Виховна година на ГПД "Гра "Дзеркало". Твій зовнішній вигляд"

Про матеріал
Виховна година на ГПД "Гра "Дзеркало". Твій зовнішній вигляд" Виховна година на ГПД "Гра "Дзеркало". Твій зовнішній вигляд"
Перегляд файлу

Виховна година «Гра «Дзеркало». Твій зовнішній вигляд»

 

Мета: вчити дітей слідкувати за своїм зовнішнім виглядом (чистота одягу, тіла,  охайність зачіски), уточнити і закріпити найпростіші навички особистої гігіє­ни; формувати переконання необхідності дотримання режиму дня для здоров'я дитини; розвивати вміння стежити за своїм зовнішнім виглядом; виховувати бажання завжди бути чистим і охайним.

Хід виховного заходу:

1.     Ігрова ситуація « Дві ляльки».

Дітям показують дві ляльки ( одна лялька в чистому одязі, а друга –

 в брудному). За бажанням діти вибирають собі ляльку і обігрується  ситуація.

                        По дорозі до школи

-         Доброго дня!

-         Привіт!

-         Ти куди йдеш?

-         У школу.

-         Як у школу? Ти ж така брудна! Ти, мабуть, забула перевдягнутися?

-         Ні. В цьому одязі я ходжу і в школі, і вдома. А для чого перевдягатися – це так набридає.

-         Ти, напевне, не дружиш із Чистотою та Охайністю?

-         Ні. А хто це такі?

-         Приходь до нашого класу, і я тебе з ними познайомлю.

-         Добре, дякую!-          

2.     Ігрова ситуація « У класі». ( Учні дають імена лялькам і самостійно продовжують діалог).                   

3.     Обговорення діалогів. Запитання до учнів:

-         Яка лялька вам подобається більше? Чому?

-         Що треба зробити другій ляльці, щоб вона стала охайною?

 ( Зачесати волосся, одягнути чисту сукню, зав’язати банти…) 

4.     Відгадування загадок.            

         Зуби є, а рота немає.  ( Гребінець). Любить митися і купатися, але від того тільки худне. ( Мило).         

         Який є ,таким покаже .І без слів про все розкаже. ( Дзеркало). 

5.     Розповідь учителя про появу і роль дзеркала.

-          Діти, а чи знаєте ви, як з’явилося дзеркало?

У давні часи дзеркала робили з відшліфованого металу. Нині дзеркало роблять із гладкого скла, покритого зі зворотного боку шаром металу. Саме скло – це ще не дзеркало: відображення дає нам вузький шар срібла, а скло лише оберігає його від подряпин і пошкоджень. ( Для порівняння можна взяти звичайне скло і дзеркало).

       Так само, як дитина дивується, побачивши своє відображення у дзеркалі, так само дивувалися древні люди. Вони не знали, як з’являється відображення, тому приписували дзеркалам магічну силу. Вони гадали, що той, кого вони бачать у дзеркалі, є їхнім духом. Так виник забобон: якщо розбити дзеркало, це може зашкодити духові.

Ми ніколи не дізнаємось, коли людина вигадала дзеркало, але можемо сказати, що цю ідею підказала жінка.

      Першими здогадалися робити скляні дзеркала з шаром ртуті або олова венеціанці. З 1300 року вони стали виготовляти такі дзеркала і незабаром замінили на металеві пластини, що ними користуємося і нині.

-         Як ви гадаєте, хто першим почав користуватися гребінцем: чоловік чи жінка?

-         Так, напевно, жінка. Одного разу вона зрозуміла, що може стати привабливішою, якщо укладе волосся по – особливому, незвичайно. Ось тоді, мабуть, з’явився гребінець.

  Гребінець – один із найдавніших винаходів людства. Їх виготовляли зі шкіри, дерева або рогу, слонової кістки або ебенового дерева. Вони зберігаються тисячі років, а виглядають як сучасні і можуть бути використані будь – якою з наших жінок. 

6.     Гра « Дзеркало».

 У рамці « дзеркала» з’являються по черзі учні, зовнішній вигляд яких треба привести в порядок. Учні класу називають, що треба зробити, щоб поліпшити зовнішній вигляд тих, хто у « дзеркалі». 

 7. Тренувальні вправи.

Діти вчаться правильно зачісуватися, зав’язувати банти, шнурівки. 

8. Малювання « Я дивлюсь на себе в дзеркало».

doc
Додано
2 вересня 2019
Переглядів
2209
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку