На даному виховному заняття учні вчаться поглибити знання вихованців про Україну та її соборність; прищеплювати любов до рідного краю; розширити зміст поняття громадянин України; розвивати мовлення дітей; виховувати патріотичні почуття приналежності до українського народу.
Тема: «Моя Україна - соборна держава».
Мета: поглибити знання вихованців про Україну та її соборність; прищеплювати любов до рідного краю; розширити зміст поняття громадянин України; розвивати мовлення дітей; виховувати патріотичні почуття приналежності до українського народу.
Обладнання:мульмедійна дошка, карта України, наочність.
Тип заняття: виховне
Хід заняття
І. Організаційний момент.
ІІ. Повідомлення теми заняття
- Тема нашого заняття «Моя Україна – соборна держава»
Гасло: Усі ми – це наша родина, це наша сім’я, це наша Україна.
ІІІ. Розповідь вчителя.
Сьогодні на нашому занятті я хочу поговорити про соборність та незалежність нашої держави, і ви пообіцяєте мені підтримати нашу розмову.
Відзначання Дня Соборності – одна з небагатьох традицій яка прижилася в Українській державі. Соборність – це єдність, це незалежність, це воля та самостійність. Свято Соборності – це свято державності, яке ми святкуємо взимку 22 січня. Наша держава є порівняно молодою їй всього на всього 27 років. Вона є незалежною та самостійно.. Має свій уряд та народ який зветься українцями. Соборність теж почали святкувати не давно, а точніше від 1999 року. Наша країна складається з 24 областей та Автономної Республіки Криму. Народ дуже любить свою країну та здатний життявіддати для того щоб процвітала нація. Українці це дуже віруючий та привітний народ. І все це наша земля на якій ми живемо і маємо дякувати Богу за це. Я дуже пишаюся тим що народилася та проживаю в Україні.
«ДержавнийПрапорУкраїни»
Прапор виникще з давніхчасів. Як і будь-яка держава світуУкраїнатежмає прапор. Колірнашого прапора синьо-жовтий. Жовтийколірсимволізує – пшеничніжнивита безкраї степи. Цеколірхлібазавдякиякому народ живе, цеколірсонечка без якого не родився б цейхліб. А блакитний – цеколір ясного,безхмарного та мирного неба, джерельноїводиці якапідживлює жнива
Державний герб України
Герб - це символ влади. Золотий тризуб на синьому тлі – дуже давній знак. Він зустрічається ще за часів Князівської України, зокрема на монетах київського князя Володимира Великого. Отже, нашому гербу – понад тисячу років!
Гімн України
Гімн – це похвальна пісня яка прославляє ту чи іншу державу. Гімномнашоїкраїни є «Ще не вмерлаУкраїни» за словами Чубинського та музикоюВербицького. Під час звучання гімнуприйнятостояти струнко та тримати руку на серці.
5. Фізкультхвилинка.
А) повідомлення правил гри
- Всі дружно встаємо. Я показуватиму рухи, а ви повторюватимете.
Б) проведення фізкультхвилинки
Раз – підняти руки вгору
Два – натягнутися додолу
Не згинайте діти ноги
Як торкаєтесь підлоги
Три-чотири прямо стати
Будем знову починати
- Тепер тихесенько сідаємо за свої робочі місця і продовжуємо заняття.
Сьогодні ми вже з вами і слухали, і відповідали, і просто розмовляли. Тож давайте тепер трошки розімнемо ручки і включимо сильніше свої маленькі комп’ютери і заповнимо кросворд. Згодні?
Так.
|
1 |
|
|
В |
||||||
|
2 |
|
І |
|
|
|
||||
3 |
|
Т |
|
|
||||||
4 |
|
|
|
Ч |
|
|
||||
|
5 |
|
|
И |
|
|
||||
|
6 |
|
З |
|
|
|||||
7 |
|
|
|
Н |
|
|
||||
|
8 |
А |
|
|
|
|
|
|
||
ІV. Підведення підсумку заняття.
Отже, ось підійшло до кінця наше з вами заняття. Мені було приємно поспілкуватися з таким юними дослідниками. Сподіваюся вам теж було цікаво зі мною на занятті і ми ще не одноразово з вами побачимось.
Давайте зробимо висновки і нагородимо найактивніших?
Підсумокгодиниспілкування
1 Як називаєтьсякраїна на якій ми живемо?
2 АтеперназвітьстолицюУкраїни?
Я дуже рада що ви засвоїли майже все з нашого спілкування і будете пам’ятати та пишатися своєю Батьківщиною де народилися та живете.
А зараз всі тихесенько встали.