Клас: 1-Б.
Тема: « Бути гідним скрізь і всюди, щоб нести вам радість люди!»
Мета: Навчити учнів бути гідними людьми, розвивати культуру мовлення,
спілкування й поведінки учнів, виховувати у дітей
усвідомлення необхідності бути ввічливими.
Обладнання: Відеоролик, ілюстрації.
Хід роботи:
І. Вступна частина.
- Продзвенів уже дзвінок,
- Починаємо урок.
- Будем добре працювати,
- Хороші результати будемо мати.
Бесіда.
Сьогодні ми говоримо про чарівні слова, що допомагають нам бути ввічливими і чемними.
Якщо людина вживає їх, то вона підкреслює
повагу до співрозмовника, намагається зробити
комусь приємність.
А яким може бути слово? (ніжним, лагідним, теплим, холодним, злим, жорстоким)
Людина повинна прагнути робити добро для тих хто її оточує. А добро – це щастя для всіх людей. Добра людина-весела, радісна, товариська, з нею хочеться частіше спілкуватися, її всі люблять. Злі люди, навпаки, завжди насуплені, невдоволені, їх ніхто не любить, з ними не цікаво.
ІI. Основна частина.
1. Слухання казки «Сини феї ввічливості».
— Послухайте казку-загадку i намагайтеся вiдгадати як називались сини феї Ввiчливостi.
У феї Ввiчливостi було троє синiв. Перший син прокидався разом зi сходом сонця, будив пташок, i тi своїм спiвом сповiщали, що настав ранок. Люди вставали, снiдали i готувалися до трудового дня. А як сонце висушувало росу, на змiну першому братовi до дiла брався середущий брат. Вiн працював для ввiчливих людей весь день, аж доки сонце не ховалось за обрiй. Тодi естафету пiдхоплював старший син. Вiн зустрiчав перехожих на вечiрнiх вулицях, дарував приязнi слова i усмiшки. Матуся гордилася своїми синами, тому що вони дарували радiсть людям, без них не обходилась жодна чемна людина.
— Хто iз вас, дiти, здогадався, як звали синiв? (Добрий ранок, Добрий день, Добрий вечiр)
2. Гра «Завершiть думку»
• Коли вчитель заходить в клас, ви кажете...
• За зроблену вами послугу щиро промовляєте...
• Прощаючись, ви говорите...
• Щоб вам iз задоволенням допомогла людина, потрiбно не забувати про чарiвне слово...
• Коли ви їздите в автобусі і до нього заходить старенька бабуся ви…
• Коли вас пригощають, ви говорите…
• Перед сном, ви говорите…
• При зустрічі з друзями, ми говоримо…
3. Фізкультхвилинка.
Працювати перестали
І тепер всі дружно встали.
Будемо відпочивати,
Нумо, вправу починати!
Руки вгору, руки вниз
І легесенько пригнись.
Покрутились, повертілись,
На хвилинку зупинились.
Пострибали, пострибали,
Раз — присіли, другий — встали.
Всі за парти посідали.
4. Мультфільм.
( Перегляд відеоролику ).
5. Розгляд сюжетних малюнкiв iз подальшим обговоренням.
На дошці висять зображення гідних вчинків, діти повинні їх охарактеризувати.
IІI. Заключна частина.
Ну що ж, любі діти. Підходить до завершення наша виховна година. Ми віримо в те, що від сьогодні стала добрішою кожна дитина. Ми віримо, що запалений вогник доброти та гідності поселиться у ваших серцях і з ним ви будете іти по життю до своєї мети.
Методист: Зайцева О.С. _____________
Класний керівник: Зибіна І.В. _____________