Виховна година в гармонії зі світом

Про матеріал
,,В гармонії зі світом,, Хід заняття Різні в світі є країни Різні люди є у світі Різні гори, полонини Різни трави, різні квіти Є з усіх одна країна - Найрідніша нам усім То є наша Батьківщина Рідна ненька ... (Україна) В: Діти, а що таке Батьківщина? 1. Д: Батьківщина - це ліс осінній, Це домівка моя і садочок. 2. Д: Батьківщина - це труд і свято, Батьківщина - це мама й тато. 3.Д: Розквітає калина, зеленіє ліщина Степом котиться диво - луна Це - моя Батьківщина, це - моя Україна. В: - Так, Батьківщина - це місце, де людина народилась і живе, де народились і живуть їх батьки.
Перегляд файлу

                   ,,В гармонії зі світом,,

Хід заняття 

                            Різні в світі є країни

   Різні люди є у світі

   Різні гори, полонини

   Різни трави, різні квіти

   Є з усіх одна країна -

   Найрідніша нам усім

   То є наша Батьківщина

   Рідна ненька ... (Україна)

В: Діти, а що таке Батьківщина?

1. Д: Батьківщина - це ліс осінній,

 Це домівка моя і садочок.

2. Д: Батьківщина - це труд і свято,

 Батьківщина - це мама й тато.

3.Д: Розквітає калина, зеленіє ліщина

 Степом котиться диво - луна

 Це - моя Батьківщина, це - моя Україна.

В: - Так, Батьківщина - це місце, де людина народилась і живе, де народились і живуть їх батьки.

  - Ми живемо на ... Україні,

 - І називаємось ... Українці.

- Ой, діти, чуєте, хтось до нас іде, хоче завітати до нас.

Д.У.: Добрий день, я Дівчинка - українка

 Чорні коси, у вінку

 Вишиту сорочку маю

 І спідничку ось таку.

Ой, яка ти гарна та красива в українському вбранні!

В: - Діти, а що буде якщо скласти квітку до квітки? (віночок)

- А що ви знаєте про віночок?

1. Д: Віночок - це передусім оберіг.

2. Д: Також символ жіночого початку.

3. Д: Знак життя, далі життєвої сили,

4. Знімає біль і волосся береже.

В: А що таке оберіг?

Д: Оберіг нас оберігає від усього поганого, лихого!

Д.У.: А в мене теж є красивий обідочок, я його сама прикрасила і став: віночок-обідочок.

В: Справді, чудовий  віночок-обідочок!

 - Діти, вам  подобається? (Так!)

Д: Навчи нас, будь ласка, прикрашати віночки-обідочки, щоб ми стали сучасні україночки.

Д.У.: А щоб зробити віночок-обідочок, треба квіти нам знайти, такі ж, які і для українського віночка.

В: А де ж нам знайти квіти для віночка-обідочка? (на полі, лузі, в саду).

Д.У.: Так, щоб квіти нам знайти, треба в подорож піти. Ми виберемо з вами найшвидший та незвичайний транспорт - подорож на повітряній кулі. Ось вона нас чекає, підходьте, сідайте зручненько.

Муз. Єлементи. Психогімнастики з ел. релаксацій.

Діти, ми летимо на повітряній кулі, нам весело і радісно. Раптом з нами захотів погратись вітерець  пестить нас, гладить  по одній щічці, по іншій, по носику, по голівці, по одній ручці, по іншій. Ми вдихаємо свіже повітря, і нас переповнює радість. Летимо високо, і все, що внизу нас здається маленьким. Ось наша куля і опускається. Розплющить очі.  Посміхніться і скажіть: "Веселий сміх - це здоров"я".

В: Ось ми і приземлились на стежинку, край села.

З одного боку –пшеничне поле.

З другого – розкішні зелені луки.

А далі - садок.

- А де ми зберемо квіти  для віночка-обідочка?

Д: (у лузі, і саду, і полі)

В: Що ж, давайте пошукаємо квіти.

В: А яку квітку ви знайшли? Що вона означає?

1. Я Знайшов(ла) ружу - квітка віри.

2. У мене - мальва – надія.

3. У мене - мак - любов, краса.

4. У мене - барвінок - символ життя.

5. У мене - квітка яблуні - материнська відданість

6.У мене-квітка вишні - символ материнської любові.

7. У мене - ромашка - доброта , ніжність, дівоча чистота.

8. У мене - волошка - пахощі, лікувальні властивості.

9.У мене-соняшник - символ сонця, тепла.

В: Діти, ви всі зібрали квіти-зразки для віночка-обідочка?

Д.У. Я теж хочу зробити подарунок для своєї мами.

-А ви, хлопчики, для кого будете робити віночок-обідочок? (для мами)

В: Але для цього потрібне повернутися у д/с. Давайте сядемо у повітряну кулю, і швидко повернемось.

А щоб часу не гаяти, і щоб пальчики наші  були спритні та працьовиті, зробимо пальчикову гімнастику.

  Щоб обідочок прикрашати,

  Треба пальці розім’яти:

  Їх спочатку потремо,

  І долоньки покрутимо.

  Пальці раді погуляти

  І обідочок прикрашати.

В: Ой, діти, ми не помітили, як вже повернулись з вами. Давайте підійдемо до столів, і кожен візьме матеріал, потрібний для виготовлення вашої квітки, і сідайте за столи працювати.

- Діти, не забувайте правила користування ножицями, клеєм, пензликом та серветками!

 Інд. підхід (допомогти  тим, хто потребує). Муз. Т.Повалій "Віночок".

В: Ой,діти, які красиві вийшли віночки-обідочки, всім подобається?" (так).

В: Давайте подякуємо Дівчинці українці за те, що навчила нас прикрашати обідочки (-Дякуємо!)

Д.У. І вам дякую, я теж прикрасила обідочок для матусі.

В: Як сплели віночки-обідочки - завели таночки.

    Таночок.

Д.У. Ой, щось я з вами зовсім загралась, забула, мене ж мама чекає, "до побачення!"

Підсумок:   

   1. Що сподобалось найбільше, вразило?

   2. Чого навчилися нового?

В: Діти, після такої праці, вже нам час і відпочити, скажемо гостям "До побачення!"

 

 

   

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Онищенко Юлія
Додано
25 лютого 2020
Переглядів
361
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку