Виховна година "Подорож країною здоров'я з творами В.Сухомлинського"

Про матеріал
Виховна година в рамках проекту:діалог з сучасністю.Здоров'язберігаючі технології крізь призму творчості В.Сухомлинського.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

Подорож  країною здоров'я

з  творами В.О.Сухомлинського

1 клас

Василь Сухомлинський. Доброго вам здоров’я, дідусю. Оповідання для дітей 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Клименко Л.М.

 

Тема : Подорож  країною здоров'я  з  творами В.О.Сухомлинського.

Мета :

Розвивати в учнів особистісну мотивацію до збереження і зміцнення здоров'я,

 сприяти усвідомленню учнями необхідності ведення здорового способу життя; нагадати корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров’я; прищеплювати інтерес до занять фізичною культурою і спортом.
Виховувати потребу в здоров'ї  як важливої  життєвої  цінності , поглибити знання учнів про взаємозв’язок  моральних якостей і гармонійного розвитку, виховувати за допомогою творів В.О.Сухомлинського повагу до  моральних норм і законів .  

           

Обладнання: мікрофон, картки для групової , фронтальної роботи, загадки, цеглинки Лего, відео-мультфільм «Охоронці здоров’я», ватман, предметні картинки для колажу.

 

 Хід уроку

І. Організаційний момент

 Ось дзвінок нам дав сигнал,

                                                 Працювати час настав.

                                                 Тож і ми часу не гаймо,

                                                 А урок свій починаймо.

                      

                                                        

Я пропоную почати наш урок з вітання у колі друзів. Візьміться всі за руки. Промовляймо діти:

Щоб усім нам посміхатись,

Треба з кожним привітатись!

А щоб настрій добрий мати-

Побажанням обмінятись!

 

Вправа «Мікрофон»

-Візьміть в руки мікрофон, хто бажає і побажайте один одному того, чого б хотіли, щоб бажали вам.

- Що найчастіше бажають люди один одному?

ІІ. Актуалізація  опорних  знань

-Сьогодні ми з вами вирушимо в подорож у країну. А як вона називається давайте відгадаємо. З розсипаних букв давайте складемо слово.

ДЗООРЯ’В

  • Отже, сідаємо рівненько, щоб розпочати наш урок. Сьогодні ми з вами вирушаємо у подорож країною Здоров'я.

ІІІ . Вивчення нового матеріалу

 

Перша наша зупинка «Міркувальна»

Метод  « Мозковий штурм»

- Що  таке здоров'я?

Учні по черзі відповідають. Наприклад : Здоров'я – це  гарне самопочуття. Здоров'я – це міцний сон. Здоров'я – це добрий апетит. Здоров'я – це  відсутність  хвороб. Здоров'я – це бажання вчитися  тощо.

 

Друга зупинка «Читайлики»

-Сьогодні, ми з вами познайомимось ще з одним твором відомого педагога, письменника В.О.Сухомлинського. Давайте розглянемо ілюстрації і пригадаємо , які твори ми вже читали .

Розповідь вчителя. Його учні  молодших класів з травня по жовтень спали на свіжому повітрі на сінниках, купалися в літньому душі або в річці, працювали на  баштані( поле з кавунами), чергуючи працю з відпочинком і рухливими іграми, смакували просту селянську їжу: хліб з молоком, картоплю в мундирах, цибулю, мед. Діти  вирощували квіти, виноград, любили уроки під голубим небом, на природі : любили ходити босоніж, вдихати пахощі різнотрав'я, старші учні привчалися косити траву. Діти росли фізично загартованими людьми.

Обговорення поведінки героїв творів В.О.Сухомлинського

Василь Сухомлинський

ДОБРОГО ВАМ ЗДОРОВ'Я, ДІДУСЮ

Оповідання

 

Василь Сухомлинський. Доброго вам здоров’я, дідусю. Оповідання для дітей

Біля школи живе старий чоловік, дід Іван. Немає в нього нікого ні рідних, ні знайомих. Було два сини — й ті загинули на фронті. А дружина померла недавно.
Щодня приходить дід Іван до школи по воду.
    У шкільному колодязі дуже смачна вода,— каже він сусідам.
Як тільки дідусь підходить до колодязя, до нього підбігають діти.
    Дідусю, давайте допоможемо вам витягти води,— кажуть вони.
Дідусь усміхається, не встигне й відпочити біля колодязя, як відро вже повне.
    Доброго вам здоров’я, дідусю! — щебечуть діти. Ці слова звучать для діда прекрасною музикою. Від них на серці стає тепло й радісно.
Ось і зараз вийшов дід Іван з хати та й сів на лавці біля тину. Сидить і прислухається. До чого ж він прислухається? На шкільній садибі пролунав дзвінок. Дідусь бере відро й іде по воду. Як хочеться йому почути гарячі слова:
    Доброго вам здоров’я, дідусю!

Бесіда за змістом твору.

Вчитель:

  - З давніх давен  український народ  найголовнішою цінністю вважав здоров'я.

« Здоровий не знає який він багатий» говорить українська приказка. Ще за часів Київської Русі наші предки велику увагу приділяли загартовуванню, спритності, силі. В піснях, легендах, казках, прислів’ях і приказках люди возвеличували сильну, дужу, сміливу, вольову, добру людину. Було традицією вітатися, зичити один одному здоров'я.

 

Третя зупинка.

Фізкультхвилинка.

 

Четверта зупинка «Колаж»

     Робота  в  групах. Створення колажу.

1 група.

Знайти слова: -Яку людину можна назвати здоровою?

C:\Users\Людочка\Downloads\Word Art.png

2 група:

- Вибрати і пояснити,що впливає на здоров'я людини?

Результат пошуку зображень за запитом здоровий спосіб життя

 

 

3 група:

Робота з реченням. Роз’єднати слова і пояснити вислів.

Здоровимбутимодно!

 

4 -6 група.

Склади прислів’я.

 Учні мають скласти прислів’я  або вислови і пояснити їхній зміст. Кожне слово написане на окремій картці.

 

Здоров’я — найдорожчий скарб.

Без здоров’я ніщо людині не миле.

Рухайся більше — проживеш довше.

П’ята зупинка «Загадкова»

Відгадайте загадки:

  1. Щоб здоров’я добре мати,

 Слід про нього змалку … (дбати).

  1. У дворі щодня гуляти,

 Повноцінно їсти й … (спати).

3.Бокс, хокей, бобслей, футбол,

Сноуборд і волейбол…

Стадіон, басейни, корт —

Об’єднало слово… (спорт)

4.Розгризеш сталеві труби,

якщо будеш чистить ... (зуби).

5.Оголосили бій бацили.

 Миємо руки чисто з ... (милом).

 

ІV. Закріплення вивченого матеріалу

  А зараз, щоб закріпити нам наші здобуті знання на уроці,  пропоную  вам переглянути  мультфільм « Охоронці здоров'я».

V. Підсумок уроку

Гра «Так-ні!» Використання цеглинок Лего.

• Щоб бути здоровим, потрібно щодня робити зарядку.

• Щоб бути здоровим, потрібно не загартовуватися.

• Щоб бути здоровим, не треба чистити зуби.

• Щоб бути здоровим, потрібно  гуляти на свіжому повітрі.

• Щоб бути здоровим, потрібно їсти свіжі продукти.

• Щоб бути здоровим, потрібно бити байдики.

  

 Рефлексія.

Наш урок добігає до кінця.

-Просигналізуйте цеглинками, який настрій у вас після заняття.

Здоров`я ніхто не дарує,
Не можна здоров`я купити.
Здоров`я нам доля дарує,
З ним легко і радісно жити.
Так добре, коли не хворієш,
Коли усміхаєшся днині.
Тоді все на світі ти вмієш,
Тоді ти весела дитина.
Стрибаєш, співаєш, танцюєш,
Біжиш то з гори, то під гору.
І кожну пташину почуєш,
І з квіткою в полі ти дружиш.
Тож розумного навчайся,
А шкідливого цурайся.

 

 

 

 

 

 

).

 

 

docx
Додано
24 лютого 2021
Переглядів
638
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку