14.11.2018
Клас: 1-Б
Тема: «Зроби свій вибір на користь здоров’я»
Мета: навчити дітей цінніше ставитись до власного здоров’я та дбати про нього; розвивати усвідомлення учнів про необхідності ведення здорового способу життя; нагадати корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров’я; виховати інтерес до занять фізичною культурою і спортом.
Обладння: Літери з паперу, вірш, мультфільм, гра «Шкідливо чи Корисно», загадки, фізкульт хвилинка, гра «Наслідки шкідливих звичок», гра «Корисні та Шкідливі звички».
Хід години спілкування:
І. Організаційний момент.
- Усі сідайте тихо, діти!
Домовляймось – не шуміти,
Працювати час настав.
Тож і ми марно часу не гаємо,
Про здоров’я урок починаємо!
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
1. Бесіда.
- Складіть із літер Д З О Р В’ О Я слово.(ЗДОРОВ’Я)
- Що таке здоров’я?
- Яка людина на вашу думку є здоровою?
- Чи можете ви сказати, що ви здорові?
2. Декламування віршів дітьми. В кінці буде запитання (Що треба робити, щоб бути здоровим?).
Хто здоровий, – той сміється,
Все йому в житті вдається.
Він долає всі вершини,
Це ж чудово для людини!
Хто здоровий, той не плаче,
Жде його в житті удача.
Він уміє працювати,
Вчитись і відпочивати.
Хто здоровий – не сумує,
Над загадками мудрує,
Він сміливо в світ іде
Й за собою всіх веде!
Бо здоров’я – це прекрасно,
Здорово, чудово, ясно!
І доступні для людини
Всі дороги і стежини!
Зрозуміло, всім відомо,
Як приємно бути здоровим,
Тільки треба знати,
Як здоровим стати.
- Що треба робити, щоб бути здоровим?
ІII. Основна частина.
Діти отримують по два листочки (зелений і червоний). Учитель читає словосполучення за темою, а учасники оцінюють їх (схвалюють, показуючи вчителю зеленого листочки, або засуджують, показуючи червоний).
Займатися фізкультурою
обходитися без сніданку
дбати про гігієну
їсти на ходу
дотримуватись режиму дня
пробувати палити
читати лежачи
сидіти за партою прямо
обідати цукерками
смоктати пальці
обгризати нігті
1) Щоб здоров'я добре мати
Слід про нього змалку… (дбати)
Кожний ранок обливатись
І зарядкою… (займатись)
У дворі щодня гуляти,
Повноцінно їсти й… (спати)
Добре мити всі продукти,
Досхочу вживати… (фрукти)
Будете це все робити –
Перестанете… (хворіти)
2) Хто людей з біди рятує
І хвороби всі лікує –
Призначає процедури
І таблетки і мікстури? (Лікар)
3)– Де дістати можна ліки?
Цей будинок недалеко,
Називається ... (аптека)
4)Стиглі, соковиті, різнокольорові,
На прилавках всім помітні!
Ми корисні продукти,
А звемось просто - ...(фрукти)
Дітям пропонується завершити розпочаті вчителем тематичні речення.
Якщо я довго сидітиму за комп’ютером, то ... (зіпсую свій зір).
Якщо я запізно лягатиму спати, то ... (не висплюсь і зранку буду почуватися сонним, кволим).
Якщо я не провітрюватиму регулярно свою кімнату, то ... (повітря в ній стане важким, у ньому з’являться шкідливі для здоров’я мікроби).
Якщо я зловживатиму різними солодощами, то ... (в мене будуть хворі зуби).
Якщо я почну палити, то ... (завдам шкоди своєму здоров’ю, матиму хворі легені).
Якщо я ходитиму зсутулившись, то ... (моя постава формуватиметься неправильно).
Якщо я їстиму несвіжу, неякісну їжу, то ... (у мене болітиме живіт або я можу отруїтися).
Якщо я питиму занадто холодні напої, то ... (застуджу горло, захворію).
Якщо я мало рухатимусь, не приділятиму увагу спорту й фізкультурі, то ... (ростиму кволим, не буду спритним).
На дошці висить плакат з написом «Корисні та Шкідливі звички», діти по черзі підходять і беруть 1 папірець із поганою чи доброю звичкою і вирішує до якої колонки звичок додати дану звичку.
IV. Підсумки заняття.
- Про що сьогодні ви дізналися на годині спілкування?
-Які ви запам’ятали звички?
-Наше заняття добігає кінця. Я бажаю вам усім, діти, мати тільки корисні звички, щоб ви росли здоровими й міцними. На все добре!
Методист:______________________________________
Класний керівник: _______________________________