Виховна година на тему «Дружба – це найбільший скарб»

Про матеріал
Розробка виховної години на тему «Дружба – це найбільший скарб» для учнів 1-4 класів. Розвивати у дітей почуття відповідальності; викликати прагнення бути справжніми друзями; сприяти розвиткові критичного ставлення до себе і своїх особистих якостей, терпимість й коректності в спілкуванні з друзями.
Перегляд файлу

Виховна година на тему «Дружба – це найбільший скарб»

Мета: розвивати почуття відповідальності; викликати у дітей прагнення бути                                         

           справжніми друзями; сприяти розвиткові критичного ставлення до себе і  

           своїх особистих якостей, терпимість й коректності в спілкуванні з   

           друзями.

Обладнення: ноутбук, кросворд, оркуші паперу, прислів`я про дружбу, тест.

 

Хід виховної години

І. Організаційний момент.

Всі почули вже дзвінок.

Він покликав на урок,

Кожен з нас приготувався,

На перерві постарався.

Зараз сядуть миш дівчатка,

А за ними – і хлоп'ятка.

ІІ. Оголошення та представлення теми.

Діти, сьогодні ми з вами поговоримо про одне з найбільших богатств, що може мати людина. Воно потрібне і дорослим і малим. А зараз ми відгодаємо кросворд.

КРОСВОРД «ДРУЖБА»

 

 

 

ВВ

 

 

ІІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Н

 

 

 

 

 

 

 

 

И

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Й

 

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Р

 

 

 

 

 

 

 

У

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Г

 

 

 

ПИТАННЯ:

  1. Стан, коли людина дуже сердита. (Гнів)
  2. Надзвичайна прив’язаність, готовність завжди допомагати, підтримувати та розуміти. (Вірність)
  3. Готовність у будь  яку мить підставити чи покинути людину. (Зрадливість)
  4. Щирість, відвертість. Як ще говорять про таку якість? (Чесність)
  5. Відвага, хоробрість. Як ще можна назвати цю рису? (Сміливість)
  6. У мене є друг, який завжди може мене розвеселити, насмішити. Який він? (Веселий)
  7. Готовність підставити другові плече у біді. Обов’язок кожного вірного товариша. (Допомога)
  8. Як називається стан, коли ти хочеш щось, що є у твого однокласника, але немає у тебе? (Заздрість)
  9. Неприємна риса, що часто зустрічається у вигляді негарних слів чи вчинків. Наприклад, неввічлива відповідь на запитання вчителя. (Грубість)
  10.  Гідне почуття, що виникає до особи, яка завжди мудра, виважена та справедлива. (Повага)

 

Діти, ми з вами непогано попрацювали, відповівши

на запитання кросворду та запам’ятавши найголовніші риси вірного друга, а також ті риси, яких у нього не повинно бути.

 Сьогодні ми з вами поговоримо про справжніх друзів, які в будь-яку хвилину прийдуть на допомогу.

ІІІ. Первинне сприйняття й усвідомлення нового матеріалу.

  1.     Складання асоціативного куща.

Діти ви всі маєте друзів. Вам разом весело й цікаво гратися, спілкуватися, вчитися. Поміркуйте та запишіть, який повинен бути справжній друг.

Виховна година на тему: "Дружба – найцінніший скарб"

Прочитайте, будь ласка, які асоціації ви записали.

  1.     Перегляньте уривок з мультфільму «Просто так!».

А зараз перегляньте уривок з мультфільму  «Просто так!» і дізнаємося, як хлопчик підтримав ослика?

-         То як хлопчик підтримав ослика?

-         Що це було просто так?

Отож, і ми повинні чинити по відношенню один до одного добрі справи.

  1.     Прислів`я про дружбу.

-         А зараз дізнаємося як ви знаєте народні прислів`я про дружбу.

1. Дружба та багатство – дорожче за … (багатство);

2. Друзі пізнаються в … (біді);

3. Людина без друзів, що дерево без … (коріння);

4. Без вірного друга велика … (туга);

5. Дружба – найбільший … (скарб);

6. Один у полі … (не воїн);

7. Справжнього друга за гроші … (не купиш);

8. Сила птаха в крилах, а людини … (в дружбі).

Фізкультхвилинка

  1.     Гра «Комплімент»

Щоб бути добрим другом, потрібно бачити в людині гарні риси характеру. Назвіть якнайбільше гарних рис характеру свого друга. Отож, розпочнемо. (діти називають риси характеру один одного)

  1.     Тест «Чи надійний ти друг».

1.Друг часто користується твоїми речами, але повертає їх неохоче. Цього разу він просить дорогу річ. Як ти вчиниш?

а) даси йому;

б) скажеш, що в тебе її зараз немає;

в) відмовиш і поясниш справжню причину.

2. Ти відчуваєш, що у твого друга невдовзі будуть великі неприємності. Тоді ти:

а) припиниш із ним стосунки;

б) вдаватимеш, що все гаразд;

в) відверто поговориш із ним.

3. Чи вважаєш ти, що твій друг повинен:

а) завжди всім ділитися з тобою;

б)говорити тільки те, що тобі подобається;

в) залишати свої думки та проблеми при собі.

4. Друг носить одяг, який йому не личить. Тоді ти:

а) скажеш йому про це;

б) спробуєш пояснити, чому цей одяг не слід носити;

в) промовчиш.

5. Ти вважаєш, що твій друг:

а) кращий ніж ти;

б) ти маєш більше переваг;

в) ви знаходитесь на одному рівні.

 

1 а-1, б- 2, в-3

2.а-1,б-2, в-3.

3.а-3, б-2, в-1.

4.а-2, б-3, в-1

5.а-2, б-1, в-3.

 

11 -15 балів. Ти надійний друг. Твої друзі це знають і цінують.

6 – 10 балів. У тебе є друзі, але ти до них не завжди ставишся з повагою та  терпінням, не переймайся їхніми проблемами. Щоб поліпшити ситуацію, спробуй ставити себе на місце тієї людини, якій потрібна твоя допомога.

5 балів. Ти певною мірою егоїст і звик  звертати увагу тільки на себе. Така риса – перешкода справжній дружбі.  Виявляй більше інтересу  до інших людей  та їхніх проблем.

Щоб стати гарним другом, потрібно виявити більше інтересу до інших людей.

IV. Підсумок заняття.

Наш клас це маленька сім’я. Хотілося б, щоб у нашій родині завжди панували доброта, повага, любов, взаєморозуміння. Отже, який висновок зробимо?

Дружба, дружба над усе,

Дружба радість на несе.

Дружба всім нам дорога,

Дружба жити помога.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала: вихователь ГПД

Плавінська Ірина Ігорівна

 

 

 

docx
Додано
7 жовтня 2023
Переглядів
294
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку