Мета:
навчальна – сприяти формуванню в учнів уявлення про енергозберігаючі технології, розуміння ними необхідності бережливого ставлення до використання енергоносіїв;
розвиваюча – розвивати пам'ять, інтелектуальний та творчий потенціал дитини, пізнавальний інтерес до проблеми енергозбереження; логічне мислення, вміння пояснювати дії, навички раціональної обробки інформації;
виховна - сприяти вихованню активної життєвої позиції, почуття власної причетності до загальної справи;
корекційна - спонукати учнів до поліпшення процесів розвитку і соціалізації.
Хід години
I. Організаційний момент
Вправа «Віночок побажань»
Діти по черзі називають своє ім’я та побажання наступному товаришу.
II. Актуалізація опорних знань
Вправа «Мозковий штурм»
Потрібно заповнити анкету "Енергозбереження в побуті" за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7854647 .
III. Основна частина
Вправа "Зацікав"
Перегляд презентації https://docs.google.com/presentation/d/1XeQtYbIJhGuojJ3E_haQ2AjcVyGLaUZO/edit?usp=sharing&ouid=113486720845869117821&rtpof=true&sd=true та відео https://www.youtube.com/watch?v=I8r-AWBp1CU .
Вправа "Інформаційна хвилинка"
IV. Усвідомлення знань.
Гра «Вибери необхідне»
Пройти тестування за посиланням https://learningapps.org/14605426 .
Вікторина «Енергоерудит»
1. Назвіть три основних види невідновних енергоресурсів планети? (вугілля, нафта, газ)
2. Назвіть три основних види відновних ресурсів планети? (сонце, вітер, вода)
3. Назвіть три екологічні наслідки надмірного виробництва і споживання енергії людством? (парниковий ефект, шкідливі викиди, глобальні зміни клімату, зникнення видів тварин і рослин, мутагенез)
4. На скільки років вистачить вугілля за теперішніх темпів його використання? (150-200 років)
5. На скільки років вистачить нафти за теперішніх темпів його використання? (40-50 років)
6. На скільки років вистачить газу за теперішніх темпів його використання? (60 років)
Гра «Дізнайся більше»
Пройти тестування за посиланням https://learningapps.org/6164781 .
V. Узагальнення матеріалу.
Вправа "Мікрофон" (колективне складання порад)
Як може економити електричну енергію сім'я?
VІ. Рефлексія.
Вправа «Незакінчене речення».
Продовжити речення: «Я дізнався…, зрозумів…, навчився…, повторив…, запам’ятав…, зацікавився…».
VIІ. Домашнє завдання .
Вправа "Ілюстрація"
Діти малюють малюнок на папері або у любій зручній комп'ютерній програмі на тему "Енергозбереження".