Виховна година для 3 класу на тему "Полорож до країни Ввічливості"

Про матеріал

Узагальнити знання учнів про правила поведінки вдома, в школі, в громадських місцях, виховувати шанобливе ставлення до старших, батьків, виявляти піклування про молодших, слабших.

Зміст архіву
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Виховна година: «Подорож до країни Ввічливості»Підготувала: Поліщук І. О.вихователь ГПД ЕНВК №1

Номер слайду 2

«Добрий день!» — і стає веселіше.«Добрий день!» — просто й світло стає. Ці слова — від простого простіше,Але скільки тепла у них є,Ласки ніжної й світла ясного. В двох словах стільки є доброти,Що від цього вітання людського. У душі можуть квіти цвісти. То ж вітайтеся просто і щиро,Хай слова ці всім ласку несуть,Побажання любові та миру. Хай у душах постійно живуть.

Номер слайду 3

Маршрут країни ВвічливостіРічка Добра. Містечко вихованих людей. Джерело народної мудрості

Номер слайду 4

Зупинка: річка Добра. Гра «Промінчик добра» Зупинка: район Ввічливості Словник чемної людини:дякую будь ласка доброго ранку доброго днявибачте до побачення смачного будьте здорові щасливої дороги на добраніч

Номер слайду 5

Зупинка Містечко вихованих людей. Речення із помилками:1. Проходити на своє місце у кінотеатрі треба спиною до тих, хто сидить.2. Чемний хлопчик завжди смикає дівчаток за коси.3. Ввічливі діти ніколи не поступаються місцем старшим.4. Виховані діти обгортку від цукерки кидають на тротуар.5. Усі діти переходять вулицю на червоне світло світлофора.6. Виховані хлопчики завжди лазять по деревах.7. Дівчатка витирають руки об сукню.

Номер слайду 6

«Несподівана зустріч»Галявина відпочинку!Гра «Злови чарівне слово»style.colorfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 7

Зупинка «Алея Ввічливості» Дайте мені хлібину, - звертається хлопчик у магазині до продавця. Вибачте, будь ласка, я штовхнула вас ненавмисно, - каже дівчина в автобусі. Покличте до телефону Марину. Я трохи порвала цю книжку, підклейте її самі. - Сказала дівчинка бібліотекарю. Люба бабуся! Я із задоволенням тобі допоможу.

Номер слайду 8

Зупинка «Джерело народної мудрості»1 група- Добро закарбовуй на камені, а зло записуй на снігу.- Шануй батька й неньку, буде тобі скрізь гладенько.- Слова щирого вітання дорожчі за частування.2 група- Хто людям добра бажає, той і собі має.- Добрим словом мур проб’єш, а лихим і в двері не ввійдеш.- Велике діло – добре слово.

Номер слайду 9

Річка Добра. Містечко вихованих людей. Джерело народної мудрості

Номер слайду 10

Кошик ідей. Ти усміхнися небу,усім, хто біля тебе:і братику й сестричці,і сонечку й травичці. Люби усіх довкола,удома та у школі,і ця любов із Небаповернеться до тебе. Прощай дрібні образиі помирись одразу. Хто вміє всім прощати,сильнішим здатен стати.

Номер слайду 11

Дякую за увагу!

Перегляд файлу

Тема. Подорож до країни Ввічливості та Доброти

Мета: Узагальнити знання учнів про правила поведінки вдома, в школі, в громадських місцях, виховувати шанобливе ставлення до старших, батьків, виявляти піклування про молодших, слабших.

Обладнання: мультимедійна дошка, сигнальні картки (будячок та соняшник), конверти із завданнями, словник чемної людини, емблеми, пам’ятка, кошик).

 

Хід заходу

І. Слово вчителя


«Добрий день!» — і стає веселіше.

«Добрий день!» — просто й світло стає.

Ці слова — від простого простіше,

Але скільки тепла у них є,

Ласки ніжної й світла ясного.

В двох словах стільки є доброти,

Що від цього вітання людського

У душі можуть квіти цвісти.

То ж вітайтеся просто і щиро,

Хай слова ці всім ласку несуть,

Побажання любові та миру.

Хай у душах постійно живуть.


ІІ. Вступна бесіда

- Діти, сьогодні на вас чекає подорож до Країни Ввічливості та Доброти. Ввічливими люди не народжуються, а стають, опанувавши знання і правила хорошого тону. Ввічливість — це шанобливість, доброзичливість, прагнення не завдавати неприємності іншим, готовність своєчасно прийти на допомогу іншій людині.

- Діти, послухайте, яка пригода сталась з одним неввічливим хлопчиком.

- В країні Гарних Вчинків жив один дуже нечемний хлопчик Петрик, який нікого не поважав, бився, ображав всіх, він ніколи не робив добрих справ. Королева цієї країни Добра Чарівниця довго спостерігала за ним і думала, як змінити його, перевиховати. Вона вирішила відправити його на перевиховання у казкову країну – країну Доброти і Ввічливості. Але і там він показав себе з не найкращої сторони.

- Отже, ми сьогодні вирушимо з вами на допомогу Петрику. Ми маємо зібрати пелюсточки однієї чарівної квітки, виконавши всі завдання та отримаємо з вами чарівну Квітку Добра. Ви покажете свої знання, які ви ввічливі, і всі разом навчимо Петрика бути вихованим і слухняним.

- Отож, ви готові? Вирушаємо!!!

ІІІ. Подорож до країни Ввічливості та Доброти.

Девіз нашої подорожі: "Відноситися до людей треба так, як би ви хотіли, щоб ставилися до вас".

Зупинка « Річка  Добра»

Завдання: перепливти « Річка Доброти».

- Діти,а що таке доброта? ( Відповіді учнів).

- А як ви думаєте, яких людей називають добрими? ( Відповіді учнів).

Добрий – це людина, яка робить добро іншим, чуйна людина.

Гра « Промінчик Добра».

-В кожному з нас є маленьке сонечко. Це сонце- ДОБРОТА. Доброта, як сонеч-ко осяює своїми промінчиками і дарує людям тепло, турботу і увагу.

-Я промінчиком сонця буду торкатися до вас, а ви мені повинні розповісти, яку добру справу ви зробили за останній час.

- Молодці, діти, бачите, як багато добрих справ ви зробили.

Зупинка "Район Ввічливості".

- Мова, якою ми з вами розмовляємо, красива, багата, пестлива, ніжна, мелодійна, милозвучна. У ній є багато «чарівних» слів – слів ввічливості.

- Як ви розумієте значення слова «ввічливість»? ( Відповіді учнів).

Ввічливість - це уміння поводити себе так, щоб іншим було приємно з тобою спілкуватися.

Ввічливість – шанобливість, привітність, доброзичливість, прагнення не завдавати неприємностей іншим, готовність прийти на допомогу.

- Як називають людину, яка вживає у своєму мовленні ввічливі слова? Що означає бути ввічливим, чемним?

- Діти, ви знаєте ввічливі слова? Тоді ось яке на вас чекає завдання. Вам потрібно скласти словник – « Словник чемної людини».

(Всі слова, які говорять діти, записуються у словник).

- Молодці! Вийшов гарний словник. Сподіваюся, ви будете завжди користуватися ним.

(Діти отримують другу пелюсточку квітки).

Хором читають словник.

Зупинка «Містечко вихованих людей»

-О, та тут побував хуліган. Він переплутав усі їхні правила і життя зіпсувалося, усе тепер переплуталося.

- Діти, допоможемо жителям цього містечка виправити помилки? (Повторити з учнями правила етикету).

Речення із помилками:

1. Проходити на своє місце у кінотеатрі треба спиною до тих, хто сидить.

2. Чемний хлопчик завжди смикає дівчаток за коси.

3. Ввічливі діти ніколи не поступаються місцем старшим.

4. Виховані діти обгортку від цукерки кидають на тротуар.

5. Усі діти переходять вулицю на червоне світло світлофора.

6. Виховані хлопчики завжди лазять по деревах.

7. Дівчатка витирають руки об сукню.

(Діти виправляють речення, отримують пелюстку квітки).

- Запам'ятайте, щоб люди вас поважали, слухали, дотримуйтеся золотого правила:"Відноситися до людей треба так, як би ви хотіли, щоб ставилися до вас".

- Отже, мандруємо далі. Будьте обережні, адже трапляються випадки, коли під час мандрів можна зустріти несподівано розбійників чи хуліганів. Ви не боїтесь?; «Несподівана зустріч».

Учень:


Ось група є весела в нас

Вони все помічали

Про етикет і правила

Пісеньку співали.

(Учні виконують частівки)

«Добрий день» казати треба,

Знаєм добре ми це всі.

Одні кажуть раз за разом,

Інші ходять, мов німі.

У дівчаток гарні кіски,

Але надто вже малі.

А щоб більші виростали,

Ми їх тягнем до землі.

Ми хлоп’ят своїх навчаєм,

Щоб були солдатами,

А щоб краще пам’ятали,

Любим їх щипати ми.

Треба добре вчить уроки,

Щоб оцінку добру мать.

Ні – кручуся на всі боки,

Намагаючись списать.

Джентльмени ми всі справжні.

Коли треба чергувать.

Для дівчат звільняєм місце –

Їм не будем заважать.

Нас учителька навчає

Бути чемними дітьми,

Щоб ми виросли і стали

Всі хорошими людьми.

Вам усмішки ми співали,

Може, в них не все гаразд.

Підкажіть, ми станем кращі,

Все у нас піде на лад.


ІV. Галявина відпочинку (фізкультхвилинка).

- А зараз трішечки відпочинемо на казковій галявині.( Прикріплюється на дошці пелюстка квітки).

Гра «Злови «чарівне слово».

- Я попрошу вас виконувати завдання тоді, коли я назву «чарівне слово».


Встаньте, будь ласка!

Підніміть руки вгору!

Будьте ласкаві, поплескайте в долоні!

Потупотіть ніжками!

Пострибайте, будь ласка!

Будьте люб’язні, руки перед собою!

Кроком на місці руш!

Опустіть руки, будь ласка!

Будьте добрі, нахиліть голову вліво!

Нахиліть, будь ласка, вправо!

Вперед! Назад!

Будьте люб’язні, сядьте на свої місця!


Зупинка "Алея Ввічливості"

- Ми з вами вже перепливли «РічкуРі Добра», відвідали «Район Ввічливості», склали « Словник чемної людини». Зараз скористаємось цим словничком, виконавши наступне завдання. На кожній алеї можуть зустрітися і гарні квіточки, які нам будуть посміхатися і квіти- бур’яни, які ми повинні обминути.

Робота з сигнальними картками.

Будячок – забороняє йти далі, соняшник - дозволяє. У вас на столі лежать сигнальні картки. Я зачитаю репліки, а ви повинні сказати: де правильно поступають діти, а де - ні. Якщо правильно - соняшник, не правильно - будячок.

1. Дайте мені хлібину, - звертається хлопчик у магазині до продавця.(Будячок)

2. Вибачте, будь ласка, я штовхнула вас ненавмисно, - каже дівчина в автобусі.(Соняшник)

3. Покличте до телефону Марину.(Будячок)

4. Я трохи порвала цю книжку, підклейте її самі. - Сказала дівчинка бібліотекарю.(Будячок)

5. Люба бабуся! Я із задоволенням тобі допоможу.(Соняшник)

- Молодці! Ви добре справилися із завданням. Алея вільна і ми вирушаємо далі.

Зупинка «Джерело народної мудрості"

Вчитель. Наступна наша зупинка "Скринька народної мудрості". На цій станції трапилася пригода! Діти, розсипалася скринька народної мудрості, вам треба буде її скласти. (Діти у конверті отримують завдання - із слів скласти прислів'я та приказки).

1 група

- Добро закарбовуй на камені, а зло записуй на снігу.

- Шануй батька й неньку, буде тобі скрізь гладенько.

- Слова щирого вітання дорожчі за частування.

2 група

- Хто людям добра бажає, той і собі має.

- Добрим словом мур проб’єш, а лихим і в двері не ввійдеш.

- Велике діло – добре слово.

- Діти, подивіться, чи повністю ми склали Квітку- Семицвітку? Можливо, хтось з вас пригадає казку « Квітка-Семицвітка».

- Скажіть, яку добру та корисну справу зробила дівчинка?

- Молодці, діти, ви здолали всі перешкоди, пройшли складний, нелегкий шлях, не піддалися на умовляння Незнайка. Найголовніше, ми зробили з вами ще одну добру справу. Ми навчили Петрика правилам культурної поведінки, повторили, які слова називаються «чарівними». Ви допомогли Петрику повернутися додому у свою країну. Сподіваємось, що він надалі буде чемним, охайним, ввічливим, добрим хлопчиком.

- А всі ви, теж отримуєте звання ввічливих, вихованих, добрих, охайних. Сподіваюсь, що в майбутньому ви залишитеся такими.

(Вручаються посвідчення жителям країни Ввічливості та Доброти).

V. Кошик ідей. (Підсумок)

Діти по черзі збирають кошик порад-ідей:


Твори добро

1 учень:Ти усміхнися небу,

усім, хто біля тебе:

2 учень: і братику й сестричці,

і сонечку й травичці.

3 учень: Люби усіх довкола,

удома та у школі,

4 учень: і ця любов із Неба

повернеться до тебе.

5 учень: Прощай дрібні образи

і помирись одразу.

6 учень: Хто вміє всім прощати,

сильнішим здатен стати.

Вчитель: Твори добро, дитино,

і у твоїй родині

воно знайде домівку

віднині і довіку.

Завантаження...
zip
Додано
29 січня 2018
Переглядів
3985
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку