Виховна година в 1 класі на тему: Реформи починаються із серця

Про матеріал
Виховна година в 1 класі на тему: Реформи починаються із серця. Мета: ознайомити дітей з історією життя Мартіна Лютера, його світоглядом і духовно-моральними якостями. Розповісти учням про причини, початок і наслідки Реформації. Розвивати інтерес дітей до вивчення історії. Виховувати любов і пошану до Бога і Божого Слова.
Перегляд файлу

                                        ДХ НВК «Премудрість»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виховна година в 1 класі на  тему: Реформи починаються із серця

 

 

 

 

 

 

Підготувала: Пахай Яна Леонтіївна

 

 

 

 

2019

Тема: Реформи починаються із серця

Мета: ознайомити дітей з історією життя Мартіна Лютера, його світоглядом і духовно-моральними якостями. Розповісти учням про причини, початок і наслідки Реформації. Розвивати інтерес дітей до вивчення історії. Виховувати любов і пошану до Бога і Божого Слова.

Обладнання: книга-скринька, кольоровий папір,ватман,фарби, полотно та фланелі, мікрофон, музика «годинник».

 

                                            Хід заняття

І. Організаційна частина

(Своєрідним пропуском у зал є : потрібно взяти папірець, написати на ньому власне ім’я і кинути папірець у скриньку)

  1. Гра «Знайомство»

( В руках у вчителя скринька у вигляді книги з іменами учнів, написаних на папірцях, серед них папірець з ім’ям Мартіна Лютера)

  • Що написано на книзі?
  • Ніs story- Бог пише історію людства і кожного з нас…
  1. Бесіда з елементами розповіді.
  • Ви знайомі з цією людиною?
  • Це дорослий чи хлопчик?
  • Як ви вважаєте, це українське ім’я?
  • Цей хлопчик не з України. І він жив 500 років тому.
  1. Мальована проповідь (розповідь про Мартіна Лютера)
  2. Бесіда
  • Як звати хлопчика?
  • У якій країні він жив?
  • Як його виховували?
  • Що ви запам’ятали про життя цієї людини?
  • Як ви вважаєте, це хлопчик з багатої сім’ї чи з бідної?
  • Мартін мав такий одяг як ви, чи дещо інший?
  • Чи вчився хлопчик у школі?
  • Що вони їли?

 

ІІ. Основна частина

  1. Інсценізація (порівняння сучасного побуту із тогочасним)

-Давайте з вами уявно поринемо в час,коли жив  Мартін Лютер.

Мама і дитина сучасні

 

(Дитина, яка вередує, тупає ногами і просить 7-iphone.

Мама сидить у планшеті і не звертає увагу на дитину

Хлопчик: Мамо, мамо, я хочу новий 7-iphone. бо мій 6-й вже не модний.

Мама: відчепися.

Хлопчик: і так завжди… ну чого ти не звертаєш на мене уваги?

 

Мама і дитина минулого

 

(Дитина боса, бідно одягнена)

Хлопчик: Мамусю, мені так в ніжки холодно…

Мама: Я знаю…

(відриває шматок своєї спідниці і замотує дитині ніжки)

Мама: мусиш ще походити без черевиків, бо треба збирати гроші, щоб ми не потрапили у пекло, а Бог нас пустив в своє Царство.

(Мама перераховує копійки … дає дитині шматочок хліба)

Мама: ось, з’їж шматочок хлібця

  1. Фікульт хвилинка 

Давайте погріємо свої ніжки разом з хлопчиком.

  1. Бесіда (підсумок сценки)
  • Поведінка якої дитини вам більше сподобалась і чому?
  • На яку дитину ви б хотіли бути схожі?
  • На вашу думку, котрий з хлопчиків щасливіший в сім’ї. Чому?
  1. Розповідь вчителя з елементами бесіди

Ось так жили люди 500 років тому. Так жив і Мартін Лютер.

  • А ви б хотіли так жити?

Звичайно ж ні. І Мартін Лютер не захотів. І коли він виріс, для того, щоб дізнатися, як жити правильно, він переклав Біблію на рідну мову, щоб люди могли дізнатися як правильно. І зараз люди назвали ці події Реформацією.

-Давайте розглянемо суть Реформації. Погляньте на м’ячик. Він правильної форми, ним можна гратись. Погляньте на інший, він деформований,чи можемо ми гратись ним? Коли ми надуємо його, ми повернемо йому потрібну форму, реформуємо його.

   Після того, як Мартін Лютер переклав  Біблію і люди дізналися як правильно жити, дітки почали ходити до школи,  щоб навчитися читати і писати і мати змогу читати Біблію.

  • А ви знаєте що таке Біблія?

   Це така книга, у якій Бог залишив для нас поради і правила для життя на кожен день.

  У кожного народу є Біблія перекладена на їхню мову. У нас, українців, є Біблія українською мовою. І мабуть у кожному будинку вона є.

   Біблія  це суперкнига, де написано,  як без грошей можна потрапити  в Царство Боже. Бо за кожного з нас вже заплачена дорога ціна – життя Сина Божого. Місце в Царстві Божому не можна купити за гроші. Бог запрошує кожного,хто повірить, що Ісус – Син Божий.

  1. Фланель. «Чого нас вчить дорога Христа»

-Через Біблію червоною ниткою проводиться історія спасіння для людей…

Останні хвилини життя Ісуса Христа навчають нас:

-служити

-терпінню

-смерінню

-турбуватись про своїх батьків

-показує велике прощення і любов Божу.

 

ІІІ. Підсумок заняття

  1. «Мікрофон»

Отже, з нашої зустрічі ми зрозуміли , що…

  1. Підведення підсумків

   Завдяки наполегливій праці Мартіна Лютера ми зараз можемо читати і писати, ходити до школи. Але найголовніше – ми можемо самостійно читати Біблію і знаходити поради, щоб змінити своє серце. Бог є Автором нашого життя. Для того, щоб воно принесло користь, було змістовним, наповненим добром, нам потрібно пам’ятати, що Біблія-це Слово Бога для кожного з нас!

 

 

docx
Додано
17 січня 2019
Переглядів
556
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку