти.

      В один сонячний день повз квітку випадково пробігав маленький хлопчик. Хлопчик побачив жовтий тюльпан і дуже здивувався, адже він ніколи раніше не зустрічав таких квітів.

      Квітка дуже сподобалась хлопчику і він посміхнувся їй, а потім засміявся. Пізніше він приніс води і полив квітку.І тут сталося диво!

      Жовтий тюльпан почав розквітати і відкрився .Тюльпану сподобалось, що хлопчик не тільки захоплювався його красою, але і почав піклуватися про нього. Причому піклуватися просто так, від чистого серця, не вимагаючи нічого навзаєм.

     Ось так, піклуючись про інших, хлопчик прожив довге і щасливе життя. З тих пір, подаровані жовті тюльпани, є побажанням щастя і щирої турботи!

  1. Давай сьогодні ми з тобою спробуємо зробити квітку жовтого тюльпана!

 

V. Демонстрація зразка і технологічної карти.

       - Перед тим, як ми розпочнемо з тобою виготовляти квітку  в подарунок твоїй мамі, то ми спочатку  налаштуємося на роботу.

1. Фізхвилинка .(Вчитель виконує рухи руками учня)

Вранці сонечко встає(підняти обруч вгору)

Світлом осяває.

Увечері воно заходить(опустити обруч вниз)

Нічка наступає.

 

VІ. Практична робота

 

1.- Назви, будь ласка, предмети, які знаходяться перед тобою.

  - Клей ПВА, пензлик, папір, коробочки з нитками.

 -Якого кольору нитки?Якого кольору папір?

Рука в руку берем клей. ( Повторити ТБ при роботі з клеєм). Промазуєм клеєм листок тюльпана.

-Якого кольору листя тюльпану? Учень самостійно вибирає нитки зеленого кольору. З допомогою вчителя посипаєм промазаний клеєм листок зеленими нитками. Аналогічно робимо з квіткою тюльпана тільки з жовтими нитками.

 

VІІ. Підсумок уроку

-Як ти думаєш, що означає вислів «Без трудів не їстимеш пирогів»?

Що сьогодні ти робив на уроці?

Подаруєш мамі аплікацію і скажеш: «Тобі дарую!». Повтори: «Тобі дарую!»

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
12 лютого 2020
Переглядів
2163
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку