Виховання та розвиток дітей на основі дати народження

Про матеріал
Одним з ефективних методів, який дозволяє дізнатися про нашу особистість є метод цифрового психоаналізу. Він був розроблений математиком, вченим та педагогом А. Ф. Александровим. Інструментом цього методу є дата народження. Вміючи її читати та аналізувати, можна правильно і мудро виховати людину, розкрити її таланти та здібності, сильні та слабкі риси характеру, розвинути індивідуальність та неповторність кожної дитини.
Перегляд файлу

 

Шевелєва Світлана Миколаївна

 

Newsletter sidebar 1Виховання та розвиток дітей на основі дати народження

Слов'янська загальноосвітня школа І-ІІІст. №4

 

Одним з ефективних методів, який дозволяє дізнатися про нашу особистість є метод цифрового психоаналізу. Він був розроблений математиком, вченим та педагогом А. Ф. Александровим. Інструментом цього методу є дата народження. Вміючи її читати та аналізувати, можна правильно і мудро виховати людину, розкрити її таланти та здібності, сильні та слабкі риси характеру, розвинути індивідуальність та неповторність кожної дитини.

 

Ми можемо вже сьогодні використовувати метод цифрового психоаналізу під час виховання дітей. На даний момент ця система добре зарекомендувала себе. Я активно використовую і застосовую її на практиці. Я точно знаю, як працює цей метод при виборі занять для дітей, за допомогою цього методу можна побудувати  гармонійні відносини у колективі. Розрахунки цифрового аналізу можуть допомогти в багатьох сферах  життя, але дуже важливо і вкрай потрібно - знайти правильний напрямок з самого дитинства.

Дата народження, по суті, є інструкцією, даною нам самою Природою. Дотримуючись цієї інструкції, ми зможемо прожити гармонійне та щасливе життя, пізнати себе, розкрити свої здібності та таланти, правильно реалізуватися у житті, виконати своє завдання, досягти своїх цілей. Використовуючи інформацію, яку може надати система  цифроаналізу, ми можемо підібрати для кожної дитини  індивідуальні методи виховання

У цьому матеріалі я хочу розкрити для  Вас, батьки, педагоги, ключові моменти про кожну дитину. Вірю, що система А. Ф. Александрова допоможе у вихованні нашого підростаючого покоління та розвитку індивідуальності у кожній дитині.

Хочу зауважити, що цей матеріал дозволяє побачити  виключно загальну спрямованість дітей, але достатньо точну. Особисті ж особливості та якості можна побачити тільки роблячи цифровий аналіз індивідуально кожної дитини. В якому можна дізнатися всі сильні та слабкі  сторони, дати рекомендації щодо взаємин і скоригувати слабкості, наприклад, агресію, страхи, затримки мови та багато іншого.

Я постаралася максимально простою мовою написати, що число народження та психотип може сказати про дитину, повторюся, що дані систематизовані досить давно і, безумовно правильно описують людину.

Дані характеристики допоможуть зрозуміти психотип дитини, допоможуть побачити таланти, слабкі та сильні сторони та допоможуть встановити правильний контакт, а також зрозуміти потенціал та особливості дитини, що становить важливу частину в соціальної адаптації .

Удачі та успіхів вам, дорогі друзі, у пізнанні дітей!

 

Психотип дитини

методом аналізу повної дати народження

Найпростіше, що можна дізнатися та виробити підхід це - психотип, те, до чого дитина схильна в принципі.

Для цього варто взяти лише дату народження і редукувати (привести до однієї цифри)

Приклад 1: дата народження дитини: 10 липня (7 місяць)

2020 року, методом додавання зводимо до єдиної цифри:

1+0+7+2+0+2+0=12=1+2=3

Приклад 2: дата народження дитини: 29 вересня (9 місяць) 2012 року, методом додавання зводимо до однієї цифри:

2+9+9+2+0+1+2= 25=2+5=7

Таким чином, визначаємо ключове число, ключовий

психотип дитини, у першому прикладі це 3, у другому прикладі це 7.

ВАЖЛИВО! ЯКЩО В РЕЗУЛЬТАТІ ДОДАТКУ ОТРИМАЄТЬСЯ 11 АБО 22 – ЗАЛИШУЄМО ТАК.  ЦЬОМУ Є СВОЄ ЗНАЧЕННЯ!

Ось так досить проста дія, може дати поняття основного напряму. Ви здивуєтеся наскільки це правильно описує основні якості. Тепер розглянемо основний опис, який допоможе Вам зрозуміти особливості кожної дитини та зробити Ваше взаємодія успішною

Число 1. Психотип дитини: Лідер

Якою буде дитина, якщо її покровитель – саме Сонце? Це міцний, активний, дуже допитливий, який з пелюшок не хоче, щоб його хтось контролював і обмежував. "Я сам!" - Девіз такої дитини. Батьки часто бувають поставлені у складне становище: дитина не надто слухняний, потребує посиленої уваги.

У дитини «одинички» велика сила волі. Направте цю силу вирішення складних завдань. Наприклад, дуже добре, щоб «одиничка» років із чотирьох уміла читати. Це для маленьких «одиничок» вирішуване завдання, заслужене увага та реалізація бажання бути зіркою. Адже мама з татом із такою радістю слухають, як вони читають. «Одиничкам» з дитинства потрібна публіка, яка готова аплодувати їхнім перемогам.

Найбільше завдання – це навчитися жити з іншими дітьми у світі та зрозуміти, що не завжди потрібно «лізти на стільчик». Батькам треба вирощувати унікальну особистість, не даючи їй вирости байдужим егоїстом. Це не найпростіше завдання для батьків. З іншого боку, дитина «одиничка» поводиться так впевнено, деякі батьки забувають про його потреби у підтримці. Таким дітям похвала потрібна як повітря, інакше можуть бути спроби замкнутися у собі. Так що батьки «одиничок» повинні знати міру: Дмитрика треба ставити на стільчик, але й простежити, щоб і Танечка прочитала віршик. І обов'язково похвалити! Але не тільки Дмитрика, а й тиху, не таку жваву Танечку.

Батькам «одиничок» доведеться навчитися бути терплячими! Не словом, а прикладом покажіть, як і що робити чи яким бути. І ви станете для своєї дитини авторитетом, до якого вона прислухатиметься, любитиме і поважати.

Такі діти природжені лідери, капітани команд. З дитинства прищеплюйте їм вміння приймати самостійні рішення, відповідальність та навик спілкуватися. Заохочуйте цілеспрямованість. Такі діти зазвичай дуже активні, енергійні та допитливі; їм нудно з однолітками і часто вони починають дружити з старшими хлопцями. Тому тут треба бути уважними: можуть рано подорослішати! У школі швидко схоплюють матеріал, а й швидко забувають. Вчать лише те, що цікаво. Припиняйте їх лінь і «нічого не хочу».

Визначальні риси: лідерство, активність, незалежність, самостійність, рішучість, сила волі, ініціативність, новаторство.

Це енергійна і рухлива дитина, яка постійно самостверджується і прагне проявити індивідуальність.Він – лідер, тож рано заявляє про своє бажання бути самостійним, незалежним. У перехідному віці однолітки перестають бути йому цікаві, тому він шукає компанію старших, яким довіряє свої секрети і в яких хоче вчитися.

Любить екстремальні ситуації, що вимагають прояву сміливості, керується правилом «спочатку зробив, а потім подумав». Імпульсивність стає його основною рисою. Він сильно переживає з приводу будь-якої невдачі. Однак батькам не слід щоразу заспокоювати його: цьому підпаростку необхідно показати реальну, справжню картину світу, якою б гнітючою вона не була. Тому дайте йому справжню підтримку, а не банальну фразу про те, що все буде добре".

Активність цієї дитини необхідно підтримати і направити у конкретну справу: перед нею слід ставити реальні та досяжні цілі. При цьому варто на прикладах пояснити, що життя – це не лише перемоги, та якщо з поразок треба отримувати корисні уроки. Навчіть цю дитину давати будь-якій ситуації реальну оцінку та, залежно від цього – діяти чи чекати.

Воля цієї дитини досить сильна, тому намагайтеся не втручатися в його рішення, а просто спрямовуйте їх по правильному шляху. Будь-яке грубе втручання він сприйме як посягання на свободу, і ви ризикуєте втратити його довіра. Єдине, на що варто впливати відкрито та різко – це прояви лінощів і «пофігізму».

Вчіть його адаптуватися до суспільства, підтримувати мирні контакти з ровесниками та вчителями, не зачіпаючи їхнього самолюбства. Тільки так його лідерські якості зможуть реалізуватись без заздрості, грубої конкуренції та прагнення наполягти на своїм і придушити когось силою.

Враховуйте, що ця дитина має короткочасну пам'ять: він швидко запам'ятовує нове, але й забуває також швидко.

Радіть йому вести конспекти, навчіть писати тези плани, щоб швидко згадати пройдений матеріал.

Завдання перед батьками та педагогами варто підтримати прагнення стати кращим, стати першим у чомусь. Ці діти новатори, першопрохідники. 1 – це число дії. Бувай інші чекають чи думають, 1 починає діяти.

Їм потрібно допомогти розкрити свій внутрішній потенціал, свої здібності, свою унікальну креативну особистість.

Тут дуже важливо хлопчиків формувати чоловіком та має розкриватися відповідно до своєї ролі чоловіка, а дівчинку жінкою – через жіночі вчинки.

Також тут можуть бути і негативні сторони, про це варто знати та не допускати.

 

Якості у мінусі: є брак впевненості у собі.

Це сидить усередині. Є внутрішні сумніви Зовні він крутий, а всередині є якийсь момент нестійкості. Тому тут важливе потрібне кохання, похвала для того, щоб на це спиратися. Підтримка, яку йому надають оточуючі люди – це фундамент, опора, від якої він починає відштовхуватися у житті. Якщо таких людей стримують, ставлять у якусь залежність, то в такій ситуації вони стають деструктивними, непокірними і елемент духу, що їх веде, може падати.

Вони можуть стати невдахами, несміливими, ні до чого не пристосованими, нерішучими, які не вміють доводити справу до кінця, не здатні оцінити свої таланти, зважитися на щось. Можливо слабка воля, невміння чинити опір життєвим труднощам. Впадає в смуток, розчарування і вважають себе нещасними. У такому разі вони творять із себе жертву, сидять на шиях у своїх рідних і не хочуть змінюватися. Це якийсь злам, збій. Проблема у психологічній травмі чи низькій самооцінці. Це вже вина батьків, може бути більшою мірою, тому що

вже в 1 рік, ця сильна особистість починає виявляти свої якості і тут те, в якому стані дитина повністю виконана робота батьків.

ЗАДАЧА БАТЬКІВ І ПЕДАГІВ НЕ ДОПУСТИТИ НЕГАТИВНОГО, ПРАВИЛЬНО СПРЯМОВУЮЧИ

 

Число 2. Психотип  дитини: «Миротворець»

Діти «двоєчки» – найбільші чарівниці. Це дітки, схожі на янголят із різдвяних листівок. Але батьки не зможуть розслабитися, бо дітки «двоєчки» – це вразливі, вразливі та сприйнятливі створіння. Вони так хочуть усім подобатися і витрачають занадто

багато сил, щоб завоювати кохання близьких. Їм зазвичай приділяють багато уваги, але важко зрозуміти, чи достатньо його, для того щоб дитина повністю переконалася, що її люблять.

У боязких і сором'язливих дітей «двоєчок» багато прихованих талантів. Батькам треба уважно придивлятися, до чого тягнеться їхня дитина, коли грає один у своєму куточку. У компанії однолітків він гасатиме, копіюватиме дії гучніших «цифр».

Добре, якщо у «двоєчки» є брат чи сестра не сильно старша за нього. Серед рідних тихій дитині буде не так важко розкритися. До речі, з близькими часто є одна проблема: «двоєчки» віддають усе своє кохання одному з батьків. Інший батько повинен смиренно прийняти таку ситуацію і поступово намагатися виправляти її на краще, делікатно, не нав'язуючись.

 

Треба заохочувати, але так, щоб вони цього захотіли, всім дотримуючись помірності. Жорсткий тиск може дати не той результат, який розраховували батьки.

Миша на догоду мамі, можливо, буде грати на скрипочці. Але згодом зненавидить і скрипочку, і музику.

Краще дайте дитині те, до чого її справді тягне, і вона відповість вам вдячністю та блискучими результатами.

Дитина вміє знайти підхід до всіх. Він інтуїтивно "розрулює" конфліктні ситуації. Він чуйний і миролюбний. Звертайтеся до нього за допомогою, не тисніть, а радьте з ним – такий підхід допоможе розвинути його таланти. Така дитина зазвичай спокійна, але дуже вразлива; може бути замкнутий у собі, тому потрібно з увагою та турботою ставитись до його виховання. Важливо закласти у ньому впевненість в собі. У школі та садочку важливий розпорядок дня та дотримання режиму. Знання засвоюються у нього повільно,але надовго.

Визначальні риси: поступливість, врівноваженість, неконфліктність, дипломатичність, уміння переконувати, миролюбність, посидючість.

Це емоційна дитина, яка живе інстинктами, підсвідомістю. Збоку він виглядає спокійним, проте всередині дуже вразливий і замкнутий: читаючи книгу або граючи, він глибоко йде у віртуальний світ, тому ставиться до іграшок і улюблених речей, як живих істот. Але з роками в ньому прокидається впевненість: він починає робити спроби домогтися визнання в суспільстві, у класі, серед ровесників. Однак відсутність духу змагальності та суперництва часто не дає його здібностям проявитися. Ця дитина дуже потребує стабільності, комфортного режиму, уваги та підтримки з боку батьків.

Мами та тата, педагоги та тренери далекі від внутрішнього світу цієї дитини, вважають її «важкою», а от батьки, що зуміли досягти його довіри, бачать у ньому величезний потенціал. Зазвичай він прагне бути ближчим до батька протилежної статі, тому другому батькові слід виявляти більше уваги та турботи про цю дитину.

Впевненість у собі – ось його «камінь спотикання»: її можуть дати тільки близькі люди, комфортний та спокійний побут, яка розуміє сім'ю. Однак ізолювати його від однолітків небажано, оскільки адаптація до реального життя йому потрібна.

У розмові з цією дитиною намагайтеся не обмежуватися банальною «як справи?», а бути уважнішою до її переживань і особливо – до страхів. Навчіть його відокремлювати віртуальне від реального, справлятися зі своїми «поганими

передчуттями» та розбиратися з «незрозумілими відчуттями».

Підтримайте його, навчіть не ховатися і йти в себе, а приймати рішення за будь-яких обставин.  За будь-яких спроб активності з його боку – заохочуйте і хвалите дитину, підкреслюйте та говоріть про її талантах, пропонуйте отримати додаткову освіту, щоб їх розвинути.У школі він може виявляти повільність, але при цьому знання засвоює надовго. Його слабка сторона – не бачити всіх аспектів питання, невміння подивитись «згори», створити об'єктивний погляд. Вчіть його такій об'єктивності.

Якості в мінусі: Нерішучість, невіра у власні сили, боязкість, залежність від чужої думки, пасивність, лінь, постійний сумнів. Образи, страх. Відмова професійного вдосконалення. Ранимість – агресія. У старшому віці – залежність алкогольна, наркотична. Двоособистість, дія тишком-нишком. Тут дуже важливо дитину завжди задіяти в парі, щоб вона могла навчитися взаємодіяти, також щоб уміла бачити будь-яку ситуацію з двох сторін. Це допоможе йому бути впевненим у собі.

Число 3. Психотип дитини: «Натхненник»

Коли ви вчилися в школі, напевно, одразу помітили того однокласника, який закидав вчительку питаннями: "А чому Земля кругла, а чому жаба зелена?.." Так так, вони хочуть знати все! І їм мало однієї відповіді, вони готові посперечатися.

Діти «трійки» – найбільші чомучки та непосиди. Вони з радісним цікавістю пізнають навколишній світ. Їм подобається метушня навколо них, ігри з іншими дітьми, зміни занять та обстановки, калейдоскоп подій.

Їм важко зосередитися на певному занятті чи предметі, вони воліють активні ігри та швидкий результат. Почав малювати - і покинув, не закінчивши малюнок. Почав читати книгу, але відразу відволікся на розмову з дорослими. Їхня невгамовна енергія постійно вимагає виходу.

Добре було б створити розпорядок дня, навчити концентрувати зусилля на певній діяльності. Перевіряти, чи він закінчив те, що почав. М'яко вимагати кінцевого результату. Виявляти інтерес до його друзів, навчання та справ.

Діти «трійки», як правило, не віддають переваги якомусь конкретному предмету, їх приваблює різноманітність. Полюбляють перемикатися з однієї роботи на іншу.   Така дитина обдарована харизмою, вмінням зачаровувати. У

нього чудова уява, він щось постійно вигадує. Заохочуйте його виступи на публіці (наприклад, перед гостями; на ранках і т. д. У нього мають бути ролі!). Така дитина легко знаходить спільну мову і з дітьми, і із дорослими. Але він примхливий і свавільний - батькам не варто виявляти слабкість. Активність спрямовуйте у творче русло, наприклад, у громадську діяльність. У школі така дитина любить вчитися, але погано концентрується та швидко втомлюється від одного виду діяльності.

Визначальні риси: жага уваги, комунікабельність, уява, оптимізм, артистизм, мистецтво володіння словом, щирість.

Ця дитина дуже цікава і позитивна, любить спілкуватися, вимагає постійної уваги дорослих і дітей, ставлячи питання і вбираючи будь-яку інформацію.

Однак позитив супроводжується примхою і норовою, тому батькам і педагогам не варто потурати таким проявам, щоб до підліткового віку не виростити в сім'ї справжнього тирана.

Він легко змінює обстановку та заняття, вільно заводить друзів, легко входить у компанії дітей та бере участь в активних іграх. Любить ходити в гості, брати участь у святах та днях народження.

Ця дитина повна оптимізму, тому ви навряд чи побачите її таким, що переживає емоційний стрес або травму.Тому рекомендується навіть у групі чи класі позитив дитину поруч садити, наприклад до того, хто менш товариський.

Однак зосередитись йому складно: не отримавши швидкий результат, він втрачає інтерес та увагу до заняття чи предмета. Тому батькам та педагогам слід розвивати в ньому зосередженість і заглиблення у предмет, який йому цікавий.

Навчіть його концентрації, самодисципліні: тут допоможуть музика, будь-яка ручна праця, яка потребує дрібної та ювелірної роботи, йога.

Цікавтеся його справами, друзями, навчанням – тільки так ви зможете направити його інтерес у потрібне русло. Найкращий варіант - особиста участь у його справах для батьків звичайно: спільне приготування домашніх завдань, занять спортом і т. д. У цієї дитини багато здібностей, він із задоволенням демонструє їх у школі, не віддаючи перевага одному предмету. Він із задоволенням навчається і швидко перемикається з одного уроку на інший. І він першим відгукується будь-яке громадське доручення чи участь в конкурсі. Підтримуйте його потенціал, але постарайтеся направити частину цієї кипучої енергії однією предмет для поглибленого вивчення.

Тут дуже важливо пам'ятати, що головне для цих дітей –

не промотати свої таланти. Розкривши свої таланти, радувати

ними інших людей. Життєва мета глобальна – донести до світу свої думки та світогляд.

Це діти – джерела радості, натхнення та знань.

Тут дитина сприймає світ через кохання, стоїть йому донести, що ніщо у світі не відбувається без любові, але грані теж бувають різні: любов до зброї призводить до війни, любов до грошей призводить як до фінансового добробуту, так і до злочинів, любов між чоловіком і жінкою призводить до народження дітей, любов до комфорту стимулює технічний прогрес, любов до знань спонукає вивчати навколишній світ, любов до особистих здобутків змушує розвиватися, любов до себе змушує виживати.

Якості у мінусі: Небажання брати на себе відповідальність. Мамин синок / дочка - інфантильність. Зона комфорту – безініціативність, пасивність. «філософування», ліньки. Страх критики. Відмова від самоосвіти. Зневіра – відсутність радості. Нетерпіння, поверховість. Відсутність бачення деталей. Алкогольна, наркотична залежність надалі.

ЗАДАЧА БАТЬКІВ І ПЕДАГІВ НЕ ДОПУСТИТИ НЕГАТИВНОГО, ПРАВИЛЬНО СПРЯМОВУЮЧИ

 

Число 4. Психотип ребенка: «Опора»

«Четвірочка» – врівноважена, спокійна дитина, для якого важливий домашній затишок, звичні речі та люблячі батьки. Він любить вас усією душею, але іноді потребує усамітнення. Нехай у будинку в нього буде місце, де він зможе грати та мріяти один.

Такі діти не люблять вторгнення в особистий простір.

Тут може дійти конфлікту. Дуже подумайте, перш за все чим зважитися викинути пошарпаного ведмедика або прочитати його особистий щоденник. Дитина може приховати образу на роки.

Привчайте малюка самостійно прибиратися в його кімнаті або куточку, так ви уникнете непотрібних конфліктів.

Дитина «четвірочка» – щастя для батьків: вона може грати один, з ним не треба годинами будувати будиночки з кубиків та малювати квіточки. Його самостійність приємно вражає маму з татом. І тим не менш ці діти гостро потребують любові та уваги, але ніколи не вередують, якщо їм цієї уваги не додають. Якщо дитині мало батьківського кохання, вона страждає, а дитина – «четвірочка» страждає тихо. Це вам не маленька «п'ятірочка», яка рознесе будинок, щоб звернути на себе увагу, і просто вимагатиме ласки.

Таку дитину обов'язково потрібно хвалити та заохочувати, цим піднімаючи його самооцінку. Не треба фраз: «Ось Світочка краще, ніж ти, пише літери, а Вовочка краще стрибає на фізкультурі». Просто допоможіть йому досягати цілі, виховуючи наполегливість та завзятість. Привчайте його виконувати уроки та домашню роботу. Дайте нескладні, але обов'язкові доручення – годувати кота, поливати квіти.

З самого раннього дитинства дитина «четвірка» буде любити книги і пронесе це кохання через все життя. Справа батьків – до чотирьох років дати дитині до рук абетку, і ви будете вражені, як швидко він навчиться читати.

У школі у «четвірочки» з навчанням не буде проблем – у таких дітей чудова пам'ять і вони легко засвоюють матеріал. Можуть з'явитися негаразди з певними предметами, якщо йому не подобається викладач. Проблеми можуть бути з

однокласниками – дитина не така, як усі, біла ворона. Занадто багато відчуває, надто багато знає, але іноді вміло приховує свою неординарність.

Це зосереджений, практичний та дуже працьовитий дитина. Заохочуйте його здатність до планування, помічайте деталі, розвивайте інтерес до точних наук. Така дитина – відповідальна, спокійна і самостійна; він любить стабільність і комфорт, певний порядок у школі та садочку. Зазвичай слухняний і усидливий, тому

і знання даються йому добре. Але важливий викладач: такі діти часто втрачають інтерес до предмета, а то й знаходять спільної мови з учителем чи вихователем.

Визначальні риси: організованість, самостійність, повільність, практичність, працьовитість, наполегливість, терпіння, пунктуальність.

Така дитина відчуває свою приналежність до сім'ї, прихильність до батьків та інших родичів, до колективу: це дає йому відчуття стабільності та самостійності. Для спокою та впевненості йому необхідно все знайоме та звичне – починаючи від речей та закінчуючи людьми. І в іграх, і в справах він дотримується послідовності, любить порядок. Дорослі відчувають його надійність вже у ранньому віці, тому часто довіряють йому нагляд за іншими дітьми та контроль якихось ситуацій.

Іноді він любить побути один, але, переважно, вважає за краще перебувати в центрі подій. Однак він не претендує на роль лідера у цих подіях і зазвичай не демонструє власних талантів та здібностей. Стикаючись із чимось незнайомим, невідомим, він вважає за краще відступити і почекати, а чи не діяти.

Подорослішавши, він із задоволенням береться за складні проекти та завдання, які вимагають аналітичних здібностей, посидючості та вміння спостерігати. Однак частіше він воліє залишатися на других ролях, виконуючи чиїсь

доручення, а чи не створюючи власні. Але йому потрібно почути від керівника, що робота виконана добре, якісно. Батькам та педагогам слід врахувати цей момент і не забувати хвалити дитину за виконане доручення, наголошуючи на його заслугах. Серед ігор він обирає практичні  ті, де можна застосувати ручну працю – побудувати, створити, виліпити.

Батькам та педагогам необхідно підтримувати в ньому відчуття своєї значущості: заохочувати бажання здійснити хороший вчинок, подолати перешкоду. Постарайтеся розвинути в ньому інтерес до творчості, яку в майбутньому він

зможе перетворити на професію. Крім того, необхідно привчити його до проявів турботи про людей, тварин рослин: покажіть йому, як можна допомогти всьому живому простими способами.

Посидючість і хороша пам'ять допомагають йому добре навчатися та не вдаватися до допомоги батьків у приготуванні уроків. Однак якщо якийсь вчитель викликає в нього негативні емоції, він може нехтувати цим шкільним предметом. У такому разі потрібно пояснити дитині, що тут важлива не людина, а предмет, який у майбутньому виявиться йому дуже корисним у житті.

Якість у мінусі: Не бажання брати на себе відповідальність. Лінь. Фізична праця замість роботи головою.

Проблеми зі здоров'ям. Згодом алкоголь, куріння, обжерливість – тобто те, що приносить задоволення тілу. Деспотизм, жорстокість, контроль за всім. Відсутність жалості, насильство. Жадібність, власництво. Консерватизм, гіперупертість.

ЗАВДАННЯ БАТЬКІВ І ПЕДАГОГОВ НЕ ДОПУСТИТИ НЕГАТИВНОГО, ПРАВИЛЬНО СПРЯМОВУЮЧИ

 

Число 5. Психотип дитини: «Дослідник»

Малюк «п'ятірочка» – це маленьке креслення з обличчям янголятко. Батьки, відразу після пологового будинку купуйте заглушки для електричних розеток та спеціальні замки для шаф, манежі та захисну шапку від ударів головою. Ще до того, як він стане на ноги, він почне розносити будинок на шматочки.

Йому все цікаво: і як влаштований його коляска, і ваша реакція на розбиту улюблену чашку; що лежить у шафі та що зробить кіт, якщо смикнути його за хвіст. За «хвіст» постійно смикатимуть і вас, адже рідні та близькі – це самий цікавий об'єкт на дослідження.

Якщо дитина народилася під числом "п'ять", ще до того, як він почне говорити, він дасть вам зрозуміти, що він повинен просто бути центром вашого Всесвіту. Спробуйте приголубити при ньому чужу дитину, дати їй іграшку – і ви отримаєте шалену відсіч.

Малюк «п'ятірочка» – це маленький нарцис, трепетно і ніжно любить насамперед себе, а вже тільки потім маму з татом. Така дитина не здасться вам дуже лагідною, зате вона надзвичайно «різів і мила» і по-своєму любить

своїх близьких. І з ним, взагалі-то, неважко мати справу,якщо поставити його до центру уваги.

"П'ятірочки" зазвичай розвинені не по роках, їм треба дуже рано купувати книжки та розвиваючі іграшки. Щоправда, таким діткам швидко все набридає. Але повірте, якщо ви купите «розмовляючу абетку», то будете вражені, що навіть у два роки, ще погано кажучи, малюк правильно покаже та назве літери та картинки.

У школі розумні привабливі «п'ятірки» не мають багато проблем. До першого класу вони вже вміють поводитись у соціумі. Вчити уроки «п'ятірочка» самостійно. Так

і однокласники нічого не матимуть проти милих, честолюбних, які вміють себе подати «п'ятеро».

Це дуже допитлива дитина: їй цікаво все,

щодо навколишнього світу. Він швидко та легко схоплює знання та вміє пояснити зрозумілою мовою навіть складні речі. Заохочуйте його інтерес і не відмахуйтеся, коли він ставить навіть дивні питання. Він потребує уваги, любить його, чекає на похвалу. У таких дітей дуже багата уява, вони відкриті, добрі, але схильні до ексцентричних витівок. У школі та садочку зазвичай процвітають, якщо

є можливість показати свої здібності та таланти. Звичайно, якщо вчитель не «затикатиме» таку дитину.

Визначальні риси: допитливість, непосидючість, волелюбність, зміна та оновлення, винахідливість, товариськість, ораторство, вивчення мов.

Ця дитина багатьом подобається, тому що вміє привертати до себе увагу з раннього дитинства своїм природним чарівністю, активністю, уродженою здатністю комутувати. Його головна мета – домогтися реакції оточуючих на свої дії, викликати захоплення, похвалу. Ця увага з сторони необхідно дитині для підтримки внутрішньої

впевненості та спокою.

Часто ця дитина випереджає однолітків у своєму розвитку, оскільки її інтерес до пізнання світу є головною складовою життя.

Він ставить безліч запитань батькам, а навчившись читати, шукає відповіді у книгах та інтернеті. Уважні батьки та педагоги відразу помітять, що ця дитина рано починає «володіти інформацією», використовуючи її в різних цілях. Життя для нього – ігровий простір, де можнатворити у будь-яких напрямках.

У сукупності з відкритим характером і життєрадісністю це часто штовхає його на ексцентричні вчинки.

Адже він вважає за краще не спостерігати, а діяти, висловлювати почуття та емоції.

Його уяві можна позаздрити: він не тільки любить уявляти себе героєм різних історій та казок, а й складає власні, розповідаючи їх усім, кому не ліньки.

Якщо батьки та педагоги не підтримують його творчого початку та прагнуть придушити «вигадки» дитини, він відгороджується від їхньої байдужості, прагнучи до самостійного розвитку. Допомагаючи розвивати таланти дитини, батьки та педагоги натомість отримають величезний кредит довіри і з часом здивуються величезному потенціалу, закладеному в молодій людині. Без батьківської підтримки він буде шукати поваги на стороні, не завжди дотримуючись у спілкуванні з іншими життєвими принципами справедливості та гармонії. Саме батькам слід підкреслювати та вчити дитини правилам життя, дисципліни, показувати закономірності Всесвіту. Важливо створювати цій дитині умови для повноцінного відпочинку, тому що перенапруга і стрес негативно відбиваються на його здоров'ї та психіці.

У школі він навчається добре, поки якийсь конкретний талант не розкриється в ньому на повну силу. Тоді він спрямовує всі свої зусилля на улюблену справу, забуваючи про інші предмети. Він любить бути в центрі уваги і має заслужений авторитет у товаришів і часто вчителів. Однак спонтанні рішення та ексцентрична поведінка можуть відлякувати від нього людей. Тому батькам і педагогам слід вчити дитину почуття колективізму, спільного прийняття рішень, знаходження компромісів, обмірковування своїх вчинків.

Якості в мінусі: Безвідповідальність, нетерпіння, легковажність, неорганізованість. Перекотиполе. Розпорошення на багато справ. Чи не завершення справ. Сумніви, непосидючість. Небажання вчитися, проблеми із мовою. Сперечальники - відсутність гнучкості. Проблеми в родині. Алкогольна, наркотична, ігрова залежність

згодом. Консерватизм, страх виходу за рамки, страх змін.

ЗАДАЧА БАТЬКІВ І ПЕДАГІВ НЕ ДОПУСТИТИ НЕГАТИВНОГО, ПРАВИЛЬНО СПРЯМОВУЮЧИ

Число 6. Психотип дитини: «Помічник»

Ласкавим діткам «шісточкам» потрібно багато ніжності та уваги; теплий затишний будинок і щасливі сім'ї. Це вразливі діти з тендітним внутрішнім світом, який треба поважати та оберігати з ранніх років. Ви не повинні скупитися на ласку, любов та турботу. Одним словом, вони бажають уваги!

Маленькі «шісточки» схильні до частих змін настрої – це чарівні маленькі капризулі, які готові то плакати, то через п'ять секунд сміятися. Вони будутьперевіряти вас на міцність, дослідити, що ви можете їм дозволити, - то зухвало, то лізти з поцілунками. "Шісточки" - це природжені маніпулятори.

Діти "шісточки" дуже не люблять критику. Хитрістю і ласкою ви досягнете більшого, ніж розповідями, який Сашенька поганий, він не хоче вчити літери. Фразу треба будувати приблизно так: «Сашенька – розумниця, знає букву А, а ось коли він знатиме літеру Б, то краще за Сашеньки не буде нікого!»

Маленькі "шісточки" не хочуть грати самостійно, вам доведеться будувати башточки і збирати пірамідки.

Малюк намагатиметься постійно командувати вами та іншими дітьми. Тут треба виявити дипломатичність і твердий характер, інакше й уроки вам доведеться робити за нього до кінця школи.

Дітки з числом 6 завжди намагаються досягти бажаного.

Це, звісно, може дратувати. Прийде запастися терпінням і пояснити, що буде, якщо з'їсти всі цукерки з коробки. А ось карати не треба, пам'ятайте про їхню вразливу

душі. Таким дітям зі шкільних років слід пояснювати, що хороші оцінки, знання, а в майбутньому хороша зарплата, не впадуть на їхні голови з небес – все треба заробити та заслужити. «Шістка» вже в дитинстві вважає, що всі їй мають надати просто… за гарні очі.

Дітки "шісточки" зазвичай дуже рано починають привертати інтерес протилежної статі. Дівчата можуть приносити подарунки від однокласників: вірші, цукерки або

навіть квитки у кіно. Освідчення в коханні вони можуть чути частіше ніж інші цифри.

Діти «шістки» швидко розвиваються – вони зарано починають грати у дорослі «ігри». Ви можете спостерігати за цим і ненав'язливо коригувати, щоб вони не

наламали дров у підлітковий період.

Такі діти дуже добрі та чуйні, вони завжди хочуть усіх врятувати: від собачки біля під'їзду до бабусі на переході Заохочуйте дитину допомогти іншим. Дитина з числом 6 тямуща і спостережлива. Може бути боязким, не прагне бути на увазі, але в душі хоче, щоб його оцінили.

Гостро потребує спілкування, тому легко заводить друзів, і це треба заохочувати. У школі йому зазвичай подобається: особливо ті предмети, які вимагають накопичення знань та розвитку навичок.

Визначальні риси: емоційність, чарівність, доброта, співчутливість, справедливість, чесність, наставництво. Він дуже спостережливий і особливо цінує красу. Якщо

батьки та педагоги спокійні та розважливі, пояснюють причини своїх вимог – дитина їх слухатиме і зважати на їхню думку. При вимогливих та ортодоксальних батьках та педагогах дитина стає примхливою і виявляє дратівливість. Ця дитина особливо турботлива і із задоволенням допоможе будь-кому, хто цього потребує. У дитячому садку та школі може поводитися скромно, не прагне до лідерства, проте, якщо у його присутності когось ображають – затято стане на захист скривдженого.

У нього безперечно є схильність до мистецтв – музики, малювання, танців, вокалу. І якщо розвивати ці схильності, вже за кілька років проявиться яскравий талант. Якщо не помітити прояви його таланту та не підтримувати творчі ініціативи – здібності так і залишаться «заритими» у землю».

Підтримуючи цю дитину та розвиваючи в ній впевненість у собі, батьки та педагоги здивуються, як у підлітковому

У віці він перетвориться на людину з внутрішньою силою, розумінням своєї мети та гарною концентрацією. Жадібність не властива йому від народження: він із задоволенням віддасть своє відерце у пісочниці першому зустрічному, а у дорослому віці легко поділиться речами та грошима. Його легко захопити інтелектуальною чи творчою грою, а ось фізичними вправами він не дуже схильний займатися, тому йому необхідно з дитинства прищеплювати необхідність

щоденних занять – наприклад, ушу, йогою, пілатесом,

ци-гун, капоейрою. Він особливо потребує емоційної підтримки близьких йому людей, тому для нього вкрай важлива здорова сімейна атмосфера, любов батьків,

братів і сестер, зовнішні прояви почуттів – обійми, погладжування.

Його слабкі місця – невміння планувати час та робити вибір. Необхідно навчити його самостійно приймати рішення та жити за тимчасовим графіком. Крім того, наголошуючи на його талантах, не забувайте демонструвати, що всі досягнення та успіх приходять тільки насилу. В школі він прилежний і свідомий, виконує уроки. Але лише доти, поки бачить сенс у додатку своїх сил.

Як тільки сенс губиться – зникає інтерес до навчання, та

без належного контролю дитина може дуже закинути якийсь предмет. Він має аналітичні здібності, його легко захопити раб збирання інформації та її обробки.

Завдання дитини вибрати професію згодом, яка була б корисною людям. Наставляти, лікувати, цілити, помогати, рятувати, краса. Повинні нести довкола себе атмосферу краси, затишку. Повинні стати на шлях співчуття.

І справді повинні допомагати людям, а не бути жилеткою, що співчуває.

Якості у мінусі: Нездатність робити вибір, приймати рішення – нерішучість. Несамостійність, уникнення важких справ. Невпевненість у собі, залежність

від чужої думки. Лінь і пасивність. Вони можуть прикриватися, обманювати себе кількістю завдань, проблем, які висять на їхніх плечах, пов'язаних з іншими та виправдовувати свою пасивність у просуванні себе, у прояві.

А насправді це страх виявитися. Вони можуть, щоб приховати свою млявість, нерішучість, прикриватися тим, що вони мають багато проблем. Вигадують проблеми. Безжалісність, агресія, злопам'ятність. Зосередженість лише з матеріальних благах.

ЗАДАЧА БАТЬКІВ І ПЕДАГІВ НЕ ДОПУСТИТИ НЕГАТИВНОГО, НАПРЯМЛЮЮЧИ ПРАВИЛЬНО

 

Число 7. Психотип дитини: «Мудрець»

Дітки «сімки» часто незвичайні та складні для розуміння. Хтось із них може бути душею дитячого садка або школи, а хтось – тією дитиною, яка тихо грає сама з собою, ніби не помічаючи нікого навколо. Вони більш сприйнятливі до емоційного стану батьків та однолітків, ніж інші діти. Якщо у вас на душі неспокійно, ви засмучені чи лаєтеся, то дитина миттєво відреагує на це. Причиною його безсоння та сліз може стати ваш душевний стан. А вже коли малюк підросте, то ніжнішого, люблячого, співчуваючого друга важко собі уявити.

Інша сторона медалі, якщо близький родич або випадковий знайомий потрапив до дитини в немилість. Це надовго, швидше за все назавжди. І нехай нещира тітка

Клава купує дорогі іграшки, проникливий малюк «сімка» відчуває і розуміє іноді більше за багатьох дорослих, у нього ніби вбудований детектор брехні. Фальшиве кохання родички буде миттєво відкинуто. І не намагайтеся тиснути на "сімку" в цій ситуації, інакше малюк на якийсь час позбавить і вас кредиту довіри.

Дітки "сімки" вперті як ослики і точно знають, чого хочуть, а чого ні. Якщо такий малюк вирішив не їсти манну кашу, то ви можете влаштовувати навколо нього будь-які «танці з бубнами» – кашу їсти він не буде. Те саме стосується і

до всіх інших занять. Дивіться, що подобається малюку, до чого він тягнеться, – це й розвивайте. І не треба тягнути його в секцію з хокею, якщо він не випускає з рук олівці.

Не дивно, що такі діти бачать те, чого не бачать дорослі. Вони можуть говорити, що бачать у кімнаті дух померлої бабусі, чи просто мати придуманих, лише ними видимих друзів. Найголовніше, що потрібно від батьків, – це любити і уважно стежити за «неземною» дитиною та не називати його "дивним" тільки тому, що він відрізняється від інших дітей.

Зазвичай «сімки» дуже здібні діти, наділені багатьма талантами. Їхні уподобання та таланти – це даність, вони можуть розкритися навіть без участі батьків.

Тому таким дітям краще нічого не нав'язувати, просто спостерігайте і допомагайте в тому напрямку, який дитина сама для себе інтуїтивно вибрала. Іноді здаватиметься, що з вами живе інопланетянин, який любить вас від усієї

душі, але розумієте ви його лише частково.

У дитини з числом 7 є вроджена мудрість, вона вміє передбачати, передчувати. У нього чудова інтуїція – заохочуйте його аналітичні здібності. Він може проявити себе в будь-якому інтелектуальному та творчому середовищі. Дуже мрійливий, ніжний, для нього важливе схвалення інших. Скромність та сором'язливість можуть заважати прояву здібностей.  Віддає перевагу інтелектуальним заняттям.

Визначальні риси: проникливість, розум, спокій, інтелектуальність, логіка, аналіз, винахідливість, реалізм, наставництво.

Дитина-мрійник, любить розмірковувати та ділитися своїми враженнями. Він розсудливий і добрий вже в ранньому дитинстві, ніжний і чутливий. Йому конче потрібне чуже схвалення: для нього воно є проявом гармонії та порядку у світі. Тому, щоб заслужити це схвалення, дитина рано вчиться бути приємною у спілкуванні, ввічливою, уважним, привабливим та дипломатичним. Батькам

і педагогам він не завдає особливого клопоту, а ось радості

приносить багато: з ним легко домовитися, встановивши правила та межі дозволеного. Він не любить скандалів і робить все, щоб їх уникнути. Багата уява цієї дитини можна порівняти тільки з уявою дитини-п'ятірки:

вони обоє люблять і слухати і вигадувати різні історії, створювати маленькі літературні шедеври, комікси, вироби. Однак, якщо не повернути цю творчість у позитивну русло, воно здатне завести дитину в найстрашніші закутки уяви, ставши причиною психічного розладу. Проявами цього може стати замкнутість, уразливість, небажання зустрічатися з реальністю. Тому до подій реального світу та їх адекватної оцінки його слід привчати ще з дитинства. Вчіть його самостійно захищатися від агресії оточуючих, не дозволяти себе дурити, ставати жертвою маніпуляцій. Поясніть причини та мотиви вчинків інших людей якомога частіше,

аналізуйте реальні життєві ситуації, що відбуваються у дитячому садку та школі. Поясніть, що захистити себе можна, навіть залишаючись вихованим та стриманим. Якщо батьки та педагоги не навчать цієї дитини вмінню говорити «ні» і протидії агресії, надалі його легко можна буде спокусити чи зробити жертвою злочину.

Його інтелект дуже високо розвинений, але для прояву своїх талантів цій дитині необхідно не боятися висловлювати свої думки та почуття, спілкуватися з різними індивідуумами, зберігати в собі спокійну рівновагу та впевненість. Для його спокою та розвитку будуть корисні гармонійні духовні практики. З доброю батьківською підтримкою та турботою вже до підліткового віку він твердо встане на ноги і навчиться обстоювати свої переконання.

У школі вчителі одразу оцінять його аналітичні здібності, уміння отримувати інформацію та грамотно використовувати знання. Він уміє будувати плани і заздалегідь планує події, у яких хотів би брати участь. Він уміє завоювати

авторитет і любов старших своїм розумінням, ввічливістю та ввічливістю, тому, як правило, вчителі його цінують та люблять. У школі ровесники не завжди гідно

цінують його джентльменську скромну поведінку та небажання брати участь в авантюрах, але у старшому віці воно безперечно принесе йому багато бонусів.

Якість у мінусі: Відмова від отримання знань. Відмова від того, щоб ділитися знаннями. Відсутність мети, лінь, невпевненість у собі, боязкість, страхи. Безвідповідальність. Відсутність мудрості. Відсутність фізичної сили та здоров'я. Скептицизм, сарказм, критицизм, буркотливість. Самотність, холодність, скритність - небажання відверті, байдужість. Зацикленість на собі. І тому може

перейти в самітництво. І нестача контакту з іншими загальмовує зростання та розвиток людини. Контакти мають бути.

ЗАВДАННЯ БАТЬКІВ І ПЕДАГОГОВ НЕ ДОПУСТИТИ НЕГАТИВНОГО, ПРАВИЛЬНО

СПРЯМОВУЮЧИ

 

Число 8. Психотип дитини: «Чарівність і сила»

 

Коли в сім'ї народжується дитина «вісімка», чекайте змін! Це знак того, що настав час змінюватися батькам. Обов'язково нові знання прийдуть у ваше життя, якщо ви будете відкриті до змін. Мами таких діточок часто кажуть, що їхнє життя докорінно змінилося відразу після народження дитини або під час підліткового віку. І найкращий варіант, якщо батьки це розуміють та приймають, а не намагаються цього маленького за роками, але не за внутрішнім станом, навченого досвідом «старичка» переробити під себе. Таку дитину краще навчитися приймати такою,

який він є. Дати йому особистий простір. Нехай у нього буде своя окрема кімната, якщо це можливо. Адже «вісімки» вже з раннього дитинства люблять проводити час наодинці з собою, подалі від сімейної метушні та однокласників. Є, звичайно, винятки з правил, але, швидше за все, «вісімка» більше любитиме спостерігати та аналізувати поведінку батьків та інших дітей, чим активно дружити з усіма поспіль. Адже характером вони більше інтроверти. І друзів зазвичай у них небагато,

тільки найближчі. Діти «вісімки» можуть бути більш відповідальними та

самостійнішими, ніж інші діти. Вони не за роками дорослі. Їх не треба змушувати робити уроки, оскільки вони самі із задоволенням сядуть за підручники та зроблять домашні завдання. Хіба це не подарунок батькам? Звичайно, бувають і

діти, які лінуються і не хочуть ні вчитись, ні допомагати батькам. Вони не прибирають свою кімнату і більше люблять гратися, чим замислюватися про те, що завтра до школи. Це тому, що батьки самі допустили таке і дали можливість «вісімці» розслабитися. А «вісімка», якщо їй дозволити, сидітиме на ліжку і взагалі нічого корисного не зробить. І це не лише в дитинстві, а й у дорослому житті. Скільки таких «вісімок», з яких батьки порошинки здували, а потім вони не були пристосовані

до життя, не навчилися з ранніх років пробивати собі дорогу самі.

Але здебільшого «вісімок» дитинство не балує. Буває, що вони стають об'єктом глузувань у дитячому садку або в школі. А все для того, щоби вже з ранніх років вони навчилися постояти за себе. Іноді дитина «вісімка» може

народитися в сім'ї без достатку, в сім'ї, де до нього погано ставляться, або в багатодітній сім'ї, де йому треба мало того що дивитися за собою, так ще й няньчитися з братами і сестрами. Іноді «вісімці» доводиться дуже рано виходити на роботу, щоб розпочати самостійне життя.

Дуже сильна і витривала дитина. Як правило, спритний, завжди рухливий, рідко втомлюється. Розвивайте його фізичні якості, вміння йти до своєї мети та досягати її.

Працелюбний, зосереджений, має великий потенціал енергії. Не любить наказів: відповідає на них упертістю –до нього потрібно шукати індивідуального підходу. У колективі часто буває лідером. Дуже добре засвоює інформацію у великому обсязі. Йому подобається досягати успіхів.

Визначальні риси: чарівність, чарівність, сила волі, стійкість, освіченість, практичність, цілеспрямованість, духовність.

Вже в ранньому дитинстві така дитина ставить собі за мету і

досягає їх. Батькам залишається тільки дивуватися його

здатність до зосередження: якщо він чимось захоплений, його

практично неможливо відірвати від справи. Така внутрішня сила породжує великий опір, тому домогтися від нього виконання прохання чи наказу, що він не

бажає виконувати, практично неможливо.

Ця дитина не просто готовий до випробувань – він шукає їх та готовий їх терпіти. Він здатний сильно прив'язуватися до іншої людини.

ку, але також шалено може відчувати негативні емоції і навіть ненависть. Його інтуїція дуже висока, і нею він

керується, сприймаючи оточуючих і взагалі весь світ. Згодом він вчиться не демонструвати, а приховувати свої страхи та емоції, але батьки можуть помітити, що вони виходять назовні у вигляді нічних кошмарів або

у проявах його похмурості та замкнутості. Влада та сила для нього є можливостями маніпулювати іншими людьми та контролювати будь-яку ситуацію. Ці можливості він прагне відточити, із задоволенням беручи участь у змаганнях, спортивних та інтелектуальних командних іграх. Може вигадувати власні активні розваги, щоби взяти щось під контроль. Коли у дитячому садку або школі виникає необхідність вибрати гру чи встановити її межі, саме ця дитина виходить на лідерські позиції та диктує власні правила. Вибираючи когось собі у друзі, він стає не по-дорослому відданим. Щоб він не став жорстким, грубим і впертим, необхідно виявляти до нього не просто увагу, а чуйність, турботу, не ламаючи, а підтримуючи та спрямовуючи його. Найчастіше радьтеся з ним, шукайте його підтримки, довіряйте йому секрети і в жодному разі не спілкуйтеся з ним наказним тоном.

– тільки так ви зможете виховати з нього відданого друга та надійного помічника у будь-яких справах. У нього чудова пам'ять, яка дозволяє йому запам'ятовувати великі обсяги інформації, відкидаючи непотрібне та залишаючи необхідне

для практичного використання. Його розум проникливий, він

завжди шукає можливості дізнатися щось нове та корисне. Він

вміє і любить ставити цілі, рухатися до них та добиватися

успіху. Вибираючи для себе в дитинстві улюблений вид спорту,

задоволенням тренується у ньому до старості.

Якість у мінусі: Відмова від саморозвитку. Чи не розуміння законів природи. Боягузливі, боязкі та нерішучі.

Невміння керувати собою, дратівливість, нетерпіння.

Всі довкола винні. Забувають, що є людська турбота, ніжність. Депресії, алкогольна, наркотична залежність надалі. Велика увага до грошей, жадібність. Вимога визнання себе. Гординя, всезнайство, маніпуляції. Бездушність, жорстокість, підступність, злопам'ятність, агресія.

 

Число 9. Психотип дитини: «Творець»

«Дев'яточки» – чудові малюки, які навіть маленькими не дуже то дозволяють себе тисати і пестити; добрі,але дещо примхливі та агресивні. Насправді це

люблячі, віддані, чекають кохання дітки. Під «колючками» маленького їжачка б'ється добре чуйне серце, в якому завжди житиме любов до батьків і додому.

У пісочниці грають діти. Якщо серед них з'являється «дев'ятка», одразу чекай на «розбірки». Навіть якщо у такого малюка будуть найкращі іграшки, йому неодмінно знадобиться чужа машинка або вся пісочниця або з'явиться бажання

стукнути лопаткою по голові. З'являється Вовочка! Так, Вовочка з анекдотів! Провокатор, баламут, порушник суспільного спокою та норм, незважаючи на море чарівності.

Вас не врятує та обставина, що у вас дівчинка. Дівчатка «дев'ятки» б'ються і поводяться, як пацани, і навіть агресивніше, прикриваючись тим, що вони дівчатка. Адже не всякий хлопчик буде зв'язуватися з маленькою забіякою.

Вам доведеться спрямовувати енергію маленьких воїнів із ранніх років. Що допоможе? Спортивні секції. Там є все, що потрібно, щоб дитина випустила зайву енергію.

Дітки «дев'ятки» зазвичай дуже цілеспрямовані, рідко

змінюють наміри. Допомагайте своєму цікавому малюкові знайти гідну мету. Нехай це буде забитий гол чи участь у змаганнях з легкої атлетики, спортивної

гімнастиці, карате… Батькам «дев'яток» доведеться нелегко. Головне – любити своє непокірне дитя!

Фізичні покарання неможливі в принципі для будь-яких дітей, будь-яких цифр, а для малюка «дев'ятки» можуть бути особливо травматичні, адже він так любить маму з татом. А

у батьків «дев'яточек» стільки приводів відшльопати їх по

попці! Не робіть цього! Ваша агресія породить ще більший

сплеск агресії у дитини, а образа ранить її серце.

Це творча дитина зі своїм поглядом на світ. Може бути трохи замкненим у собі. Заохочуйте його у творчості: вчіть висловлювати свої почуття на папері, у музиці,

танці. Прагне спробувати все, тому часто не закінчує розпочатих справ – треба цьому навчати. Легко вступає спілкування з однолітками. У школі навчається легко, але йому не вистачає вміння зосереджуватись.

Визначальні риси: різнобічні інтереси, уяву, примхливість, терпимість, милосердя, безкорисливість, всепрощення, артистичність, великодушність.

У цій дитині багато енергії та життєздатності. Йому цікавий весь світ, який хочеться спробувати, дізнатися, дослідити. У нього чудові творчі здібності –

музичні, мистецькі, театральні. Він товариський

і привабливий, багатьом подобається. Його вчинки відрізняються

спонтанністю, бурхливою реакцією на те, що відбувається, він любить перебільшувати події та чужі вчинки. Ця дитина не любить бути смирною і спокійною: їй необхідно діяти, творити, спілкуватися. Любить величезні простори, стадіони, відкриті поля – тут він відчуває свою причетність до світу. Випробовує особливу любов до тварин, чуйно піклується про них. Цю дитину не можна загнати

у рамки: він уже у дитинстві будує плани, береться за будь-яке

справа. Однак цей вогонь також швидко в ньому гасне. Зовні

здається поступливим, але легко може розжарити обстановку

та довести її до скандалу. Ризик – це його стихія, і він любить випробовувати свої можливості та сили. Будь-яка небезпека йому – це гра, що викликає живий інтерес. Ця дитина любить перемагати, у ній сильний дух змагань.

Але при цьому в ньому немає агресії: до переможеного і переможця він відчуває однакову великодушність і готовий поділитися своїми речами та емоціями з будь-якою людиною. У дитинстві він має багато друзів. А свої таланти він настільки яскраво демонструє, що не помітити їх неможливо. Тому, як правило, його здібності виявляються реалізованими.

Вимагає себе величезної уваги з боку всіх – батьків, дітей, вчителів. Його слабка сторона – небажання доводити справу до кінця. Тому завдання батька та педагога – навчити його цьому, навіть у незначних справах. Необхідно показати і прищепити дитині почуття задоволення від одержаного результату.  Акуратність та бережливе ставлення до речей – ще один необхідний навик, який слід прищепити цій дитині. Можливо, він рано захоче піти з сім'ї та вирушити у дорослий

мир. Не ставте йому заслони – ця дитина зможе адаптуватися до будь-якої незнайомої ситуації. Добре вчиться у школі, але йому необхідно навчитися зосереджуватися, стати старанним. Дисципліна та старанність сприятимуть розвитку талантів та призведуть до успіху.

Головне – навчити його йти до мети та не зупинятися. Їхня мета – зробити світ кращим. Вони хочуть усім допомогти.

Число 11 (це додаток до психотипу 2). Психотип дитини: «Я допомагаю іншим»

У цієї дитини чудова інтуїція та особлива сприйнятливість. Він рано починає виявляти незалежність і волелюбність. У ранньому дитинстві ця дитина може змінюватися статус сім'ї, зміна місця проживання або просто сімейні обставини. Це дає йому відчуття мінливості світу і якесь особливе почуття самотності, навіть при

наявності величезної кількості друзів та знайомих. Це унікальна дитина, але її необхідно розглянути та підтримати. Спочатку всім може здаватися, що дитина загальмована або занадто стримана у розвитку, проте всередині неї

відбуваються особливі, приховані процеси. І тільки дуже уважні батьки та педагоги розуміють, що він здатний на дуже великі досягнення у будь-якій галузі. Його часто

вважають непрактичним і надто мрійливим, а також

сором'язливим чи депресивним. Все це відбувається через те, що дитина не може зрозуміти спочатку – куди прикласти дані природою сили, як використати свій потенціал. Якщо цього зробити не вдається, йому можуть супроводжувати

нервові розлади.

Незважаючи на все це, дитина відрізняється комунікабельністю

і здатністю увійти в контакт практично з будь-ким.

Однак при цьому він залишається відчуженим та незалежним

від решти. Він любить експерименти, не боїться змін.

Рутина – його ворог, якого він завжди намагається позбутися. Це непосидюча дитина, погано здатна до зосередженої діяльності. Але при цьому він завжди зберігає логічне мислення у поєднанні з інтуїтивними припущеннями.

У нього часто виникають свіжі та креативні ідеї, оскільки він бачить події під іншим кутом, ніж інші. Він любить відчувати терпіння дорослих, як би ставлячи досліди з

вивченню меж дозволеного. Може виявляти завзятість

у досягненні мети та сильну волю. Він любить ігри та вміє

себе розважити навіть на самоті.

Нервова система цієї дитини дуже сприйнятлива до

стресовим ситуаціям, тому необхідно берегти його від

зовнішні агресивні прояви. Не варто придушувати його

індивідуальність, а розвивати її та підтримувати просто

необхідно. Батькам та педагогам не слід на нього тиснути – просто допоможіть усвідомити свої таланти та можливості, проявити їх у власному руслі, незважаючи на думки та погляди інших. Ця дитина може розвиватися у бік науки, оперувати цифрами та фактами, працювати з інформацією. У школі він навчається нерівномірно: в одному предметі може демонструвати найглибші пізнання, в іншому – поверхневі та недостатні.

Число 22 (це додаток до психотипу 4).

 Психотип дитини: «Я допомагатиму світу»

22 – особлива кількість, що показує величезні можливості та потенціал, здатні проявитися у сфері.

Це дуже сприйнятлива дитина, яка може стати унікальною особистістю. Але лише за певних умов. У ньому закладена потужна сила, справжній зірковий

арсенал найкращих якостей. Тут і лідерство «одиниці», і

чарівність "двійки", і життєлюбність "трійки", і працьовитість "четвірки", і заповзятливість "п'ятірки", і краса "шістки", і дар передбачення "сімки", і сміливість

"вісімки", і мужність "дев'ятки", і особливе призначення числа "одинадцять". Однак насправді мало хто з батьків і педагогів здатний оцінити потенціал цієї дитини, яка з віком часто втрачається і перетворюється на традиційний людський трудоголізм. Риси, які зберігаються в ньому, приємні і привабливі, адже вже до перехідного віку він стає чарівним, дотепним і далекоглядним, а також користується величезним успіхом у протилежної статі, навіть не будучи красивим і зовні привабливим. Він романтичний, щирий і приємний у спілкуванні, добрий і вірний друг. Його не складно зробити жертвою користної людини, тому що вона легко приходить на допомогу і ділиться тим, що має. Якщо батьки та педагоги не зможуть

розкрити закладений у ньому потенціал, дитина так і залишиться мрійливим «будівником «пісочних замків», який задарма втратив час і так і не зміг зробити справжнє диво у своєму житті. У такій ситуації і батьки, і інші близькі люди часто відчувають внутрішнє розчарування цією молодою людиною, усвідомлюючи нереалізованість великих можливостей.

 

Таланти цієї дитини необхідно направити в чіткі та конкретні русла, якомога раніше навчивши його зосереджуватися, не перескакувати з одного предмета в інший. Його необхідно перемикати з приземленості, практичності, даючи як найбільше можливостей у творчості та прояві ініціативи.

 

Висновок.

      Я сподіваюся, що цей матеріал допоможе Вам зрозуміти як саме використовувати сильні сторони дитини, щоб максимально допомогти їй стати гармонійною особистістю. Часом найпростіші речі ми не використовуємо, а вони дуже важливі з самого дитинства. Мій досвід показує, що правильний напрямок навіть у складі групи дитячого садка, когось на допомогу, когось відповідальним, когось відповідальним за порядок та красу, допомагає дітям по-перше швидко адаптуватися в колективі, по-друге, почувати себе впевнено і відповідно досягати успіхів. Мої дослідження доводять, що якщо підібрати підхід до кожної дитини відповідно до цих даних, то Ви зможете дати правильний старт для розвитку дитини.

 

 

Список додаткової використаної літератури:

1. А. Александров "Велика книга нумерології"

2. Джуно Джордан «Класична нумерологія. Про що розповідають імена та дати»

2. Титанія Харді «Число життя. Код долі. Прочитай цю книгу, якщо ти народився...»

3. Туревська Є. І. «Вікова психологія»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Стр. 1 of 26

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Виховна робота
Додано
19 лютого 2023
Переглядів
1314
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку