4 грудня о 18:00Вебінар: Новий курс мистецтва в школі: теорія і практика

Виховна година. Тема: «Подорож у місто ввічливих»

Про матеріал
Тема: «Подорож у місто ввічливих» Мета: навчити дітей ввічливо спілкуватися з ровесниками та дорослими; розвивати вміння вживати слова ввічливості; виховувати в учнів ввічливість, чемність, доброзичливість.
Перегляд файлу

13.11.2018                                                                                                                           3-Б клас

Тема: «Подорож у місто ввічливих»

Мета:  навчити дітей ввічливо спілкуватися з ровесниками та дорослими; розвивати вміння вживати слова ввічливості; виховувати в учнів ввічливість, чемність, доброзичливість.

Обладнання: лист від пана Будь ласка, карта країни Ввічливості, Дерево ввічливих слів та листочки з дерева, мультфільм, частини ключа, зображення королеви ввічливості, значки ввічливості.

                                                Хід години спілкування:

I.Організаційний момент.

Сідайте, діти.

У гурті

Зустрілися ми знову.

Про вихованість нашу

Ми поведем розмову.

1. Бесіда.

Любі діти! Гадаю, нікому з вас не подобається грубе, зневажливе, образливе ставлення до себе інших людей. Кинуте з самого ранку зневажливе слово може зіпсувати настрій на ввесь день. І навпаки, привітне слово чи побажання, що супроводжується посмішкою, може підняти настрій. Іноді ви навіть не помічаєте, що образили товариша, тому дуже важливо, щоб ви з малих літ набули навичок вихованості, ввічливості.

2. Оголошення теми.

Тож, як ви гадаєте як звучатиме тема сьогоднішньої години спілкування?

Як ви розумієте значення слова «ввічливість»?

Ввічливість – шанобливість, привітність, доброзичливість, прагнення не завдавати неприємностей іншим, готовність прийти на допомогу.

II.Основна частина

 Діти, ми отримали листа від професора Будьласки. Він залишив нам карту країни Ввічливості, а також листа до вас.

Чи бажаєте ви помандрувати до цієї країни? 

Як же туди дістатися? Про це ми дізнаємося із листа професора Будьласки.

( Зачитує листа)

1. Демонстрування карти країни Ввічливості.

 - Діти, ось наша карта, яку нам залишив професор Будь ласка. Ви, мабуть, помітили, що відкрита тільки перша станція. Щоб перейти на наступну станцію треба виконувати певні завдання.

 Для того, щоб перейти до наступної станції вам необхідно уважно прослухати вірш, який ми вам зачитаємо і назвати всі ввічливі слова, які в ньому зустрічаються.

До смаку усім сніданок

З привітанням "Добрий ранок!"

Щиро скажеш ти "Привіт!" —

Усміхнеться цілий світ.

Слово "дякую", мій друже,

Свідчить, що ти гречний дуже.

"Вибачте" — магічне слово, —

Скрасить ввічливу розмову.

Якщо дружиш ти з "будь ласка",

То життя, неначе казка.

Щоб призначити побачення,

Кажем друзям: "До побачення!"

Ну, а щоб зустрітись завтра,

Ми прощаємось: "До завтра!"

"На добраніч!" у розмові

Сни дарує кольорові.

Всім за ці слова сердечні

Будуть люди щиро вдячні.

       2. Перша станція « Дерево ввічливих слів»

     Ми перешли до першої станції. Вона має назву «Дерево ввічливих слів». Вашим завданням буде заповнити дерево листочками. Для того, щоб отримати листочок треба назвати слова ввічливості.

  Залишайтеся такими ж активними і ми швидко дістанемось до кінцевої станції. (Ключ)

3. Станція «Будь ласка»

Ми перешли до наступної станції. На ній нам доведеться зіграти в гру.

Гра «Увага, будь ласка»

Я буду звертатись до вас з проханням, але вам потрібно виконувати  тільки ті, у яких є слово «будь ласка».

 

  • Підніміть праву руку…
  • Підніміть ліву руку, будь ласка…
  • Доторкніться до кінчика носу, будь ласка…
  • Закрийте очі..
  • Пострибайте…
  • Поплескайте, будь ласка…
  • Відкрийте рота...
  • Посміхніться, будь ласка.

Добре, ви дуже уважні. Ми швидко перешли до наступної станції.(Ключ)

 4. Спорт – станція.

-  Діти, як ви гадаєте, що вас очікує на цій станції-  На ній ми проведемо фізкультхвилинку.

Руки в сторону та вгору —

На носочки підніміться.

Підніміть голівку вгору

Й на долоньки подивіться.

Руки в сторони розводим,

Опускаєм плавно вниз,

Присідати ми почнемо,

Добре ноги розімнемо.

Раз присіли — руки прямо.

Встали. Знову все так само.

Вправу дружно почали.

Нахил вліво — раз, два, три!

Повертаємося вправо.

Все виконуємо гарно.

Вліво, вправо повернулись.

Ось розминці вже й кінець.

Хто ж старався — молодець.

(ключ)

  • На цій станції ви відпочили, а чи готові продовжувати нашу подорож?

5. Світлофор

На перешкоді до нашої наступної станції стоїть світлофор. І тепер залежить тільки від вас, діти, чи дозволить він вам рухатися далі. Червоний колір – забороняю, зелений – дозволяю. У вас на столі лежать сигнальні картки червоного та зеленого кольору. Я зачитаю репліки, а ви повинні сказати: де правильно вчиняють діти, а де ні. Якщо правильно – зелений, неправильно – червоний.

  • Вранці не вмиватись.
  • Не чистити взуття.
  • Вранці швидко прибирати ліжко.
  • Завжди обгортати підручники.
  • Не вітатися до друзів.
  • Не прибирати іграшки.
  • Розчісувати волосся.
  • Чистити зуби.
  • Перед їжею помити руки.

- Тож, діти, запам’ятайте, які вчинки правильні, а які – ні і намагайтеся дотримуватися правильних вчинків. Пан світлофор пропускає вас далі. (ключ)

6. Замок Королеви ввічливості.

- Діти, тепер у нас є всі частини ключа, тож давайте складемо їх. ( Учні склеюють частини ключа).

- Тепер у вас є ключ, яким ви маєте змогу відкрити ворота до замку, де на нас чекає королева. ( Демонстрація зображення королеви)

-  Вона щаслива, що ви завітали до неї. Королева пишається вами за цей складний, але вдало пройдений вами шлях. Тепер вона знає, що ви стали білиш вихованішими, культурнішими та ввічливішими і дарує вам ці солодкі призи.

III. Заключна частина.

- Ми також дуже раді, що стали більш вихованішими, культурнішими та ввічливішими. Сподіваємось, що сьогоднішня виховна година стала для вас корисною.

Дякуємо за увагу!До побачення!

 

Методист:_____________________ Тракун М.М

 

Кл. керівник:___________________ Афанасенко С.В

 

 

docx
Додано
28 лютого 2019
Переглядів
1141
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку