Тема: Світ моїх захоплень
Мета: Розкрити перед учнями чарівний світ людських захоплень; вчити дітей розповідати про себе, свої уподобання; розширювати кругозір учнів; виховувати людяність, доброту, любов до праці, любов і бережливе ставлення до природи; виховувати бажання дізнаватися щось нове, пробувати свої сили у різних сферах діяльності.
Обладнання: ноутбук, телевізор, малюнки, кольорові олівці, відеофайли, цеглинки Лего.
Хід заняття
І. Вступна частина.
1. Привітання.
2. Емоційне налаштування.
Хто прийшов із гарним настроєм - рукою махніть.
Хто чує мене - головою кивніть.
Хто бачить мене - прошу, оком моргніть.
Хто найвеселіший - усім усміхніться.
3. Вступне слово вчителя. Повідомлення теми та мети заняття.
Сьогодні ми помандруємо в чарівний світ захоплень, поговоримо про хобі та уподобання, дізнаємося про те, чим цікавляться наші учні. Адже кожна людина має якісь нахили, про щось мріє, прагне до чогось незвичайного, хоче проявити себе в чомусь, тому із задоволенням виконує ту чи іншу роботу.
ІІ. Основна частина
1. Перегляд відео «Що таке захоплення?»
- Давайте разом переглянемо відео і дізнаємось, що таке хобі і які види захоплень існують.
Світ захоплень безмежний. Кожна людина у чомусь неповторна і виразна. Хтось збирає колекції, хтось вишиває, малює, піклується про тварин чи займається спортом. Головне, щоб захоплення було корисне і цікаве вам.
Отже, давайте визначимо ваші уподобання завдяки зображенням і цеглинкам лего.
2. Вправа «Моє дозвілля»
- Розгляньте малюнки. У нас є 6 видів захоплень і відповідні кольори цеглинок Лего. Знайдіть ті захоплення, які до вподоби вам. А ми порахуємо скільки ж вас.
Підніміть червону цеглинку ті, хто любить займатися спортом.
Оранжеву ті, для кого читання є важливою частиною життя.
Жовту піднімають ті, хто не уявляє життя без танців.
Зелену піднімають ті, хто співає і вдень і вночі.
Блакитну цеглинку піднімають учні, для яких улюбленим заняттям - є малювання.
Синя цеглинка для тих, хто не уявляє життя без гаджетів і комп’ютерних ігор.
- Знайдіть предмети пов’язані з вашим улюбленим заняттям і виріжте їх. Давайте створимо мапу захоплень нашого класу.
Чудово! Я бачу, що учні нашого класу мають різні захоплення. Тут і активні, і екстримальні, і творчі учні. Тому зараз давайте більш детально розглянемо хобі деяких учнів нашого класу.
3. Вправа «Крісло автора»
Учні презентують свої захоплення.
4. Фізхвилинка
5. Гра «Вгадай захоплення»
Пропоную вам пограти в гру. Ваше завдання з допомогою малюнків дізнатись назву хобі.
ІІІ. Заключна частина
1. Рефлексія
Звичайно, про захоплення ми можемо говорити ще і ще. Не знаю, чи є людина, яка б нічим не цікавилася. А навпаки, у людини може бути багато захоплень. Особистість має бути різносторонньою, чим більший її світ захоплень, тим ця людина цікавіша.
Підніміть червону цеглинку ті, хто сьогодні для себе знайшов нове захоплення.
Підніміть жовту цеглинку ті, хто більше дізнався про своїх одноклаників і зрадів їхнім успіхам.
Підніміть зелену цеглинку ті, хто хоче ще більше дізнатися про захоплення.
Підніміть синю цеглинку ті, хто ще не визначився з вибором хобі.
2. Поради для тих, хто ще не визначився з вибором хобі.
3. Заключне слово вчителя.
Ось і підійшла до завершення наша виховна година. Ми дізналися багато нового і цікавого. Велике спасибі учням, які щедро поділилися з нами часточкою свого духовного багатства.
Я мрію, щоб кожен з вас знайшов собі захоплення до душі! Нехай світ ваших захоплень завжди буде цікавим і корисним.