,,В гармонії зі світом,,
Хід заняття
Різні в світі є країни
Різні люди є у світі
Різні гори, полонини
Різни трави, різні квіти
Є з усіх одна країна -
Найрідніша нам усім
То є наша Батьківщина
Рідна ненька ... (Україна)
В: Діти, а що таке Батьківщина?
1. Д: Батьківщина - це ліс осінній,
Це домівка моя і садочок.
2. Д: Батьківщина - це труд і свято,
Батьківщина - це мама й тато.
3.Д: Розквітає калина, зеленіє ліщина
Степом котиться диво - луна
Це - моя Батьківщина, це - моя Україна.
В: - Так, Батьківщина - це місце, де людина народилась і живе, де народились і живуть їх батьки.
- Ми живемо на ... Україні,
- І називаємось ... Українці.
- Ой, діти, чуєте, хтось до нас іде, хоче завітати до нас.
Д.У.: Добрий день, я Дівчинка - українка
Чорні коси, у вінку
Вишиту сорочку маю
І спідничку ось таку.
Ой, яка ти гарна та красива в українському вбранні!
В: - Діти, а що буде якщо скласти квітку до квітки? (віночок)
- А що ви знаєте про віночок?
1. Д: Віночок - це передусім оберіг.
2. Д: Також символ жіночого початку.
3. Д: Знак життя, далі життєвої сили,
4. Знімає біль і волосся береже.
В: А що таке оберіг?
Д: Оберіг нас оберігає від усього поганого, лихого!
Д.У.: А в мене теж є красивий обідочок, я його сама прикрасила і став: віночок-обідочок.
В: Справді, чудовий віночок-обідочок!
- Діти, вам подобається? (Так!)
Д: Навчи нас, будь ласка, прикрашати віночки-обідочки, щоб ми стали сучасні україночки.
Д.У.: А щоб зробити віночок-обідочок, треба квіти нам знайти, такі ж, які і для українського віночка.
В: А де ж нам знайти квіти для віночка-обідочка? (на полі, лузі, в саду).
Д.У.: Так, щоб квіти нам знайти, треба в подорож піти. Ми виберемо з вами найшвидший та незвичайний транспорт - подорож на повітряній кулі. Ось вона нас чекає, підходьте, сідайте зручненько.
Муз. Єлементи. Психогімнастики з ел. релаксацій.
Діти, ми летимо на повітряній кулі, нам весело і радісно. Раптом з нами захотів погратись вітерець пестить нас, гладить по одній щічці, по іншій, по носику, по голівці, по одній ручці, по іншій. Ми вдихаємо свіже повітря, і нас переповнює радість. Летимо високо, і все, що внизу нас здається маленьким. Ось наша куля і опускається. Розплющить очі. Посміхніться і скажіть: "Веселий сміх - це здоров"я".
В: Ось ми і приземлились на стежинку, край села.
З одного боку –пшеничне поле.
З другого – розкішні зелені луки.
А далі - садок.
- А де ми зберемо квіти для віночка-обідочка?
Д: (у лузі, і саду, і полі)
В: Що ж, давайте пошукаємо квіти.
В: А яку квітку ви знайшли? Що вона означає?
1. Я Знайшов(ла) ружу - квітка віри.
2. У мене - мальва – надія.
3. У мене - мак - любов, краса.
4. У мене - барвінок - символ життя.
5. У мене - квітка яблуні - материнська відданість
6.У мене-квітка вишні - символ материнської любові.
7. У мене - ромашка - доброта , ніжність, дівоча чистота.
8. У мене - волошка - пахощі, лікувальні властивості.
9.У мене-соняшник - символ сонця, тепла.
В: Діти, ви всі зібрали квіти-зразки для віночка-обідочка?
Д.У. Я теж хочу зробити подарунок для своєї мами.
-А ви, хлопчики, для кого будете робити віночок-обідочок? (для мами)
В: Але для цього потрібне повернутися у д/с. Давайте сядемо у повітряну кулю, і швидко повернемось.
А щоб часу не гаяти, і щоб пальчики наші були спритні та працьовиті, зробимо пальчикову гімнастику.
Щоб обідочок прикрашати,
Треба пальці розім’яти:
Їх спочатку потремо,
І долоньки покрутимо.
Пальці раді погуляти
І обідочок прикрашати.
В: Ой, діти, ми не помітили, як вже повернулись з вами. Давайте підійдемо до столів, і кожен візьме матеріал, потрібний для виготовлення вашої квітки, і сідайте за столи працювати.
- Діти, не забувайте правила користування ножицями, клеєм, пензликом та серветками!
Інд. підхід (допомогти тим, хто потребує). Муз. Т.Повалій "Віночок".
В: Ой,діти, які красиві вийшли віночки-обідочки, всім подобається?" (так).
В: Давайте подякуємо Дівчинці українці за те, що навчила нас прикрашати обідочки (-Дякуємо!)
Д.У. І вам дякую, я теж прикрасила обідочок для матусі.
В: Як сплели віночки-обідочки - завели таночки.
Таночок.
Д.У. Ой, щось я з вами зовсім загралась, забула, мене ж мама чекає, "до побачення!"
Підсумок:
1. Що сподобалось найбільше, вразило?
2. Чого навчилися нового?
В: Діти, після такої праці, вже нам час і відпочити, скажемо гостям "До побачення!"